Gå til innhold

Fra fett til muskler - jeg skal bli fit!

Diddles

Anbefalte innlegg

:rope::trene:

Etter å ha sparket meg selv i baken og utfordret Neferet om å bli førstemann ned til 60 kg :5: erklærer jeg herved treningsdagboken min for åpnet :nigo:

1 dag i uka legger jeg ut mål, vekt og treningsplan..har noen gode innspill på hvordan jeg kan gjøre ting bedre tas de imot med takk :pls:

Dette vil jeg oppnå:

Delmål 1:

65 kg

Belønning: Ny bukse

Delmål 2:

63 kg

Belønning: En god middag på yndlingsrestauranten min sammen med mannen <3

Hovedmål:

60 kg

Fettprosent: 20-22 %

Belønning: 1 dag på spa

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

You can do it! :duskedame:

Yes I can :duskedame:

Godt noen har tro på meg :fnise: for jeg har ikke det selv innimellom :sjenert: Idag har jeg tenkt på alt jeg liker som jeg må forsake for å bli tynn....det får piske døtte meg bare være verdt det :slåss: for det er ganske masse godt på fy-lista mi :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Dette blir et fast stoppested på KG! I morgen er vi offisielt i gang!! :hoppe::trene::klemmer:

:velkommen:

Ja du bør vel rimelig ofte innom her fra nå av :ler: Har vi noen gevinst til den som når målet først eller :klø: Jeg svømmer ikke i gryn akkurat, men en liten belønning fra min side skal kunne skimtes i det fjerne for deg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRENING UKE 41

Ikke de store overraskelsene i treningsprogrammet mitt selv om jeg starter et nytt og enda bedre liv denne uka...Jeg kan ikke trene mer enn jeg gjør, da streiker mannen min :hoho: Litt spent på hvordan styrketreningen går på onsdag siden jeg skal til kiropraktor med skuldera mi på mandag etter middag :haar: Sist var jeg bare inne til undersøkelse og diagnose-setting, og hadde ganske så vondt hver gang jeg gjorde en øvelse der skuldera var "åpen" - det vil vise seg hvordan det blir denne gangen når han faktisk setter igang behandlingen...Men jeg går igang med godt mot, det er godt å ha ferie - men godt å komme igang igjen også :hoppe:

Mandag:

Spin - Langkjøring; 60 minutter spinning

Tirsdag:

Treningsfri

Onsdag:

Treningsfri pga vond skulder :slåss:

Torsdag:

Treningsfri pga vond skulder :slåss:

Fredag:

Spin 2 - 60 deilige minutter med knallhard spinning :strix:

Lørdag:

Styrketrening med PT

Søndag:

Intervall - 60 deilige minutter med knallhard spinning :hoppe:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:velkommen:

Ja du bør vel rimelig ofte innom her fra nå av :ler: Har vi noen gevinst til den som når målet først eller :klø: Jeg svømmer ikke i gryn akkurat, men en liten belønning fra min side skal kunne skimtes i det fjerne for deg :lur:

Ja, gevinst må vi jo ha! Det trenger verken være noe stort eller dyrt for min del, men moro er det likevel! Hmm, hva skulle det vært?? :klø:

Skulle vi forresten måle annet enn midje på onsdagene?

Ha en fin søndagskveld, i morra starter alvoret!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gevinst må vi jo ha! Det trenger verken være noe stort eller dyrt for min del, men moro er det likevel! Hmm, hva skulle det vært?? :klø:

Skulle vi forresten måle annet enn midje på onsdagene?

Ha en fin søndagskveld, i morra starter alvoret!

Kanskje det må bli en overraskelse? Når du når målet ditt skal du få en liten belønning av meg :nigo:

Vi bør vel måle midje og lår ihvertfall? Armer er vanskelig å måle uten hjelp, men det kan jo ordnes ;)

Ha en fin søndagskveld du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:vinke:

Hei Diddles og velkommen til dag 1! :ler:

OK, midje og lår skal bli, det skal være overkommelig på morgenkvisten! :jepp:

Ha en fin mandag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diddles :enig

Dette du hadde laget var en flott plan.

Kan jeg henge meg på deg?

Har i grunn samme delemål som deg.

Jeg er glad i å trene og det blir opplegget mitt og spise sunnt og klare å kutte ut på snop og sukker.

Du setter opp ukes plan,over trening?

og har måling av lår og midje hver onsdag?

Min treningsplan denne uka

Mandag :spinn 45 +styrke 30

Tirsdag: stram opp 60

Onsdag:høypuls 30+30 styrke

Fredag:spinn 45+ styrke 45

Min høyde er 168

Min vekt er i dag 70,9 kg

Jeg sliter med vekta,men trener mye og har nok fått mye musker og vet det veier mer enn fett.

Hvordan måler du fett prosenten? på treningsenteret??

Trener med pulsklokke og prøver å ligge i rette soner.

Er opptatt av å minske i cm,så kommer kiloene etterhvert sier min instrukrør.

Hei så lenge :goodbye:

Koselig å hørt fra deg igjen.....

Og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er en rask tur innom. Har akkurat starta min egen treningsdagbok for å komme i gang selv. Godt med motivasjon fra andre også, så jeg kommer til å følge med :)

Jeg er midt i eksamen, så et ordentlig program må jeg komme tilbake til. Men ditt ser jo veldig bra ut! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diddles :enig

Dette du hadde laget var en flott plan.

Kan jeg henge meg på deg?

Har i grunn samme delemål som deg.

Jeg er glad i å trene og det blir opplegget mitt og spise sunnt og klare å kutte ut på snop og sukker.

Du setter opp ukes plan,over trening?

og har måling av lår og midje hver onsdag?

Min treningsplan denne uka

Mandag :spinn 45 +styrke 30

Tirsdag: stram opp 60

Onsdag:høypuls 30+30 styrke

Fredag:spinn 45+ styrke 45

Min høyde er 168

Min vekt er i dag 70,9 kg

Jeg sliter med vekta,men trener mye og har nok fått mye musker og vet det veier mer enn fett.

Hvordan måler du fett prosenten? på treningsenteret??

Trener med pulsklokke og prøver å ligge i rette soner.

Er opptatt av å minske i cm,så kommer kiloene etterhvert sier min instrukrør.

Hei så lenge :goodbye:

Koselig å hørt fra deg igjen.....

Og lykke til

Hei Miss :velkommen: Alltid gøy med nye "fjes" og heng deg gjerne på - jo flere vi er jo større sjans for å ha noen som backer en opp når det går trått :nigo: For det regner jeg med at det kommer til å fortsette å gjøre :sjenert: Nå har jeg trent 4-5 ganger i uka siden slutten av mai og har tatt av 4 stusselige kilo :slåss: Nå la jeg vel på meg 2 av de igjen mens vi var på tur i forrige uke :sur: men det vil vise seg på onsdag :haar:

Jeg er i utgangspunktet 67-68 kg og 160 høy, og har som mål å komme ned i matchvekten min igjen som er 60 kg :trene: Regner med det må endel slit til, for disse kiloene har visst bestemt seg for å bli - men det skal vi bli to om :piske:

Jeg kommer til å sette opp treningen min ukesvis ja, og når jeg får oversikten fra PT kommer jeg også til å sette opp fremskrittene mine der :jepp: Jeg veier og måler meg på treningssenteret, PT har en sånn fæl fettklype som jeg alldeles ikke er venner med :trampe: Men da får jeg oversikten over fettprosenten, som jo tross alt er den viktigeste :sjenert:

Skal følge med deg i boka di og heie deg fram - you can do it :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er en rask tur innom. Har akkurat starta min egen treningsdagbok for å komme i gang selv. Godt med motivasjon fra andre også, så jeg kommer til å følge med :)

Jeg er midt i eksamen, så et ordentlig program må jeg komme tilbake til. Men ditt ser jo veldig bra ut! Lykke til!

Hei :vinke:

Skal ta meg en tur innom i boka di også - kjekt å være flere om slitet :ler: Jeg er stort sett fornøyd med treningsopplegget mitt, jeg får liksom litt av alt inni der - men innimellom må jeg rokke litt om på ting så ikke kroppen min gror fast i et mønster...da synker nemlig forbrenningen igjen :blink:

Lykke til med eksamen og trening :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei Diddles og velkommen til dag 1! :ler:

OK, midje og lår skal bli, det skal være overkommelig på morgenkvisten! :jepp:

Ha en fin mandag! :klemmer:

:hoppe: og jeg har gjort en kjempeinnsats idag; langkjøring :trene: 1 time heavy spinning *stolt* Jeg elsker spinning, så egentlig var det bare kos :nigo:

Middag idag var fullkornslasagne av karbonadedeig, Vita Hjertego` sine ekstra grove rundstykker og salat i massevis :sikle:

Etter trening har jeg hatt meg en skål All Bran med mandler og druer - sunt og godt :nigo:

Så gjenstår det å se om jeg klarer putle meg tidsnok utav senga imorgen til å lage frokost smoothie :sjenert: Jeg er litt for glad i den varme kroppen til mannen min under dyna :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:hoppe: og jeg har gjort en kjempeinnsats idag; langkjøring :trene: 1 time heavy spinning *stolt* Jeg elsker spinning, så egentlig var det bare kos :nigo:

Middag idag var fullkornslasagne av karbonadedeig, Vita Hjertego` sine ekstra grove rundstykker og salat i massevis :sikle:

Etter trening har jeg hatt meg en skål All Bran med mandler og druer - sunt og godt :nigo:

Så gjenstår det å se om jeg klarer putle meg tidsnok utav senga imorgen til å lage frokost smoothie :sjenert: Jeg er litt for glad i den varme kroppen til mannen min under dyna :hjerte:

:klappe: Det var jo en kjempestart! Jeg skal ikke si jeg er enig med deg om at spinning er en fin ting, men hver sin smak. Jeg er mer på jo mer koreografi jo bedre.... :ler:

Middagen din hørtes kjempegod ut, jeg hadde en trist spisedag i går, i og med jeg ikke var hjemom mellom 7.15 og 21.40 ble det lite middag og mye brødmat... Det skal det derimot gjøres noe med i dag, skal kose meg med middag sammen med kjære etter jobb! :nigo:

Håper du kom deg opp til frokost, det er jo tross alt dagens viktigste måltid! :jepp::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Forresten, synes det er litt moro at vi er så like i størrelse, jeg hadde innbilt meg at du var mye høyere! Jeg er 158 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, synes det er litt moro at vi er så like i størrelse, jeg hadde innbilt meg at du var mye høyere! Jeg er 158 :)

:skratte: JEG - HØY??? :skratte: Å nei du, lille trille her :fnise: Har du ikke sett bilder da?? :klø:

Fint å ha likt utgangspunkt da, vi er jo like i både høyde og vekt faktisk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:skratte: JEG - HØY??? :skratte: Å nei du, lille trille her :fnise: Har du ikke sett bilder da?? :klø:

Fint å ha likt utgangspunkt da, vi er jo like i både høyde og vekt faktisk :hoppe:

Jeg har sett bryllupsbildene, men synes ikke de bar særlig preg av lille trille! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bryllupsbildene, men synes ikke de bar særlig preg av lille trille! :ler:

Nei da var jeg enda tynn :ler: Neida, det er bare 3-4 kg i forskjell, men det føles som 10 :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...