Gå til innhold

Fra fett til muskler - jeg skal bli fit!


Diddles

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Super lørdag til deg også vennen, jeg venter spent på dine målinger :popcorn: selv om det aner meg at du glatt vinner denne greia og når 60 kg leeeenge før meg..............

Resultater?? :klø: Er ikke det onsdagssyssel? :sjenert:

Jeg har funnet ut at jeg holder meg til onsdager i og med det skulle være din dag, så har lite å komme med pr i dag... Dessuten har jeg kroppen full av hormoner, så da samler den vel vann i rikelige mengder også tenker jeg... :sukk:

Og jeg vil ikke ta for gitt at jeg vinner denne greia, som jeg prøvde å fortelle deg en annen dag her inne, så er det etter 65,0 problemene har kommet for meg tidligere jeg venter bare på at oppoverbakkene skal stige fram som fjelltopper i min hverdag!!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ANER ikke hva jeg går til, men jeg grugleder meg! :fnise:

Nå er det hvertfall på tide å ta meg selv i nakken å begynne å trene igjen.. :dåne: Tok en joggetur i dag for å komme i gang, og rumpa dissa sånn at det gjorde VONDT! :grine:

:skratte:

har du spinningshorts eller skal jeg ta med gele-setet mitt? Du kommer nemlig til å oppleve vondt i rompa på et HELT nytt level om du spinner 1 time uten :hoho: Det viktigste å huske på er som PT sier, ta det litt easy første gangene, så kommer formen fort :jepp: Intervall er ikke en nybegynnertime :sjenert: men du trenger ikke følge opp alt, er du sliten blir du bare sittende :Nikke: Vi har alle vært der!!!!

Jeg gleder meg KJEMPEMASSE til du skal være med :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultater?? :klø: Er ikke det onsdagssyssel? :sjenert:

Jeg har funnet ut at jeg holder meg til onsdager i og med det skulle være din dag, så har lite å komme med pr i dag... Dessuten har jeg kroppen full av hormoner, så da samler den vel vann i rikelige mengder også tenker jeg... :sukk:

Og jeg vil ikke ta for gitt at jeg vinner denne greia, som jeg prøvde å fortelle deg en annen dag her inne, så er det etter 65,0 problemene har kommet for meg tidligere jeg venter bare på at oppoverbakkene skal stige fram som fjelltopper i min hverdag!!

:fnise: Jo`a, det er jo egentlig det..men jeg syns du sa onsdag OG lørdag, så da venta jeg litt :ler: Men det er greit å holde seg til en dag, ikke mye skjer her på 3 dager ihvertfall :dåne:

PT sa vi burde ha 1 dag i mnd der vi hadde en hoved-måling, og den dagen burde være dag 7 etter endt mens - for da er kroppen på topp :) De andre målingene med han har nemlig havna på HELT feil tidspunkt, og jeg har vært så oppblåst og full av vann at du aner det ikke :ler:

Hvis oppoverbakkene dine kommer vennen, så er jeg her og dytter deg over de :klemmer: Dette klarer vi sammen!! Hittil har det jo gått knirkefritt - motivasjonen er fortsatt på topp, og det er lov å ta seg en ekstra hviledag eller tilogmed en sjokolade om krisen er der, vi trenger kanskje bare ikke spise en hel stor sjokoladeplate :skratte: sånn som jeg pleier gjøre......... :flau:

Forresten er det lørdag idag, og det betyr :sjokolade: i dette huset :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa takk til setelån! De gangene jeg ha vært på spinning har jeg hatt et særdeles interessant gangelag de påfølgene dagene, og INGEN stillinger er gode på kontorstolen på jobb :skratte: Og hver gang tenker jeg at jeg må skaffe meg shorts med pute i rumpa, men så dropper jeg spinning i stedet :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa takk til setelån! De gangene jeg ha vært på spinning har jeg hatt et særdeles interessant gangelag de påfølgene dagene, og INGEN stillinger er gode på kontorstolen på jobb :skratte: Og hver gang tenker jeg at jeg må skaffe meg shorts med pute i rumpa, men så dropper jeg spinning i stedet :skratte:

*note to myself* husk gelesete!!

:ler: spinnig uten er en opplevelse ja, hehe, jeg spant uten i flere år jeg :dåne: Hvilken ny opplevelse å spinne uten vondt :dåne: Det skal sies at jeg ikke føler meg spesielt hottie når jeg tar på med shorts med padding i rompa men :hoho: Ser ut som Donald!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TRENING UKE 42

Mandag:

Blå spinn 45; en litt tøffere time

Tirsdag:

Kiropraktordag = treningsfri

Onsdag:

Egentlig styrke med PT, men her må vi se an formen etter behandlingen igår :sjenert:

Torsdag:

Kiropraktordag = treningsfri

Men det kan være jeg klare å snike inn ragga; hard time, mye koreografi

Fredag:

Blå spinn 2; 60 minutter - tøff time!!

Lørdag:

Styrke med PT

Søndag:

Egentlig treningsfri, men mulig det blir intervall-spinning på meg (blå time) Alt kommer an på om det blir trening på onsdag og torsdag eller ei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervall-spinning om litt :trene: Hvordan dette skal gå lurer jeg litt på, for jeg er støl som aldri før etter styrketreninga igår :dåne: Går som ei kalveferdig ku :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så flink du er som :trene: på en søndag! Kroppen min er alltid sløv på søndager... :ler:

Og godt å høre du skal dytte meg litt når jeg blir tung i rompa i oppoverbakkene! :jepp: Det kommer jeg nok til å trenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som :trene: på en søndag! Kroppen min er alltid sløv på søndager... :ler:

Og godt å høre du skal dytte meg litt når jeg blir tung i rompa i oppoverbakkene! :jepp: Det kommer jeg nok til å trenge!

Måtte det denne uka for å komme opp i rett antall treningstimer :roll: Det var ikke en så sinnsykt bra time som på fredag, samme instruktør men rar musikk :klø: Når det er sagt så er jeg så støl at det føles som beina blir slitt av og jeg klarte alldeles ikke å gi jernet idag :slåss: *Aprin* derimot imponerte stort :dåne: Å bli med på en intervalltime er tøft nok i seg selv, og når jenta på toppen av det hele følger alle toppene, ja da er det bare å bøye seg i støvet :pls:

Nå er det kos kos kos resten av kvelden, jeg innvilger meg selv en stk ciabatta med ost og tomat og nye episoder av House :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Godt å innvilge seg ting! :jepp: Jeg hørte til slutt på deg og spiste :popcorn: i går da jeg og kjære så film. (Og sjokolade og druer.... :sjenert: ) Så da må du være fornøyd med meg? :lur:

Og da er uke 2 offisielt i gang! :duskedame: Flinke er vi! :jepp:

Ha en fin dag Diddles! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å innvilge seg ting! :jepp: Jeg hørte til slutt på deg og spiste :popcorn: i går da jeg og kjære så film. (Og sjokolade og druer.... :sjenert: ) Så da må du være fornøyd med meg? :lur:

Og da er uke 2 offisielt i gang! :duskedame: Flinke er vi! :jepp:

Ha en fin dag Diddles! :klemmer:

Ja tror det må til å innvilge seg ting avogtil :Nikke: Men nå er det tilbake til hverdagen og no more goodies for me før lørdag *ser sjokoladen fly ut av vinduet*

Uke 2 blir heller dårlig for min del ser det ut for, den startet ihvertfall med at jeg ikke rakk timen min pga overtid på jobb :sur: og imorgen skal jeg til kiropraktor - da får jeg ikke LOV å trene.....Kanskje jeg driter i forbudet og går på en spin 2, det får vi se på :fnise: Resten av uka går slag i slag med å se an formen, evt blir det en sånn helg som denne som var med trening hver dag :sjenert:

Men ja, uke 2 er igang - vi ER flinke :duskedame:

:klem:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Vennen min - det er en grunn til at du ikke har LOV å trene etter kiropraktor! :fy_fy: Kan jo tenkes at de sier det fordi at du skal bli fortere bedre? For om du gjør for mye ut av det kan det ta lenger tid = mer behandlinger og mindre trening i lengden :sjenert:

Hilsen frøken fornuftig :tunge1:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennen min - det er en grunn til at du ikke har LOV å trene etter kiropraktor! :fy_fy: Kan jo tenkes at de sier det fordi at du skal bli fortere bedre? For om du gjør for mye ut av det kan det ta lenger tid = mer behandlinger og mindre trening i lengden :sjenert:

Hilsen frøken fornuftig :tunge1:

:klemmer:

:sukk: ja jeg vet det :sukk: Det er fordi han fåkker med musklene og leddene mine :sjenert: Jeg sa bare jeg kanskje skulle gå da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:kose: Noen uker er bedre enn andre, ergo må noen være dårligere enn andre også! Og som det er nevnt av andre her, det er en grunn til at du ikke får trene! Helsa må prioriteres aller først, det nytter ikke å være liten og smekker hvis man er så syk at man ikke får noen glede av det!!

Ha en fin uke 2 likevel Diddles!! :klemmer:

(Jeg driver fortsatt å tenker på deg med ditt gamle nick, lurer på når jeg skal slutte med det!! :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Noen uker er bedre enn andre, ergo må noen være dårligere enn andre også! Og som det er nevnt av andre her, det er en grunn til at du ikke får trene! Helsa må prioriteres aller først, det nytter ikke å være liten og smekker hvis man er så syk at man ikke får noen glede av det!!

Ha en fin uke 2 likevel Diddles!! :klemmer:

(Jeg driver fortsatt å tenker på deg med ditt gamle nick, lurer på når jeg skal slutte med det!! :rolleyes: )

Ja det er sant, men det passer meg midt i ryggen :flekke: Når jeg pratet med PT om trening idag så sa han at kiropraktoren kun nektet meg trening der jeg aktivt bruker armene - ergo kan jeg gå på spinning om formen føles grei :hoppe: Da slipper jeg trening på søndag :strix:

Ang. nick så er jeg litt der at jeg har lyst å bytte tilbake selv, jeg føler meg ikke hjemme i dette navnet :sjenert: Men....

Nå er det kiropraktor next, blir spennende å se hva han skal bruke for å torturere meg idag :haar: Sist satte han bare nålene i, så denne gangen skal han vel punktere igjen :dåne: *gruer meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

:kose: Håper kiropraktoren ikke har vært for slem mot deg i dag da!! :klemmer:

Jeg er forresten kjempenervøs for veiing og måling i morra, men det er vel sånn det skal være når man er utfordret! Fortsatt PMS her i gården, så ingen store forventninger på min side... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Håper kiropraktoren ikke har vært for slem mot deg i dag da!! :klemmer:

Jeg er forresten kjempenervøs for veiing og måling i morra, men det er vel sånn det skal være når man er utfordret! Fortsatt PMS her i gården, så ingen store forventninger på min side... :skratte:

Vi skal ikke sette veiing og måling til lørdagene heller?? Jeg får bare ikke tid til alt det oonsdagsmorgenen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Vi skal ikke sette veiing og måling til lørdagene heller?? Jeg får bare ikke tid til alt det oonsdagsmorgenen :ler:

Joda, det kan vi godt! Betyr det at dagens veiing ikke teller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kan vi godt! Betyr det at dagens veiing ikke teller? :sjenert:

For min del så står jeg stuck på samme vekt, så kan godt slette dagens måling :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...