Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Den posten er jo fra januar i fjor, de ER tilbake... Jeg har sett flere med dem.

Personlig venter jeg bare på at fluffy boots skal komme tilbake igjen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter på at buffalo-sko skal bli in at til og med jeg kan kjøpe et par, og at fjortisene syns de er stygge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh sånn bukse hadde jeg i syvende klasse! Vet du hva som var det beste med den? Den var i svart sånn shiny stretchstoff som er i dansebukser/jazzbukser :skratte:

Jeg husker jeg hadde sinnsykt lyst på en sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hijab, burka, the like. Samt palestinaskjerf.

Det handler jo om religion og politikk, ikke mote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Ja, palestina skjerf er det STYGGESTE jeg ser!!!!!

MEN: Nå snakker jeg om jenter som ikke bruker det pga religion, men pga de syns det ser "kult" ut. Så jeg har ingenting imot religiøse som bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler jo om religion og politikk, ikke mote.

Palestinaskjerf handler DEFINITIVT om mote. Og det ser ufattelig latterlig ut når det er veldig tydelig at skjerfet er en motesak, og ikke en gjenspeiling av politisk syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, palestina skjerf er det STYGGESTE jeg ser!!!!!

MEN: Nå snakker jeg om jenter som ikke bruker det pga religion, men pga de syns det ser "kult" ut. Så jeg har ingenting imot religiøse som bruker det.

Jeg visste ikke at man måtte være religiøs for å støtte Palestina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også litt ferdig med de skjerfene som man knyter i en trekant rundt halsen kjenner jeg. too much!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo
neii jumpsuit er kult!

derimot syns jeg at hvite tights er helt grusomt.

Usj, ja. Hvite tights til leggen, med et dongeriskjørt over :fy_fy:

Edit: Kom på en annen ting, det er ikke et klesplagg akkurat, men: overdreven matching! Det ser så teit ut. F.eks rosa belte, topp, armbånd, og øyenskygge.

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Christabelle

Jeg synes UGGs er stygt. Og de gladiator-sandalene. Og jakkene fjortisene går med, som er i størrelse XXXL. Blomstrete, grønne/orange tunikaer, pels, hvite støvletter, alt av dongeri bortsett fra jeans, palettkjoler, bittesmå ryggsekker, Louis Vuitton-vesker med logoer over hele, og alt med nagler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*
Palestinaskjerf handler DEFINITIVT om mote. Og det ser ufattelig latterlig ut når det er veldig tydelig at skjerfet er en motesak, og ikke en gjenspeiling av politisk syn.

Rosa "Palestinaskjerf", anyone? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes UGGs er stygt. Og de gladiator-sandalene. Og jakkene fjortisene går med, som er i størrelse XXXL. Blomstrete, grønne/orange tunikaer, pels, hvite støvletter, alt av dongeri bortsett fra jeans, palettkjoler, bittesmå ryggsekker, Louis Vuitton-vesker med logoer over hele, og alt med nagler.

Ja, hva er det egentlig med disse gladiatorsandalene egentlig? De er jo heslige. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*

Hvis dere lager en forbudsliste over alle disse, i deres øyne, "gyselig" klærne så blir det mange som må gå uten klær!

Helt utrolig at denne tråden har blitt så lang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...