Gå til innhold

Fra fett til muskler - jeg skal bli fit!


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:nigo:

Trening hjelper mot menssmerter :jepp:

Åh du der sa du det! Det tviler jeg ikke et sekund på!! *huske å trene i massevis om jeg får mensen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du snart klar for en ny treningsuke, Diddle? Best du finner sofaen og later deg litt, sånn at du klar for en ny innsats... hehe :kaffekopp::popcorn::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Har du blitt morgentrener også nå??? Så flink du er! :duskedame:

Morgentrening er fast hver lørdag det :jepp: Eller, morgen og morgen - det er vel mer formiddag :fnise: Timen begynner klokka 10 :ler: Men det er morgen i dette huset når jeg må opp klokka 9 når jeg eeeegentlig kunne sove så lenge jeg ville :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du snart klar for en ny treningsuke, Diddle? Best du finner sofaen og later deg litt, sånn at du klar for en ny innsats... hehe :kaffekopp::popcorn::goodbye:

Jeg er klar som et egg :nigo: Det ble null trening på meg idag, vi gikk lang tr med vovvis og så tok vi husvasken istedet - blir sliten av det også jeg :Nikke:

Ny uke - nye muligheter :hoppe:

Men resten av søndagen finner du meg på sofaen :veslejenta:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening uke 4

Mandag:

O2 Low - grønn time 60 min

Gjennomsnittspuls: 150(75 %)

Maxpuls: 182 (92%)

Kcal: 454

En forsiktig start på uka, jeg klarte ikke ta meg helt ut fordi jeg er så innmari støl i leggene - tar det igjen en annen dag :nigo:

Onsdag:

Styrketrening med PT 60 min

(uten pulsklokke)

Lørdag:

O2 Low - grønn time 60 min

Gjennomsnittspuls: 161 (81%)

Maxpuls: 192 (97%)

Kcal: 489

Søndag:

Intervall spin - blå time 60 min

Gjennomsnittspuls: 87 %

Maxpuls: 100% - her er noe feil!!

Kcal: 549

Første trening med Suunto-beltet på, må liksom prøve alt det nye selv om jeg har pulsklokke med belte :fnise: Det fungerte greit det altså, men jeg er lagt inn med feil maxpuls - så det må rettes på :Nikke: Jeg får gi beskjed imorgen!

Ellers sier jeg meg fornøyd med ukas innsats, nå er det sofa og slaraffenliv resten av kvelden :veslejenta:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 4

Slik ser det ut denne uka:

Mandag: O2 Low

Tirsdag: Treningsfri

Onsdag:Styrke eller yoga, må se det an hvor stiv jeg er i kroppen

Torsdag: Treningsfri

Fredag: Spin 2

Lørdag: Krønsj

Søndag: Treningsfri

Nå er jeg jammen flink å variere gitt, ihvertfall på papiret :fnise: Så får vi se om det holder eller om jeg faller tilbake på gamle vaner og spinning 4 gangher i uka :sjenert:

variasjon er gøy, variasjon er toppen, variasjon er treningen sin som styrker deg i kroppen...! Dagens lille trall.

Planen ser bra ut..er 02 gjennomført?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jepp, O2 er gjennomført :trene: Gøy altså - men jeg er så sabla støl i leggene etter helgas økt :klø: Pleier ikke henge så lenge i i leggene til vanlig, men det er jo en del hopp og sprett i disse timene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, skal du bli med? Jeg har savnet deg :sjenert:

Neste uke skal jeg trene sånn:

Mandag

O2 Low kl. 18.30

Onsdag:

Styrke (i sal) kl. 18.10

eller Stram opp kl. 20.00

Fredag:

Spin 2 kl. 17.30

Lørdag:

Krønsj kl 10.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oo, jeg er klar som et egg for intervallspin :hoppe: Og det med instruktøren som PT får intervalltimene sine fra - m.a.o spin-til-du-spyr *weeeee* Første trening med Suunto-beltet også, der pulsen kommer opp på storskjerm og blir sendt meg på mail etter timen :haar: Litt spent på motivasjonsnivået her :sjenert: Glad jeg har et nick :fnise:

Treningssenteret har åpent hus i helga og har lagt om timeplanen sin i den forbindelse, så da er det spin nå klokka 12 istedet for halv 7 ikveld - passe meg ypperlig!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oo, jeg er klar som et egg for intervallspin :hoppe: Og det med instruktøren som PT får intervalltimene sine fra - m.a.o spin-til-du-spyr *weeeee* Første trening med Suunto-beltet også, der pulsen kommer opp på storskjerm og blir sendt meg på mail etter timen :haar: Litt spent på motivasjonsnivået her :sjenert: Glad jeg har et nick :fnise:

Treningssenteret har åpent hus i helga og har lagt om timeplanen sin i den forbindelse, så da er det spin nå klokka 12 istedet for halv 7 ikveld - passe meg ypperlig!!

Da sitter du og svetter på sykkelen.. høres spennende ut med pulsbelte og kunne følge med på skjermen. Jeg har mitt eget pulsbelte jeg, så jeg føler kanskje ikke helt behovet. Men høres allikevel spennende ut, mitt senter har ikke dette.

snart er det spinning på meg også... ;) og litt styrke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, skal du bli med? Jeg har savnet deg :sjenert:

Neste uke skal jeg trene sånn:

Mandag

O2 Low kl. 18.30

Onsdag:

Styrke (i sal) kl. 18.10

eller Stram opp kl. 20.00

Fredag:

Spin 2 kl. 17.30

Lørdag:

Krønsj kl 10.00

Jeg skal til tannlegen mandag, men hadde tenkt å trene onsdag, fredag og enten lørdag eller søndag. :) er alene denne uken, så onsdag må det bli etter leggetid for min del. Hvis det blir stram opp på deg, blir jeg med på den :) fredag blir jeg med (og prøver barnepassen for første gang), og lørdag blir jeg også med! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til tannlegen mandag, men hadde tenkt å trene onsdag, fredag og enten lørdag eller søndag. :) er alene denne uken, så onsdag må det bli etter leggetid for min del. Hvis det blir stram opp på deg, blir jeg med på den :) fredag blir jeg med (og prøver barnepassen for første gang), og lørdag blir jeg også med! :) :)

Glimrende :nigo: Kan godt ta Stram opp på onsdag, det er etter leggetid her også, så det passer jo fint :jepp: Da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å gå på trening mens hun er våken :sjenert: Er liksom noe med det når hun ikke er her hele tiden...

Hvordan var House timen på lørdag? Jeg hadde så lyst å være med jeg også, men jeg var dønn sliten og hadde LOVT å komme hjem etter O2 Low - dumme meg :fnise: Neste uke begynner de med Latin forresten, det tror jeg at jeg må ha med meg :jepp: Halv 7 på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da sitter du og svetter på sykkelen.. høres spennende ut med pulsbelte og kunne følge med på skjermen. Jeg har mitt eget pulsbelte jeg, så jeg føler kanskje ikke helt behovet. Men høres allikevel spennende ut, mitt senter har ikke dette.

snart er det spinning på meg også... ;) og litt styrke ;)

Spinning er fine greier :nigo: Storkoser meg, og spesielt på intervalltimene når de er lagt skikkelig tungt opp!!

Suuntobeltet fungerte greit, selv om jeg skal innrømme at det nok er en grad av tilvenning med i bildet her - jeg er en smule mer komfortabel med min egen klokke og belte der ingen andre ser hva jeg ligger på :fnise: Har nemlig en tendens til å få høy puls veldig raskt, og vi skal ikke ligge i "rødt område" mer en 5 min om gangen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende :nigo: Kan godt ta Stram opp på onsdag, det er etter leggetid her også, så det passer jo fint :jepp: Da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å gå på trening mens hun er våken :sjenert: Er liksom noe med det når hun ikke er her hele tiden...

Hvordan var House timen på lørdag? Jeg hadde så lyst å være med jeg også, men jeg var dønn sliten og hadde LOVT å komme hjem etter O2 Low - dumme meg :fnise: Neste uke begynner de med Latin forresten, det tror jeg at jeg må ha med meg :jepp: Halv 7 på torsdag!

Da sees vi til Stram Opp på onsdag! :jepp:

House var DØDSVANSKELIG! :dåne: ..men gøy altså! Tror det hadde blitt supergøy etter ett par timer, når trinnene satt litt bedre. Det var første timen min, og jeg surra verre enn verst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sees vi til Stram Opp på onsdag! :jepp:

House var DØDSVANSKELIG! :dåne: ..men gøy altså! Tror det hadde blitt supergøy etter ett par timer, når trinnene satt litt bedre. Det var første timen min, og jeg surra verre enn verst :fnise:

:ler: ser det for meg, sikkert som meg første gang jeg var på Krønsj - og det er ikke spesielt teknisk vanskelig time engang :hoho: Men du hørte hva venninna mi sa, at hun hadde ikke blitt varm engang de første gangene, for det var så vanskelig time at fokuset var på teknikk istedet :jepp: Og hun er jo instruktør :sjenert: Skal vi prøve oss på Latin på torsdag da, tør vi det? Jeg er litt sånn dårlig på koordinasjon :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...