Gå til innhold

Fra fett til muskler - jeg skal bli fit!


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unnskyld Neferet :pls: Jeg burde ha gitt lyd fra meg...Desember er en t-r-a-v-e-l måned for oss alle, og all min fritid er gått til å forberede jul :sjenert: Jeg har tilogmed glemt å legge inn mål og vekt i helga :sjokk:

Offisiell måling og veiing i challengen mellom Neferet og Diddles 12.12.09:

Vekt: 66 kg

- 0,5 kg :nigo:

Midje (ref. smaleste del)

67 cm

Lik som sist

Midje (ref. navle)

76 cm

- 0,3 cm

Lår:

Ikke målt, jeg ble avbrutt av en kosesyk mann :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede fått julepresangen min av mannen; pulsklokke *weeeee* Akkurat den jeg ønsket meg; Polar FT60 :nigo: Jeg kunne jo ikke vente til etter jul med å begynne å bruke den :roll::fnise: Nå betyr jo det 1 presang mindre under treet, men pytt pytt...det sier jeg helt til julaften, da skulle jeg ønske at jeg ikke visste noenting om noen presanger :hoho:

Ihvertfall så er det spennende å følge med på puls under trening, jeg har jo ikke ant hva jeg pleier å ligge på - nå vet jeg, og jeg må lære meg å styre meg selv litt mer :dåne: Her kjører vi på ser du, og spinninginstruktøren igår lo av meg når hun så jeg anstrengte meg for å ligge under 90 % av makspuls :skratte: Jeg blir frustrert av å ikke kunne gi jernet hele tida!!!! Så sånn er det....

Her kommer ukens økter hittil:

Mandag 14.12

Spinn 45 - blå time

Gjennomsnittspuls 165 (86 %)

Makspuls 185 (97 %)

400 kcal

Tirsdag 15.12

Treningsfri

Tur med vovvis 40 min:

Gjennomsnittspuls 130 (67 %)

Makspuls 167 (87%)

193 kcal

Onsdag 16.12

Treningsfri

Tur med vovvis og kjære 40 min:

Gjennomsnittspuls 119 (62 %)

Makspuls 151 (79 %)

203 kcal

Fredag 18.12

Spinn 2 - blå time

60 minutter "spinn-til-du-nesten-spyr" :fnise:

Herlig!!! :hoppe:

Gjennomsnittspuls 164 (86 %)

Makspuls 193 (196 %)

592 kcal

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lår:

Ikke målt, jeg ble avbrutt av en kosesyk mann :ler:

:fnise:

Gratulerer med fin fremgang!

Pulsklokke gjør det mye morsommere å trene og er en fin motivasjon! Og man kan lære mye. Jeg har begynt å bruke den litt mer flittig i det siste - og det hjelper for meg som vanligvis ikke er noe fan av kondisjonstrening.

Ha en fin dag :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Gratulerer med fin fremgang!

Pulsklokke gjør det mye morsommere å trene og er en fin motivasjon! Og man kan lære mye. Jeg har begynt å bruke den litt mer flittig i det siste - og det hjelper for meg som vanligvis ikke er noe fan av kondisjonstrening.

Ha en fin dag :kaffekopp:

Jeg tror at jeg og pulsklokka kommer til å bli gooode venner :Nikke: Det er en overgang å bli vant med den merker jeg bare, for det jeg ønsker er jo å øke fettforbrenningen min, og da skal jeg ha så inni hampen med lavpulstimer :dåne: Men nå har jeg funnet ut at hvis jeg går tur minst 40 minutter hver kveld så dekker jeg opp alt på lavpuls, så kan jeg ta meg mer ut på spinningen sånn som jeg pleier :nigo:

Håper din dag har vært fin også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Polar FT60! :hjerte:

Den har vært min gode venn siden februar! :jepp:

Å vi skal bli godt kjent jeg og FT60`en min :strix: Spennende!!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisiell måling og veiing i challengen mellom Diddles og Neferet 19.12.09 :vekt:

Vekt:

65,8 kg

- 0,2 kg og jeg ser 65 tallet *jubler*

Midje (ref. smaleste del)

67 cm

Lik som sist

Midje (ref. navle)

76 cm

Lik som sist

Spørs om dette holder seg over jula :haar:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Offisiell måling og veiing i challengen mellom Diddles og...tja, megselv?! :fnise:

Det har skjedd lite og ingenting - men jeg har ihvertfall ikke lagt på meg, enda så mye godis jeg har trykt i trynet :ler:

Dato: 26.12.09

Vekt: 65,8 kg

Alle mål står også stuck............................

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forresten skryte i denne boka også at jeg er tilbake i str 36 :nigo: Det var nesten så jeg måtte felle noen tårer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, 36? Jeg tror du må ha all vekta i beinbygningen! :jepp:

Kommer du fortsatt til å ha fast veiing og måling lørdager eller? Det har nemlig jeg tenkt. Wii Fit mener at matchvekta mi bør være på 54,9, så har jo fortsatt litt igjen da.... :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dæven, 36? Jeg tror du må ha all vekta i beinbygningen! :jepp:

Kommer du fortsatt til å ha fast veiing og måling lørdager eller? Det har nemlig jeg tenkt. Wii Fit mener at matchvekta mi bør være på 54,9, så har jo fortsatt litt igjen da.... :ler:

:klemmer:

:vetikke: Jeg har jo ikke så mye beinbygning som jeg trodde...det er bare noen få kilo liksom, trodde beinmassen min var sånn 6-7 kilo jeg :ler: Men 36 er altså ikke noe problem lenger, og det mååååååååå jo likes :hoppe: Jeg feiret med å gå på 1 time heavy aerobic, forbrant en bråte med kalorier og svettet noen liter :fnise:

Jeg fortsetter med veiing og måling ja og satser fortsatt på lørdag morgen :jepp: Jiiiz, er matchvekta di 55 kg??? Holy, hva er min da?! 58 kilo hadde vært perfekt, men nå må jeg først nå ned til 60 kg før jeg setter meg noe nytt mål - må jo se hvordan kroppen min ser ut med minus 5 kilo til først :nigo: Lurer på om jeg skal ta bilde nå for å sammenligne om 5 kg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i romjula

Mandag:

Spin 45 - blå time

457 kcal

Gjennomsnittspuls 164

Maxpuls 196

Tirsdag:

Upperdog - blå time

620 kcal

Gjennomsnittspuls 163

Maxpuls 198

Da sier jeg meg fornøyd med ukas innsats til nå, i tillegg går jeg jo turer hver dag men de har jeg glemt å brukt pulsklokke på :sur: Skjerpe meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...