Jump to content
CocoPiaf

Hva er det styggeste plagget du vet om?

Recommended Posts

Guest Gjest_jenta_*
Nei, Hello Kitty er søt! Elsket denne søte katten som liten på 80-tallet og elsker henne nå også! Ikke på gensere, topper og den type klær da, men har masse Hello Kitty-sokker! Og sminkepung med den søte pusen på. Må vel legge til at jeg elsker katter generelt også,

Altså, sokker er jo forsåvidt greit, da man ikke ser dem så mye ;) og sminkepung er vel ikke egentlig et plagg? hehe. Smak og behag, personlig syns jeg den katten bare er irriterende å se på. Men ordentlige katter, de er søte de.

Fortsetter under...

Guest dalieo

Er heller ikke fan av hello kitty. Får litt fjortisvibber :sjenert:

Guest Borghild
Altså, sokker er jo forsåvidt greit, da man ikke ser dem så mye ;) og sminkepung er vel ikke egentlig et plagg? hehe. Smak og behag, personlig syns jeg den katten bare er irriterende å se på. Men ordentlige katter, de er søte de.

hahaha såklart ikke sminkepung er et plagg! Med mindre man bruker den som hatt da. Det jeg mente var at Hello Kitty er søt på sokker, sminkepunger og sånne ting mens gensere og sånn blir for mye. Dårlig til å ordsette seg idag.

Guest Gaby

Disse wannabe grunge-buksene som er overalt for tiden, altså dongeribukser som er revet opp. Ser bare såå harry ut, det er jo ikke i nærheten av grunge engang. Grunge var kult på 90-tallet, det var jo en hel livsstil. Når fjortisene i dag tar på seg åletrange, hullete jeans og kombinerer det med søte topper, store gullsmykker og sopphår, blir det bare latterlig.

LekeHusmor

:fnise: jeg syns det er dødskult med sånne hullete jeans jeg.

folk er forskjellige!

men jeg må bare signere at gjennomsiktige bhstropper - det kan du få billig av meg. og generelt vise bhen.. greit nok at Carrie gjorde det, men det ER ikke fint uansett. har du halterneck topp, så bruk en halterneck BH!

Guest Charming

Tights i sånn "skinnstoff". Yuck.

Annonse

LekeHusmor

næææ det er jo også kult! :jepp:

jeg har visst alt folk syns er stygt jeg.

jeg syns det er stugt med oakleybriller og new era caps :ler:

Guest Catwoman

Noe av det styggeste jeg kan tenke meg har jeg kommet på må være dette type antrekket fra 80-tallet:

lys olabukse, (gjerne steinvaska) litt sor og posete og formløs, men smal på leggene og for kort på bena. Høyt liv og dratt godt oppi rumpa - , og en stor posete collegegenser stappa nedi buksa, som er snørt godt sammen langt oppå magen med belte. :ler: Fant ikke bilde i farta - men alle vet vel hva jeg mener.

Fatter og begriper ikke at noen noen gang har syntes det var fint.

Drua

Så akkurat nå en Gina Tricot - reklame, det hotte nå var tydeligvis haremsbukser... Herregud så corny det ser ut! Den trenden lover jeg å holde meg unna!

Anglofil
Nei, Hello Kitty er søt! Elsket denne søte katten som liten på 80-tallet og elsker henne nå også! Ikke på gensere, topper og den type klær da, men har masse Hello Kitty-sokker! Og sminkepung med den søte pusen på. Må vel legge til at jeg elsker katter generelt også,

Må si meg enig med deg, selv har jeg litt dilla.

Nå skal det sies, jeg er jo egentlig alt annet enn rosa, men av en eller annen grunn så får Hello Kitty det litt rosa i meg. Kanskje fordi jeg nå tør å være mer av meg selv nå som jeg ikke trenger å tenke på hva alle andre tenker? Ihvertfall føles det slik etter at jeg fikk meg kjæreste, og Hello Kitty har liksom blitt en sånn søt greie vi to har. :)

Jeg synes crocs er stygge, men jeg har faktisk et par selv, bare fordi de er behagelige å gå med på jobb.(..)

Og disse nymotens solbrillene, med sånne streker over brilleglassene. Hva heter de? Jeg er ikke spesielt moteinteressert, men satt på trikken her om dagen og så at nesten alle gikk med slike. Syntes det så veldig corny ut for å si det mildt. Er det ikke ubehagelige å gå med? Ser man virkelig noe med slike?

Mvh Yvonne :heiajente:

Edited by Yvonne

Guest Grafica

Yvonne; de heter shuttershades, og nei jeg kan ikke skjønne at de er noe behagelige eller noe å gå med...

Anglofil
Yvonne; de heter shuttershades, og nei jeg kan ikke skjønne at de er noe behagelige eller noe å gå med...

Aha, takk for at du oppklarte for meg (ser man hvor motebevisst jeg her, hehe). Jeg holdt nesten på å le, fordi det så jo så innmari komisk ut at samtlige på trikken satt der med helt like solbriller. Kan ikke forstå at de ser noen ting jeg altså, men men, meg om det. ;)

Uansett, folk må få gjøre som dem vil, jeg må bare innrømme at jeg synes det så veldig rart ut.

Guest Catwoman

Måtte google shuttershades for å se hva det var. :ler:

Er det virkelig mote nå? Har alltid tenkt på sånne solbriller som en sånn tullegreie.

Annonse

Guest svanungen
Så akkurat nå en Gina Tricot - reklame, det hotte nå var tydeligvis haremsbukser... Herregud så corny det ser ut! Den trenden lover jeg å holde meg unna!

Så også en Gina Tricot reklame for Haremsbukser nå... Er det virkelig meningen at folk skal iføre seg dette plagget og gå med det offentlig? Jeg kan LOVE at jeg skal styre LANGT unna! Fæle greier...

Guest Grafica

Jeg har sett haremsbukser overalt i butikkene, men har enda tilgode å se noen gå med det...

Anglofil

Fytti rakker'n, måtte søke opp harembukser jeg, og vel, de ville jeg ikke brukt om jeg fikk kasta dem etter meg.(..)

Guest Gjest_dr0ps_*

Olajakke!

Guest Gjest

Haremsbukser ja. Det ser ut som at en har en diiiiger bleie full av drit i rævva. Samt de derr store boblejakkene alle fjortisbertene går med? Sikkert varmt men fy fader så stygt!

I tillegg til disse hullete jeansene, og spesielt de som er bleika i tillegg. Grøss. Jeg liker det enkelt jeg da..

LukaFrost

Dongerijakke synes jeg er helt legitimt å bruke. Fortrinnsvis bør man ikke ha bukse i samme farge.

Haremsbukse ja... Jeg så ei her om dagen med en variant av denne. Det var liksom ikke buksebein på den i det hele tatt. De fleste jeg har sett har bein ca fra knea og ned. Denne så mer ut som en sekk der det var klipt ut hull til føttene. Jeg skal tilstå at jeg snudde meg etter denne dama etter å ha gått forbi.