Gå til innhold

Fra fett til muskler - jeg skal bli fit!


Diddles

Anbefalte innlegg

OFFISIELL MÅLING OG VEIING I CHALLENGEN MELLOM DIDDLES OG NEFERET 22.11.09

VEKT:

66,8 kg

- 0,2 kg siden sist :sjenert: Jadda, det sniiiigler seg avgårde :roll:

MIDJE (ref. smaleste del)

67,5 cm

Lik som sist

MIDJE (ref. navle)

77 cm

Lik som sist

Lår V (ref mykeste del)

62 cm

Lik som sist

Lår H (ref. mykeste del)

62, 5 cm

Lik som sist

Her skjer det ikke mye :slåss: Det er rett før jeg gir opp hele greia :sukk: Så mye slit for ingenting :frustrert: Og ja jeg har en ekstremt dårlig dag idag :tunge1:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose: Vennen da, skjønner godt du blir demotivert av at det tar laang tid! Som jeg skrev i min egen bok, jeg er rett og slett litt sånn :dåne: over meg selv jeg også, ikke vet jeg hva som er annerledes denne gangen.

Men ikke gi opp helt enda da! PT prøvde vel å fortelle deg at du bygger muskler?? Du skal se jeg ikke har en eneste muskel igjen når denne challengen har gått en stund til... :fnise:

Sender masse masse :klemmer: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Vennen da, skjønner godt du blir demotivert av at det tar laang tid! Som jeg skrev i min egen bok, jeg er rett og slett litt sånn :dåne: over meg selv jeg også, ikke vet jeg hva som er annerledes denne gangen.

Men ikke gi opp helt enda da! PT prøvde vel å fortelle deg at du bygger muskler?? Du skal se jeg ikke har en eneste muskel igjen når denne challengen har gått en stund til... :fnise:

Sender masse masse :klemmer: til deg!!

Sånn som det er nå for tida ville jeg heller vært tynn enn å ha masse muskler :snurt: Jeg vil ikke være kompakt, jeg vil være høy, tynn og skamsexy :sexy: Vurderer sterkt å slutte å spise - problemet er bare at jeg er altfor glad i mat :sukk:

:sur: :sur: :sur: :sur:

Jepp, idag er en dustedag :roll::murvegg:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diddles den følelsen du har i dag og den tanke gangen den må jeg si at jeg kjenner meg igjen i noen ganger JA!!!!!!!

Jeg har tenkt den mange ganger.......

En ønsker jo liksom å være sånn man ikke kan bli noen ganger!!!!

He,he tynn og lang kan ikke jeg bli med mine 168 :frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen!

Hvordan trener du denne uken? :)

Hei søtingen :kose: Jeg har tunge dager for tida, verker som besatt i hele ryggen, skulderen er elendig og jeg er bare lei meg og frustrert :sukk: Hadde tenkt å trene igår, og tenkte å trene idag også, men det går bare ikke :slåss: Jeg må vel ta kontakt med kiropraktoren igjen, har hatt behandlingspause nå noen uker...Er livredd for å bli sykemeldt!!!

Men viser det seg at jeg klarer å trene så gir jeg deg et pip :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: hvor er det blitt av vektinnlegget mitt da?!??? :klø: Jeg postet det jo...tror jeg :fnise:

Dette har vært en pyton uke med mye vondt og ingen trening, det endte til slutt i 30 minutter knekking og nålestikking hos kiropraktor på fredag :dåne: Men jeg er iallefall klarert for trening, og det er gudd -jeg holder nesten på å klikke når jeg ikke får gå på trening :bond:

Offisiell måling og veiing i challengen mellom Diddles og Neferet 28.11.09

VEKT:

66,8 kg

lik som sist, men det er forsåvidt greit siden jeg er midt i verste del av syklusen nå...

MIDJE (ref. smaleste del)

67 cm

- 0,5 cm siden sist

MIDJE (ref. navle)

76,5 cm

- 0,5 cm siden sist

Lår V (ref mykeste del)

61,5 cm

- 0,5 cm siden sist

Lår H (ref. mykeste del)

62 cm

Lik som sist- 0,5 cm siden sist

Lønner det seg å ikke trene tro?! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai gad her er det dødt for tida :sjenert:

Jeg er inne i uke 2 uten trening, og jeg tror seriøst jeg k-l-i-k-k-e-r snart :bond: Når jeg endelig blir friskmeldt for trening så får jeg vondt i halsen og blir pudding :sukk: Jeg kan formelig kjenne kiloene krype på meg *grøss* Fredag er det ingen vei utenom, da er det yndlingsspinning - uansett :Nikke:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OFFISIELL MÅLING OG VEIING I CHALLENGEN MELLOM DIDDLES & NEFERET 05.12.09

VEKT:

66,5 kg

- 0,3 kg :nigo: Bedre enn ingenting :fnise:

MIDJE (ref. smaleste del)

67 cm

Lik som sist uke

MIDJE (ref. navle)

76,3 cm

- 0,2 cm (dette er jo likt som sist uke, 2 mm teller ikke!)

Lår V (ref mykeste del)

61,5 cm

Lik som sist uke

Lår H (ref. mykeste del)

62 cm

Lik som sist uke

Jeg er speent på fettproseent :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Midjemålet tilsvarer vel egentlig at du burde levd i en annen tid?? :lur: Kommer nok heller ikke dit med det første, selv om jeg blir innsnevra, som en kollega sier om meg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du - jeg kan ikke huske sist jeg var så smal rundt midjen...

..og vi er ikke ferdige enda vettu ;)Du får sette deg et annet mål vennen, størst kul foreksempel :ler: Du er så fiiin med magen din :hjerte:

Tror aldri jeg har vært så smal rundt midjen noengang. Kommer nok aldri ned i 90-60-90 her nei!

Ikke mye 90 oventil her igården uten silikon :hoho: Det andre burde ikke være så langt vekke når de siste 5-6 kiloene bare ser til å pelle seg av kroppen min :slåss:

Midjemålet tilsvarer vel egentlig at du burde levd i en annen tid?? :lur: Kommer nok heller ikke dit med det første, selv om jeg blir innsnevra, som en kollega sier om meg nå...

:ler: Sååå mye tynnere enn din midje har jeg da ikke!! Du har jo bare en liten kilo igjen så er du i mål - hva skal du gjøre da?? Og ikke minst, hva ska jeg gjøre????????????????? Da har jeg jo ingen å konkurrere med :sukk: Kan `kke du legge på deg et par-tre kilo denne uka :pls:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er offisielt igang igjen *weeee* :trene::hoppe::duskedame: Jeg har ikke hatt lov å trene på nesten 2 1/2 uke pga dusteskulder, dustenakke og dustebekken og så påfølgende "respiratoriske plager" :sukk: Jeg har hatt vondt i halsen, vært slapp som en fisk og hatt null stemme i en eeevighet :dåne: Tro om kroppen min og jeg gikk på en smell gitt :sjenert:

Jeg koste meg sånn på spinning idag :strix: Hadde tilogmed stemme til å juuuble litt underveis :ler: DA er jenta så godt som frisk :nigo: Imorgen er det PT-styrke, så pause, så spin 2 på fredag og spin 1 på lørdag *vips* var vi oppe i det magiske 4 -tallet igjen :danser::hoppe::danser: O`store fryd og glede!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet
:ler: Sååå mye tynnere enn din midje har jeg da ikke!! Du har jo bare en liten kilo igjen så er du i mål - hva skal du gjøre da?? Og ikke minst, hva ska jeg gjøre????????????????? Da har jeg jo ingen å konkurrere med :sukk: Kan `kke du legge på deg et par-tre kilo denne uka :pls:

:hoho:

:popcorn::sjokolade: Jeg skal gjøre så godt jeg kan! :jepp::ler:

Vi fant Anton Berg-julekalender på tax free, og regime eller ikke regime, den gikk det ikke an å gå fra!! NAM!

:duskedame: Godt å høre du er igang igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Forresten er vel ikke akkurat jobben over når jeg etterhvert kommer i mål heller, har lest og hørt og erfart ca 15000 steder at den virkelige jobben er jo å holde kiloene unna når målet er nådd! Så du skal ikke bekymre deg for at jeg forsvinner med det første... eller siste... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å aldri slutte å trene selv om kiloene er der de er det vettu!

Når jeg har nådd det første kilomålet så skal jeg begynne slik som de erfarne her. Se på hvor mye vekt jeg klarer å løfte osv. Gleder meg til den fasen. Ikke denne men neste sommer skal jeg være superdupermax fit, og etter det enda fittere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...