Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte det ikke jeg...

Ikke like lett for alle ;)

Klipp av bena på strømpebuksa, slik at du får en tube-bh. Denne kan du tre over den stroppeløse bhèn. Garanterer at den ikke sklir ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke like lett for alle ;)

Klipp av bena på strømpebuksa, slik at du får en tube-bh. Denne kan du tre over den stroppeløse bhèn. Garanterer at den ikke sklir ned:)

Grunnen til at det er vanskelig for noen (som meg, før jeg fant det ut etter litt fundering rundt temaet) er nok at mange, når de klipper av beina på strømpebuksa ser for seg at de sitter igjen med en sak med tre hull. Altså en slags underbukse av nylon, med et hull til hvert bein. :ler: Derfor skjønte ihvertfall ikke jeg med en gang åssen jeg skulle få den opp til puppene, eller tredd den over hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det er vanskelig for noen (som meg, før jeg fant det ut etter litt fundering rundt temaet) er nok at mange, når de klipper av beina på strømpebuksa ser for seg at de sitter igjen med en sak med tre hull. Altså en slags underbukse av nylon, med et hull til hvert bein. :ler: Derfor skjønte ihvertfall ikke jeg med en gang åssen jeg skulle få den opp til puppene, eller tredd den over hodet.

Hahaha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Molly84

Syns også haremsbukser er grusomt.

Og så har jeg lagt merke til flere og flere av disse hiphop-gutta som går med caps, men de tar den liksom ikke ordentlig på. Den ligger bare helt løst på hodet, og gjerne litt på snei. Det syns jeg ser helt utrolig teit ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

HAREMSBUKSER!! Rett å slett grusomt.

Ser Molly er enig...

Så reklame i morges for Gina Tricot, med bilde av ei i haremsbukse. Tenkte da at det skal jeg skrive på KG, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

jeg liker ikke blonde tights, og hvertfall ikke når de er i hudfarge! og heller ikke tights med t-skjorte eller collegegenser over som såvidt dekker stussen (kan være enig om at det sikkert er deilig "slække"-plagg men ikke offentlig vel...) og heller ikke så fan av masse leopardmønstrete ting, særlig ikke når alt en har på er i leopard; mijau :P og ikke spisse lange sko... hehe

også skjønner jeg ikke helt greien med briller uten brilleglass...hva er poenget med det lissom?? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klesplagg e no likevel klesplagg,å ganske så merkverdig er d at et eller annet feil er det uansett hvilket plagg en har på seg,vel vel,hadde vel vøre like greit dersom en fremdeles den dag i dag hadde vandret rundt med kun et fikenblad rundt livet,slik som Adam og Eva gjorde i sin tid,så hadde det blitt slutt på all denne muklinga og sytinga her.

Endret av Geir-Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haremsbukser syns jeg er grusomt! Og må si meg enig i at dette nye påfunnet med capsen nesten på hodet ser ufattelig teit ut! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Haremsbukser

- Bukser, tights, strømpebukse og alle andre beinplagg i limegrønt, sjokkrosa og lignende farger (såfremt man ikke er 5 år eller yngre)

- Dyreprint generelt

- Tettsittende, hvite singletter med lav utringning og spaghetti-stropper på alle som har mer fett på kroppen en Heidi Klum

- Olajakker

- Drainpipes (sorry, men jeg har enda til gode å se noen som kler dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse haremsbuksene, ser ut som de går med den største og tyngste tissebleien i de buksene der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesplagg e no likevel klesplagg,å ganske så merkverdig er d at et eller annet feil er det uansett hvilket plagg en har på seg,vel vel,hadde vel vøre like greit dersom en fremdeles den dag i dag hadde vandret rundt med kun et fikenblad rundt livet,slik som Adam og Eva gjorde i sin tid,så hadde det blitt slutt på all denne muklinga og sytinga her.

Anbefaler en nudiststrand.

Ok, jeg husker ikke hva jeg skrev sist, men:

Boblejakke

Bare ankler på vinteren (gjerne kombinert med nevnte jakke)

Uggs

Hvite tennissokker

Alt med skulderputer (iallefall ordentlige, små i blazere er selvsagt greit)

Kommer ikke på mer, er helt sikkert tusen ting til :P

edit: jo! Alle klærne (absolutt alle) i den nye Design-kolleksjonen til H&M, fyF!

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haremsbukser.

Til og med modellen i Gina Tricot reklamen ser flau ut.

Ellers synes jeg scooter-bukse ikke er noe man bruker til hverdags. Sikkert ikke så vanlig i sør, men her i Nord-Norge ser man det hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på det med haremsbukser. Typen min holdt på å le seg ihjel av Gina Tricot-reklamen. Ser jo ut som man har driti på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Husker da jeg var tretten og fikk min første rosa haremsbukse, herregud så vakker jeg følte meg....

Jeg ble forøvrig fortalt at haremsbukser var hedenske og for menn... Muslimene ventet nemlig at Jesus skulle komme, og fordi han var Guds sønn måtte han ble født av en mann, derfor gikk de med haremsbukser sånn i tilfelle han skulle ploppe ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker da jeg var tretten og fikk min første rosa haremsbukse, herregud så vakker jeg følte meg....

Jeg ble forøvrig fortalt at haremsbukser var hedenske og for menn... Muslimene ventet nemlig at Jesus skulle komme, og fordi han var Guds sønn måtte han ble født av en mann, derfor gikk de med haremsbukser sånn i tilfelle han skulle ploppe ut...

1) Jeg er overbevist om at du var en av de få som kunne "pulle off" rosa haremsbukser med ynde.

2) Muhammed hørte jeg, skulle gjenfødes av en mann.

3) Fritt for IKKE være den mannen! Jan Thomas har mer erfaring både med haremsbukser og :overrasket:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Litt vrient å skulle huske religionshistorie og motehistorie helt korrekt merker jeg, ikke minst når begge deler var og er farget av Bibelbeltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Klær i klesreklamer ser jo alltid fikse og fine ut på de pene modellene. Men den siste Gina Tricot-reklamen med haremsbuksa...

:fnise::laugh::ler::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...