Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

det er jo bare gøy å høre hva forskjellige mener :ler:

jeg bruker masse av ting som er tidligere nevnt her jeg, tar meg jo ikke nær av det.

jeg må også føye meg til hvite støvletter. det er grusomt og veldig "trashy" syns jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det er tatt opp før i denne tråden, men jeg så en liten gjeng med snupper i 16-års alderen i dag med åletrange jeans, brettet opp nederst med hårstrikker i ymse farger -to på hvert bein, og oversized boblejakke, Vans/sko uten snøring, fargerike sådan. Pulesveis med sånn strikk rundt hodet. Mye sort eyeliner på gang... De så ut som en liten hær, tre av de hadde helt lik jakke også i samme farge.

Endret av Drua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns det virkelig plagg som er direkte stygge?

Gamasjer er det eneste jeg kommmer på! Ikke videre pent, men nyttig......

Lurer på om "dagens ungdom" vet hva en gamarsj er?

IKKE les på fasitsiden, da har du/dere lurt deg/dere selv!

Så, hva er en gamarsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Finns det virkelig plagg som er direkte stygge?

Gamasjer er det eneste jeg kommmer på! Ikke videre pent, men nyttig......

Lurer på om "dagens ungdom" vet hva en gamarsj er?

IKKE les på fasitsiden, da har du/dere lurt deg/dere selv!

Så, hva er en gamarsj?

Sånn onkel skrue har på bena ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De baggy treningsbuksene de unge går i overalt. Synes ikke de er pene i det hele tatt, men det er jo mitt problem da..
Abolutt ditt problem, de er behagelige, de fører til mindre fare for sopp og de er mindre avslørende, altså mye posetivt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^joda, men det ser jo ikke akkurat "velstelt" ut å gå rundt i joggis i byen syns nå jeg da :ler:

bruker det hjemme ogsånn selv også, men ikke når jeg skal på shopping, kino osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jenta_*

Laaaang liste over ting jeg syns er forferdelig stygt. noen av dem er:

-Alle klær som er gule eller orange

- De forferdelige boblejakkene som har blitt nevnt mange ganger allerede

- Crocs

- Alt som tilsier bærtestil, hip-hop stil.

-ABSOLUTT alt med Hello Kitty...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Finns det virkelig plagg som er direkte stygge?

Gamasjer er det eneste jeg kommmer på! Ikke videre pent, men nyttig......

Lurer på om "dagens ungdom" vet hva en gamarsj er?

IKKE les på fasitsiden, da har du/dere lurt deg/dere selv!

Så, hva er en gamarsj?

Det er ikke noe som heter gamaRsj ;) Gamasj, derimot, er noe jeg har på bena når jeg går på ski, så jeg ikke skal få snø ned i skistøvlene. Praktisk når man går på fjellet i myrområder er det også, man kan bare ta dem av, og buksen under er like ren.

Ballerinasko er ikke noe særlig. Ei heller sko som ser ut som misdannede tøfler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt med sånne gjennomsiktige BH stropper! usj!

Bruk stroppeløs! Og holder den seg ikke på plass tar du ganske enkelt en strømpebukse, klipper av beina, og vips, du har en ekstra sikring som sitter som et skudd! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stygt med sånne gjennomsiktige BH stropper! usj!

Bruk stroppeløs! Og holder den seg ikke på plass tar du ganske enkelt en strømpebukse, klipper av beina, og vips, du har en ekstra sikring som sitter som et skudd! :rope:

Det var jo bare utrolig smart! :Nikke: Jeg går heller uten BH enn stroppeløs (eller gjennomsiktige stropper for den saks skyld - de er IKKE usynlige), men dette skal prøves ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i det store og hele problemer med hele 80-tallsmoten. 80tallet var best på 80tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Så en ung jente i dongeribukse som var brettet opp på leggen, og under hadde hun sorte tights med strikk under foten, type strekkbukse, og gikk barbent i joggesko. Synes ikke det var pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild
.

-ABSOLUTT alt med Hello Kitty...

Nei, Hello Kitty er søt! Elsket denne søte katten som liten på 80-tallet og elsker henne nå også! Ikke på gensere, topper og den type klær da, men har masse Hello Kitty-sokker! Og sminkepung med den søte pusen på. Må vel legge til at jeg elsker katter generelt også,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Stygt med sånne gjennomsiktige BH stropper! usj!

Bruk stroppeløs! Og holder den seg ikke på plass tar du ganske enkelt en strømpebukse, klipper av beina, og vips, du har en ekstra sikring som sitter som et skudd! :rope:

Jeg skjønte det ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...