Gå til innhold

Fra fett til muskler - jeg skal bli fit!


Diddles

Anbefalte innlegg

På min er det knappen øverst på venstre side. Hold den inne til det står "lock buttons" i displayet, og trykk på aktuell markert knapp :ler:

Lykke til! :duskedame:

Ai føund it :nigo: Takk søtingen :klemmer: Så nå er klokka låst og ligger bare og venter på at jeg skal klareres til trening igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mååå jo slanke meg for å få tynnere midje, vil ha sånn midje som du har :sjenert: Tror ikke dine kilo ligger på magen altså, de er bare helt nødt til å ligge i beinbygning og muskler, sånt som ikke synes, for du er jo så tynn! :klemmer:

Midjen min er arvet fra mamma, så den er genetisk betinget :sjenert: Hun har også alltid vært ekstremt smal om livet, men ikke fullt så smal ellers :hoho: Kiloene ligger nok ikke på magen nei, for jeg har helt flat mage - så det ligger mye i det du sier om at jeg har mesteparten av vekta mi fra livet og ned :fnise: Jeg hadde slått an i Afrika med bakdelen min :hoho:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Du inspirerte meg til å få meg egen treningsdagbok... hehe ;) takk for det! :goodbye:

leste nettopp at det var et stort pluss med stor bakende... bedre der enn på magen! Både sunnere og mer attraktivt.. Greit å vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Du inspirerte meg til å få meg egen treningsdagbok... hehe ;) takk for det! :goodbye:

leste nettopp at det var et stort pluss med stor bakende... bedre der enn på magen! Både sunnere og mer attraktivt.. Greit å vite

:velkommen:

Så gøy å kunne være til inspirasjon *stolt* Er veldig greit å ha en treningsdagbok, det har motivert meg ihvertfall :Nikke:

Mannen min er livredd for at jeg skal trene vekk rumpa mi - men det er ingen fare, den sitter stuck :hoho: Og ja, jeg skal heller ha en rund rumpe enn en stor mage :dåne: Skal ikke klage for mye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... sambo snakker mye om den store rumpa til meg.. han eeeeelsker den ;) hehe. jeg blir litt snurt og sier at den er ikke så stor (den ER ikke det), men ganske myk og rund er den ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si :hallo:

Du er en inspirasjon treningsmessig, jeg skal følge med her! Det er så morsomt å lese om andre som får til både trening og nedgang, det gir en god porsjon håp :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å si :hallo:

Du er en inspirasjon treningsmessig, jeg skal følge med her! Det er så morsomt å lese om andre som får til både trening og nedgang, det gir en god porsjon håp :)

God helg!

:velkommen:

:rødme: så mye ros på en dag blir nesten for mye for meg :grine: Tuuusen takk, kjempegodt å høre!!!

Ja det har vært både opp- og nedturer her, jeg sliter jo med den ene skuldera og i tillegg har kroppen min bestemt seg for å ikke ta av :slåss: Men vi skal nå bli to om det da :lur: Jeg gir meg ikke så lett!! Nå har jeg vært hos legen og fått nye piller, samt sjekket både stoffskifte, B12 og jern, så hvis det er noe som gjør at jeg ikke tar av så lett så finner de det nok nå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så absolutt bedre å ha det fra livet og ned da! Som sagt over, så er det sunnere og mannen din liker det :lur:

Kan mangel på B12 og jern gjøre at man sliter med å gå ned i vekt?

Suger til meg treningsmotivasjon fra deg og skal prøve å sette igang........ (ja, motivasjonen er på bunnen for tiden for ingenting skjer!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så absolutt bedre å ha det fra livet og ned da! Som sagt over, så er det sunnere og mannen din liker det :lur:

Kan mangel på B12 og jern gjøre at man sliter med å gå ned i vekt?

Suger til meg treningsmotivasjon fra deg og skal prøve å sette igang........ (ja, motivasjonen er på bunnen for tiden for ingenting skjer!!)

:fnise: nei mangel på B12 og jern gjør en bare trøtt :Gjesp: og det er jeg jo hele tiden :sjenert: Stoffskiftet kan virke inn på vekta, og sist jeg var inne var det litt lavt, så det er best å sjekke..jeg har byttet p-piller også, for de jeg går på nå har ihvertfall bidratt til at jeg har lagt lettere på meg :slåss: Men ellers har vel bare kroppen min bestemt seg for å ikke bli tynn :sukk: Jeg gjør ihvertfall alt jeg kan, selv om det hjelper lite...mer trening enn dette orker jeg ikke :dåne: Da får jeg heller være fornøyd og se på fettprosenten som går nedover og nedover :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 3

Mandag:

O2Low - grønn time 60 min

Gjennomsnittspuls: 156 (79%)

Maxpuls: 192 (97%)

Kcal: 448

Fredag:

Spin 2 - blå time 60 min

Gjennomsnittspuls: 165 (83%)

Maxpuls: 190 (96%)

Kcal: 550

Lørdag:

Krønsj - rød time 60 min

Gjennomsnittspuls: 170 (86 %)

Maxpuls: 195 (98%)

Kcal: 535

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: nei mangel på B12 og jern gjør en bare trøtt :Gjesp:

Ja det var det jeg fikk beskjed om at jeg hadde lite av, i tillegg til folsyre, når jeg var ekstreeemt trøtt og slapp. Gikk på piller i et halvt år og nå er verdiene nesten for høye selv om det er 2-3 år siden jeg gikk på noe tilskudd :)

Stoffskiftet virker veldig inn på vekten... så det er jo greit å få alt sjekket :) Og p-piller ikke minst! Jeg gikk fra trionetta over på Loette og vekten suste 15 kg opp på EN MND!!! Etter det har jeg slitt med å gå ned... skiftet p-pillemerke etter 3 mnd da, legen sa jeg måtte ha den i minst 3 mnd.

Det er mye som kan virke inn på vekten har jeg skjønt etterhvert. Dumme greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var det jeg fikk beskjed om at jeg hadde lite av, i tillegg til folsyre, når jeg var ekstreeemt trøtt og slapp. Gikk på piller i et halvt år og nå er verdiene nesten for høye selv om det er 2-3 år siden jeg gikk på noe tilskudd :)

Stoffskiftet virker veldig inn på vekten... så det er jo greit å få alt sjekket :) Og p-piller ikke minst! Jeg gikk fra trionetta over på Loette og vekten suste 15 kg opp på EN MND!!! Etter det har jeg slitt med å gå ned... skiftet p-pillemerke etter 3 mnd da, legen sa jeg måtte ha den i minst 3 mnd.

Det er mye som kan virke inn på vekten har jeg skjønt etterhvert. Dumme greier...

Jaiks, jeg har fått Loette nå :haar: Nekter å legge på meg 15 kg :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaiks, jeg har fått Loette nå :haar: Nekter å legge på meg 15 kg :slåss:

:fnise: Det er veldig individuelt, andre har jo til og med gått ned i vekt på Loette, så alt er mulig! Satser på at du heller går ned med dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå angrer jeg på at jeg satte meg opp på morgentime idag :sjenert: Mensen-kramper i magen og trøtt som en sokk - denne timen bør være verdt det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...