Gå til innhold

Fra fett til muskler - jeg skal bli fit!


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lar den stå jeg, men den kan jo være offisiell veiing nr 1,5, så kommer den ordentlige på lørdag! :jepp:

:jepp: høres ut som en plan!!

Trening denne uka blir jo noe amputert pga behandling, men jeg slipper unna behandling imorgen så da blir det PT-styrke da og på lørdag :) Så får jeg gjøre unna spinning på fredag og søndag....Avhengig, jeg?! Nææææh...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:slåss: MØKKASKULDER :slåss:

...jeg er lei av å ikke klare å trene!!! Imorgen gir jeg en lang en i vondt her og der - da er det yndlings-spinning :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kost deg på spinning? :trene:

Og enda viktigere, er du klar for offisiell runde nr 2 i morra tidlig?

:klem:

AAAaaaa :dåne: Det var PT som hadde timen, og han kjørte min helvetes-spinning :bolledeig: Kan bli lykkelig av mindre :nigo: Det er så tungt at jeg omtrent må dø, men jeg klarer nesten ikke å stoppe :fnise: Etter siste sang og alle andre var dødsklar for nedkjøring - da ville jeg ha 1 sang til :sjenert: PT sier jeg er gal :hoho:

Jeg er klar for måling ja, men det blir bare vekt og cm, PT nekter å måle fettprosenten min en gang i uka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2. OFFISIELLE MÅLING I CHALLENGEN MELLOM DIDDLES OG NEFERET

17.10.09

Idag har jeg målt selv, holdt meg til referansepunktene fra måling med PT og håper jeg har truffet rett :jepp:

VEKT - før trening, uten klær:

67 kg

Lik som sist uke!

MIDJE (referansepunkt; navle)

78 cm

- 1 cm

MIDJE (referansepunkt; den smaleste delen)

69 cm

LÅR V (referansepunkt; den mykeste delen)

63 cm

- 1 cm

LÅR H (referansepunkt; den mykeste delen)

63,5 cm

- 0,5 cm

Neferet leder fortsatt, og det er ikke hårfin ledelse engang - det er utklassing :dåne: Men det skjer litt her også, og mer enn jeg gjør nå kan jeg ikke pga skulderen...Joda, jeg kunne vært enda strengere med meg selv i kosten, men jeg er altfor glad i mat til å bare spise salat :ler:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Hallo - jeg slår deg på målene rundt midjen! Har gått fra 80 til 90 cm. der på to måneder jeg :tunge1: Eller var det ikke sånn her at vi skal bli større? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
2. OFFISIELLE MÅLING I CHALLENGEN MELLOM DIDDLES OG NEFERET

17.10.09

Idag har jeg målt selv, holdt meg til referansepunktene fra måling med PT og håper jeg har truffet rett :jepp:

VEKT - før trening, uten klær:

67 kg

Lik som sist uke!

MIDJE (referansepunkt; navle)

78 cm

- 1 cm

MIDJE (referansepunkt; den smaleste delen)

69 cm

LÅR V (referansepunkt; den mykeste delen)

63 cm

- 1 cm

LÅR H (referansepunkt; den mykeste delen)

63,5 cm

- 0,5 cm

Neferet leder fortsatt, og det er ikke hårfin ledelse engang - det er utklassing :dåne: Men det skjer litt her også, og mer enn jeg gjør nå kan jeg ikke pga skulderen...Joda, jeg kunne vært enda strengere med meg selv i kosten, men jeg er altfor glad i mat til å bare spise salat :ler:

Men du har smalere midje enn meg da! Jeg har nemlig bare målt på den smaleste delen, ikke noen navle her i gården. Kanskje jeg må gjøre det?? :klø:

Og all reduksjon er jo uansett bra da, selv om vekta er uendret! :jepp:

Ha en flott lørdagskveld! (Er det forresten greit om jeg spiser Snackajacks istedenfor :popcorn: i kveld?? ) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo - jeg slår deg på målene rundt midjen! Har gått fra 80 til 90 cm. der på to måneder jeg :tunge1: Eller var det ikke sånn her at vi skal bli større? :klø:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har smalere midje enn meg da! Jeg har nemlig bare målt på den smaleste delen, ikke noen navle her i gården. Kanskje jeg må gjøre det?? :klø:

Og all reduksjon er jo uansett bra da, selv om vekta er uendret! :jepp:

Ha en flott lørdagskveld! (Er det forresten greit om jeg spiser Snackajacks istedenfor :popcorn: i kveld?? ) :klemmer:

Weheeey, har jeg smalere midje enn deg?? :hoppe: Det var dagens gladnyhet :fnise: PT sier at det er litt juks å måle på smaleste del av midjen, for det er jo ikke der vi trenger mest å ta av :sjenert: Er kansje greit å måle med samme referansepunkt, men jeg kan måle begge plasser også jeg da :vetikke:

Joda, jeg skal være fornøyd om det forsvinner cm også (selv om det er vekta jeg henger meg opp i da *kremt* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neferet: Weheeey, har jeg smalere midje enn deg?? :hoppe: Det var dagens gladnyhet :fnise: PT sier at det er litt juks å måle på smaleste del av midjen, for det er jo ikke der vi trenger mest å ta av :sjenert: Er kansje greit å måle med samme referansepunkt, men jeg kan måle begge plasser også jeg da :vetikke:

Joda, jeg skal være fornøyd om det forsvinner cm også (selv om det er vekta jeg henger meg opp i da *kremt* :sjenert:

Spiser du Snackajacks?? :dåne: Det synes jeg er forferdelig dårlig :spy: All ære til deg for at du klarer å kose deg med sånt :ler: Dessuten er popcorn sunt har jeg hørt, dvs ihvertfall uten smør og salt :sjenert: og da er ikke det godt heller............. :hoho:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Neferet: Weheeey, har jeg smalere midje enn deg?? :hoppe: Det var dagens gladnyhet :fnise: PT sier at det er litt juks å måle på smaleste del av midjen, for det er jo ikke der vi trenger mest å ta av :sjenert: Er kansje greit å måle med samme referansepunkt, men jeg kan måle begge plasser også jeg da :vetikke:

Joda, jeg skal være fornøyd om det forsvinner cm også (selv om det er vekta jeg henger meg opp i da *kremt* :sjenert:

Spiser du Snackajacks?? :dåne: Det synes jeg er forferdelig dårlig :spy: All ære til deg for at du klarer å kose deg med sånt :ler: Dessuten er popcorn sunt har jeg hørt, dvs ihvertfall uten smør og salt :sjenert: og da er ikke det godt heller............. :hoho:

Juks får være juks, vi må jo få lov til å ha noen gleder i hverdagen! Og selv om det ikke er der det er mest å ta av, så er det da jammen moro å gå ned i cm der også! :ler:

Det bør vel også informeres om at jeg burde vært asiat, synes ris i alle mulige former er godt jeg.... Og popcorn er det sunneste av snacks har jeg også hørt, men skal man først spise det, må det jo være med litt smør og salt, hvis ikke blir det ihvertfall :spy:

(har forresten også planer om å spise M.... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juks får være juks, vi må jo få lov til å ha noen gleder i hverdagen! Og selv om det ikke er der det er mest å ta av, så er det da jammen moro å gå ned i cm der også! :ler:

Ja det er helt sant :Nikke: Jeg har en gledesdreper til PT :hoho: Han er flink til å ordne det sånn at jeg må jobbe hardere :slåss: Meeeen, det gir vel etterhvert varige resultater håper jeg :nigo: Syns vi er flinke jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trening uke 43

Atter en uke med reduserte treningsmuligheter i sal pga pågående behandling av dusteskulder - men vi gjør så godt vi kan, spinning er bedre enn ingenting :Nikke:

Mandag:

Spinn 45 - blå time

Tirsdag:

Kiropraktor = pålagt treningsfri

Onsdag:

Egentlig PT-styrke, men den går nok ut....

Torsdag:

Intervall - blå time

Fredag:

Spinn 2 - blå time

Lørdag:

Styrke med PT

Søndag:

Treningsfri :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinn 45 gjennomført :hoppe: Det var faktisk en tung time, selv om den bare varte 45 minutter, det var bare opp opp opp og ingen pust i bakken - jeg var rød som en tomat og gjennomvåt etter endt time :ler: Skryt fikk jeg også, av instruktøren :nigo: "Du er i skikkelig god form du!!!!" Jeg --> :sjenert: "nja jo, jeg gjør så godt jeg kan" :sjenert: *jubler inni meg* Så stolt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...