Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Jeg så at Dorthe Skappel hadde på seg stretchbukse (sånn med strikk under foten) på TV på lørdag. Skal det bli moderne nå da? Grøss! Jeg takler ikke mer av 80tallsmoten nå.

Og hva er det med den moten der man bevisst kler seg stygt? Vil ikke folk se bra ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så at Dorthe Skappel hadde på seg stretchbukse (sånn med strikk under foten) på TV på lørdag. Skal det bli moderne nå da? Grøss! Jeg takler ikke mer av 80tallsmoten nå.

Og hva er det med den moten der man bevisst kler seg stygt? Vil ikke folk se bra ut?

:fnise: Helt enig!

Jeg så også en spygrønn blomstrete tights og en pocahontas-topp (sånne med frynser nede) da jeg var og shoppet i helga. :overrasket: Sånn gikk jeg kledd da jeg var 10 år liksom... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at Dorthe Skappel hadde på seg stretchbukse (sånn med strikk under foten) på TV på lørdag. Skal det bli moderne nå da? Grøss! Jeg takler ikke mer av 80tallsmoten nå.

Og hva er det med den moten der man bevisst kler seg stygt? Vil ikke folk se bra ut?

Svaret er ganske åpenbart, er det ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleecegenser og adidas bukse!! Særlig hvis man kombinerer de to...Det er det aller aller styggeste jeg vet om.Ellers er jeg veldig lei høy i livet topper osv.(60 talls)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg så at Dorthe Skappel hadde på seg stretchbukse (sånn med strikk under foten) på TV på lørdag. Skal det bli moderne nå da? Grøss! Jeg takler ikke mer av 80tallsmoten nå.

De er kule, jeg har en sånn strekkbukse, bruker den som tights :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at Dorthe Skappel hadde på seg stretchbukse (sånn med strikk under foten) på TV på lørdag. Skal det bli moderne nå da? Grøss! Jeg takler ikke mer av 80tallsmoten nå.

Så også det!! Kjempestygt. Trodde den strikken under foten på tights ikke skulle vises jeg, men den var jo strekt ut over hele leggen. Ugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det der jeg også, grusomt! Trodde jo at strikken var for å stoppe tightsen fra å skli opp (fra feks støvlettene) slik at man ikke kunne se den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*

Personlig får jeg spader av alt som har med tights og tights-liknende bukser å gjøre, særlig når de kombineres med overdimensjonerte overdeler og svære belter i livet.

Seriøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig får jeg spader av alt som har med tights og tights-liknende bukser å gjøre, særlig når de kombineres med overdimensjonerte overdeler og svære belter i livet.

Seriøst...

Sånn går jeg rundt for det meste ;)

Styggeste jeg vet:

-armybukser, eller armyfarger i det hele tatt

-burgunderfargede plagg

-olajakker

-korte gensere (slik at magen synes)

-crocks

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det er da virkelig lov å synes at noe er stygt selv om det er in?

Jeg personlig synes gjerne ting er stygt nettopp fordi det er "in"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dioxide

En liten liste:

- Svære boblejakker

- Jeans uten baklommer

- Poncho

- Midjebelter kombinert med trang singlet

- Hudfarget strømpebukse med skimmer i.

- Bolero

- Jeansskjørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg trur mange her egntlig ikke vet hva som er in rett og slett. En nevnte at skjørt med høyt liv va stygt..jaja..

Hva jeg syns er pent og stygt har å gjøre med min personlige smak og hva JEG liker. Jeg bryr meg midt bak om hva som er in. Klær blir vel ikke pene bare fordi noen sier at nå er det IN. Dyremønstrete klær vil jeg aldri like, uansett hvor mange ganger det måtte bli in i løpet av mitt liv.

Det er da virkelig lov å synes at noe er stygt selv om det er in?

Jeg personlig synes gjerne ting er stygt nettopp fordi det er "in"...

Mhmm... Kan av og til være veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg nevne noe som ikke er klær?

Sånn tupert hår med "pannebånd" så huet ser ut som en sopp. WTF!?!

TAKK!

Jeg skjønner ikke dritten av den moten der. Det ser jo helt j.. ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...