Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

HUDFARGEDE bh'er, spesielt uten noen form for "polstring", kommer langt opp på lista også... Greit hvis du er over 70, men ellers; nei-nei!

Syntes jeg også før, men så fikk jeg en kjole jeg bare måtte ha hudfarget bh under. Nå er jeg faktisk blitt glad i den :sjenert:

Styrte unna de verste bestemormodellene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lotte_*
SÅ enig!!! :) Kamobukser er forøvrig uansett mest akseptert på tur! ;)

HUDFARGEDE bh'er, spesielt uten noen form for "polstring", kommer langt opp på lista også... :) Greit hvis du er over 70, men ellers; nei-nei!

Hudfarget bh er det eneste som er fint under hvite klær. Jeg kan ikke forstå at det så mange velger å gå med synlige bh`er .. hva i all verden er det som er fint med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfarget bh er det eneste som er fint under hvite klær. Jeg kan ikke forstå at det så mange velger å gå med synlige bh`er .. hva i all verden er det som er fint med det?

Kan vel bruke hvite bh'er under hvite klær? Finere enn hudfargede kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel bruke hvite bh'er under hvite klær? Finere enn hudfargede kanskje.

Hvit bh synes under hvite klær. Og det ser faktisk ganske så tacky ut. Ikke noe man bør gå med på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg skjønner ikke hva som er så ille med hudfarget BH. Skjønner forresten ikke hva som er så ille med hvit BH under hvite klær. Er det så farlig om BH´en synes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hva som er så ille med hudfarget BH. Skjønner forresten ikke hva som er så ille med hvit BH under hvite klær. Er det så farlig om BH´en synes da?

Helt enig!

Kanskje ikke et klesplagg, men ungdommer med ankelsokker og bukse med skrikk i anklene som er dratt litt opp. Litt vanskelig forklart, men håper dere forstår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Petra_*
Kan vel bruke hvite bh'er under hvite klær? Finere enn hudfargede kanskje.

Hvite BH`er under hvite plagg synes veldig godt - og jeg er såpass gammel og har en jobb hvor det å gå med synlig BH er uhørt og man ville rett og slett ikke blitt tatt seriøst.

Jeg synes det ser veldig billig ut når BH`en synes og er vel så langt fra stilig som det kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Hvite BH`er under hvite plagg synes veldig godt - og jeg er såpass gammel og har en jobb hvor det å gå med synlig BH er uhørt og man ville rett og slett ikke blitt tatt seriøst.

Jeg synes det ser veldig billig ut når BH`en synes og er vel så langt fra stilig som det kan bli.

Jøss, hva slags type yrke er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Petra_*

I hvilket yrke?

I bank for eksempel, ei heller i oljeselskapet hvor jeg jobber nå, der går ikke ungdommen engang kledd sånn at BH`en synes.

I alle serviceytende yrker bør man ta hensyn til kundemassen. Det er stor forskjell på kundene i den hippe motesjappa og på kundene i den seriøse gullsmeden, osv ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Vekk fra BH-debatten og over til fottøy:

Hva synes dere om gladiatorsandaler, da?

Jeg har ennå til gode å se noen som er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvite BH`er under hvite plagg synes veldig godt - og jeg er såpass gammel og har en jobb hvor det å gå med synlig BH er uhørt og man ville rett og slett ikke blitt tatt seriøst.

Jeg synes det ser veldig billig ut når BH`en synes og er vel så langt fra stilig som det kan bli.

Helt enig. i tillegg går man bare ikke på jobb kledt som om man skulle på stranden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syns det er stygt uansett, alltid, når BHen syns. bruk bh i samme plagg som du har på deg! og bruk stroppeløs når det er nødvendig.

bh stropper som går nedover ryggen under en topp med halterneck eller bryterrygg.. i dont like :nei:

ellers syns jeg gladiatorsandaler er veldig kult jeg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers syns jeg gladiatorsandaler er veldig kult jeg :briller:

Det synes jeg også! :nigo: Vurderer å skaffe meg noen til å ha i sommer ja. De virker så praktiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*
Vekk fra BH-debatten og over til fottøy:

Hva synes dere om gladiatorsandaler, da?

Jeg har ennå til gode å se noen som er fine.

De med høy hel synes jeg er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er mest overrasket over at ingen nevner jakke/støvletter i lakk i denne tråden. Da tenker jeg på klær som brukes hver dag, men likevel er litt lakkpreget. Har selv en jakke jeg er veldig glad i og har fått mange kommentarer på. (både positive og mer skeptiske) Jeg elsker den jakken, men trodde dette ville komme høyt oppe på lista over styggeste plagg.

Selv liker jeg ikke ting med blonder. Folk som kler seg i blondebluser, blondeskjørt osv har jeg aldri forstått. Leopardmønstrete klær er en god nummer 2. På tredjeplass kommer "militærklær". Kjenner masse folk som har opplevd krig og elendighet og vet derfor hvordan disse reagerer når de ser folk i slike klær. Kommer aldri til å forstå at noen frivillig tar på seg dette. Får helt vondt når jeg ser små barn som påtvinges slike klær.

Ellers synes jeg det meste kan være fint avhengig av personen som har det på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg ELSKER leopardmønster. Men så bruker jeg det helt annerledes enn de fleste mennesker da... Selv jeg synes leopard er møkkastygt når jeg ser 40 år++ gamle damer flyr rundt med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*
Jeg ELSKER leopardmønster. Men så bruker jeg det helt annerledes enn de fleste mennesker da... Selv jeg synes leopard er møkkastygt når jeg ser 40 år++ gamle damer flyr rundt med det...

Hvordan annerledes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...