Gå til innhold

Fra fett til muskler - jeg skal bli fit!


Diddles

Anbefalte innlegg

Flinking!! :jepp:

Jeg jobba så sent i dag at vi ikke var hjemme fra barnehagen før kl 17 i dag, så ingen fredagsspin her :sukk: men satser på å få ukens 3. og 4. time i løpet av helga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flinking!! :jepp:

Jeg jobba så sent i dag at vi ikke var hjemme fra barnehagen før kl 17 i dag, så ingen fredagsspin her :sukk: men satser på å få ukens 3. og 4. time i løpet av helga :fnise:

Krrrrrøøøøøøønsj imorgen :nigo: Ser deg vel der tenker jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 10

Mandag:

O2 Low - grønn time 60 min

Gjennomsnittspuls:74 %

Makspuls:91 %

Kcal: 360

Tirsdag:

Treningsfri

Onsdag:

Her ble det treningsfri gitt, jeg hadde helt glemt ut at vi skulle ha personalmøte :sjokk::sjenert: Hvem sa vims???

Torsdag:

Spin Intervall - blå time 60 min

Gjennomsnittspuls: 79 %

Maxpuls: 92 %

Kcal: 608

Spinning og forkjølelse går ikke akkurat hånd i hånd :tunge1: Har gått og hangla i flere dager nå, men sparket meg selv avgårde på trening i håp om at det "bare var det som skulle til" Vel...:sjenert: der tok jeg feil gitt :dåne: Etter oppvarminga snurpet det seg sammen i brystet mitt, og det ble uhorvelig tungt å puste og å trø! Jeg sleit som en makk for å komme meg opp i puls :kjefte: så synlig var det at flere av de jeg trener med og instruktøren kommenterte det etter timen :sukk: Festlig :roll: Sånn er det med puls på storskjerm :klaske: Der forsvant den friheten til å ta det easy :fnise: Satser på en bedre dag imorgen... Nåh er det sofaen som venter :veslejenta:

Fredag:

Spin 2

Yndlingsspin ble avlyst pga helgetur til fjells for alle instruktørene på treningssenteret :filer: ...og jeg har ikke nok motivasjon i meg til å drive med styrketrening på egenhånd!

Lørdag:

O2 Low - grønn time, 60 min

Gjennomsnittspuls: 81% (165)

Maxpuls: 93% (191)

Kcal: 501

Som sagt lenger nede her så var dette tidenes minst spennende time sånn rent koreografisk sett :roll: Men sånn må det vel bli når alle faste instruktører reiser på heisatur til fjells og de tar tak i den første og beste vikaren de får :klaske: Jaja, jeg har trent og forbrent noen kalorier - da får vi være fornøyd :ler:

Søndag:

Spin Intervall - blå time 60 min

Gjennomsnittspuls: 80% (163)

Maxpuls: 97 % (199) :hakeslepp:

Kcal: 589

Vikarinstruktør idag også - som jeg gleder meg til de skikkelige instruktørene er tilbake med go`humør og go`musikk :dåne: Kroppen er fortsatt ikke helt på lag, men mye bedre idag enn torsdag :Nikke: Fikk da brukt kroppen, og pulsen helt opp i 97 % - det har ikke skjedd etter at de regulerte maxpulsen på Suunto-beltet!! Jeg trodde jeg skulle besvime :ler: Jupp, da er uke 10 vel overstått, med forkjølelse på laget - snart ny uke og nye muligheter :nigo:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått alldeles dilla på Wasa Rugsprø knekkebrød :sikle: De er bare fantastisk gode og crunchy - jeg vil faktisk strekke det så langt som å si at jeg er avhengig :ler: Ikke den verste dilla å få mtp at det er fullkorn :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det gir meg et lite håp. Skal nemlig prøve Wasa Rugsprø for første gang idag for å se om jeg klarer å finne noe litt mer sunt i lunsjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det gir meg et lite håp. Skal nemlig prøve Wasa Rugsprø for første gang idag for å se om jeg klarer å finne noe litt mer sunt i lunsjen...

Gled deg :spise: Jeg har nettopp spist 2 sånne med urte-kremost på *yummie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig dårlig gjort av treningssenteret å arrangere helgetur for instruktørene :snurt: Skjønner de ikke at jeg er avhengig av fredags-spinningen min??? :regler: Ikke blir det Krønsj imorgen heller :bond: Den blir dårlig erstattet av en "simpel" O2 Low med ukjent instruktør :sukk: Nesten så jeg vurderer å holde meg i senga og bli skikkelig frisk :sjenert:

:fnise: jeg liker ikke å bli snytt for yndlingstimene mine, og jeg liker IKKE å være forkjøla :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det høres ut som en veldig god grunn til å holde seg i senga og bli frisk!! Skjønner godt du er snurt, man blir da avhengig skal vite! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...ja det virket som en god grunn igår hvertfall :sjenert:

Meeeeeeeeeeeeeen idag kravlet jeg meg utav senga og kom meg på trening likevel :fnise: Nå skal det sies at det var tidenes kjedeligste kondisjonstime, men den var så enkel at jeg klarte å ta meg alldeles fullstendig ut - noe som resulterte i at de som sto bak meg fulgte meg og mine bevegelser heller :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og når det er sagt så er det ikke noe vits i å legge inn mål og vekt, for min kropp driver med sånn stabiliserings-greier :roll: Går jeg ned 1 kilo så holder jeg meg der en stund før neste kilo finner det for godt å rase av :ler: PT sier det er den beste måten å ta av på - jeg synes det er den teiteste :fnise: Så, still going strong på 64,9 kilo :vekt:

Det har vel noe med at jeg ikke er så inni hampen streng med meg selv, og unner meg litt i helgene når jeg føler for det...Nazi-regime er ikke noe for meg :sjenert: Jeg er alldeles overimponert over Neferet som lever så minimalistisk på godis-fronten :dåne: Men så er det vel en grunn for at hun ligger noen kilo under meg også da *kremt* :plystre:

...Skal vel ikke klage når kjære ikke klarer å holde hendene for seg selv, str 36 smeller rett på og magen er flat som en pannekake - har nok hengt meg litt for mye opp i vekt :sjenert:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faren det når en trener. En vil så gjerne se fremgang, og en føler kanskje at det eneste stedet det er tydeligst er på vekta. Men vekta er sekundert, cm er primært. Gratulere med størrelse 36 og en type som ikke klarer å holde fingrene av deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som forsov seg til O2low i dag da, våkna med et brak 10.15! Må ha skrudd av vekkerklokka i søvne! :dåne:

Mistenker at det var kroppen sin måte å gi beskjed om at trening i dag var UAKTUELT. -jeg er nemlig så stiv og støl etter step/styrke på torsdag at jeg slet med å komme meg utav senga på egenhånd :fnise:

Det får bli en joggetur i morgen i stedet tror jeg :skratte:

GOD HELG FRØKEN STRØKEN! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: Så glimrende at du tar ansvar som ekstrainstruktør!! :nigo: Neste gang du kommer til Oslo MÅ du være med meg på dansetime!!

Skal også påpeke at godeste Neferet ikke lever like minimalistisk nå som underveis i utfordringen, og at hun verken har flat mage eller fast plass i str 36!! Synes du skal være fornøyd med deg selv jeg! :klemmer:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Så glimrende at du tar ansvar som ekstrainstruktør!! :nigo: Neste gang du kommer til Oslo MÅ du være med meg på dansetime!!

Skal også påpeke at godeste Neferet ikke lever like minimalistisk nå som underveis i utfordringen, og at hun verken har flat mage eller fast plass i str 36!! Synes du skal være fornøyd med deg selv jeg! :klemmer:

:ler: Skal du ha MEG med på dansetime? Haha, da får du noe å le av :flau: Klarer meg bra på timer med ok koreografi, men med en gang det blir for mye armer og bein som skal gjøre for mye forskjellig - ja da trenger jeg helst salen for meg selv :hoho:

Men hvordan er det mulig at du ikke er fast str 36?? Du veier jo 7 kilo mindre enn meg :klø: :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som forsov seg til O2low i dag da, våkna med et brak 10.15! Må ha skrudd av vekkerklokka i søvne! :dåne:

Mistenker at det var kroppen sin måte å gi beskjed om at trening i dag var UAKTUELT. -jeg er nemlig så stiv og støl etter step/styrke på torsdag at jeg slet med å komme meg utav senga på egenhånd :fnise:

Det får bli en joggetur i morgen i stedet tror jeg :skratte:

GOD HELG FRØKEN STRØKEN! :klemmer:

:ler: du er herlig!! Jeg må visst være med deg på step/styrke skjønner jeg :overrasket: Jeg vil også være dødsstøl!!! Kjente det godt etter O2 Low timen på mandag, ny styrkedel - den kjentes :dåne:

Kan ikke du bli med på intervall-spin imorgen istedet for å jogge?? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: du er herlig!! Jeg må visst være med deg på step/styrke skjønner jeg :overrasket: Jeg vil også være dødsstøl!!! Kjente det godt etter O2 Low timen på mandag, ny styrkedel - den kjentes :dåne:

Kan ikke du bli med på intervall-spin imorgen istedet for å jogge?? :pls:

Jeg er helt ødelagt i sånn ca en uke etter en step/styrke time :dåne: merker godt at jeg bruker andre muskler enn jeg pleier :ler:

Er det intervall-spin i morgen? :klø: trodde instruktøren på trsdag sa det var step/styrke i stedet jeg, og 2 slike timer på en uke er HELT umulig :fnise:

Hvordan trener du neste uke? Nå må vi snart få til å trene samtidig altså :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet
:ler: Skal du ha MEG med på dansetime? Haha, da får du noe å le av :flau: Klarer meg bra på timer med ok koreografi, men med en gang det blir for mye armer og bein som skal gjøre for mye forskjellig - ja da trenger jeg helst salen for meg selv :hoho:

Men hvordan er det mulig at du ikke er fast str 36?? Du veier jo 7 kilo mindre enn meg :klø: :overrasket:

Jeg tenkte du trengte en utfordring da, i og med at du følte ditt potensiale ikke hadde fått brukt seg på grunn av lite og enkel koreografi! Og det er stor takhøyde for freestyling der jeg er, så om armer og bein går litt amok, er det nok ingen problem. Jeg misforsto en gang for ikke så lenge siden og trodde vi skulle ta chasse'er over gulvet, når vi skulle stå på stedet hvil. Ergo var det bare jeg som forflyttet meg over halve rommet... :ler:

Og hvorfor jeg ikke har fast plass i str 36? :klø: Vet ikke jeg, spørs om det er noe feil med disposisjonen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ødelagt i sånn ca en uke etter en step/styrke time :dåne: merker godt at jeg bruker andre muskler enn jeg pleier :ler:

Er det intervall-spin i morgen? :klø: trodde instruktøren på trsdag sa det var step/styrke i stedet jeg, og 2 slike timer på en uke er HELT umulig :fnise:

Hvordan trener du neste uke? Nå må vi snart få til å trene samtidig altså :) :)

Oj, nå ble jeg kjempeusikker :klø: På nettsiden står det ikke noe om at spinningtimen idag utgår, men det står heller ikke noe om spinningtimen på fredag - selv om de sa timen var avlyst når jeg ringte :sjenert: Ååå fæle tanke, tenk om det var spin 2 på fredag????? Hyyyyyyl :kjefte:

Kanskje jeg må ringe senere, de åpner klokka 17.00! Trene har jeg uansett lyst til siden denne uka har vært noe redusert pga forkjølelse...Så hvis det ikke er spinning går jeg nok på step styrke og tester det ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg bedre i kroppen i dag, og tør ikke satse på joggetur i dette superUstabile været. Så da bli det spinning/step styrke alt etter hva som går :) (krysser alt jeg har for intervall-spin :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg bedre i kroppen i dag, og tør ikke satse på joggetur i dette superUstabile været. Så da bli det spinning/step styrke alt etter hva som går :) (krysser alt jeg har for intervall-spin :fnise: )

:fnise: det gjør jeg også :fnise:

Skal ringe opp jeg når de åpner, må komme til bunns i dette :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...