Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hm_*

Ser at kamuflasjeklær er blitt nevnt en del ganger her.

Syns det er kult jeg, så lenge det ikke brukes av eldre folk. Men kamobukser/jakker syns jeg er kult, så lenge man kun bruker et kamoplagg om gangen, ellers ser det helt jævlig ut.

Baggy kamobukse, hvit t-skjorte og kort hår er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Kamobukser er greit på gutter. Men de fleste jenter som bruker det ser bare trashy ut, med mindre de har litt "guttejente"-attitude og litt kul sporty stil. Men bittesmå miniskjørt med rosa kamomønster er harry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamobukser er greit på gutter. Men de fleste jenter som bruker det ser bare trashy ut, med mindre de har litt "guttejente"-attitude og litt kul sporty stil. Men bittesmå miniskjørt med rosa kamomønster er harry...

SÅ enig!!! :) Kamobukser er forøvrig uansett mest akseptert på tur! ;)

HUDFARGEDE bh'er, spesielt uten noen form for "polstring", kommer langt opp på lista også... :) Greit hvis du er over 70, men ellers; nei-nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at kamuflasjeklær er blitt nevnt en del ganger her.

Syns det er kult jeg, så lenge det ikke brukes av eldre folk. Men kamobukser/jakker syns jeg er kult, så lenge man kun bruker et kamoplagg om gangen, ellers ser det helt jævlig ut.

Baggy kamobukse, hvit t-skjorte og kort hår er bra.

Jammen, det er jo bare "eldre folk" som drar på høstjakt og repetisjonsøvelse i camogear. Alle andre signasliserer bare Wannabe (med stor W). Bortsett fra rosa eller neonfarget. Men det skal litt til av attitude og ensamble ellers, for å "pulle off camu", som det heter på "nynorsk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn haremsbukse som er stram fra knærne og ned, og med kjempestor rompe... er heller ikke glad i tights (men det kommer litt an på bruken). Egentlig kan det meste se kult ut på en som kler det eller vet å kombinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyremønster (Funker for noen, men ser fort horete ut)

Pekskåper/jakker osv. Har ennå ikke sett ett menneske som kler pels!

Collagegenser

Jeans med perler og mye mønster

Støvletter over kneet

Armybukser

Hello Kitty (passer til barn under 3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det styggeste plagget jeg vet om tror jeg rett og slett må være sånne haremsbukser hvor det ser ut som du enten har bleie på deg, eller at du faktisk har gjort i buksa.. Hehe! :) Jeg kunne rett og slett aldri ha funnet på å gått i noe slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min fikk meg til å prøve noen helt jævlige "aladdin-bukser" på Bik Bok i dag, han ville jeg skulle kjøpe dem for å ha til bad taste-party i framtida ;) Var 70 % på dem, og det skjønner jeg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Jeg er 35. Jeg har opplevd både haremsbukser og shuttershades før. Det var stygt på 80-tallet og det er neimen ikke blitt noe penere idag.

I tillegg nominerer jeg Converse-sko. De er virkelig ikke fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg nominerer jeg Converse-sko. De er virkelig ikke fine.

Converse er jo et av de mest anonyme plaggene du får, blir ikke det litt som å utnevne "jeans" er stygt? Mener ikke at du ikke kan mene det, lurte bare på hvorfor

Endret av freezepop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Tja, hvorfor synes jeg Converse er stygt? Det blir litt som å spørre hvorfor jeg synes èn farge er finere enn en annen, litt vanskelig å sette eksakte ord på. For meg har aldri tøysko med gummitå, flat såle og stjerne på vært spesielt tiltalende. Så enkelt er det. Jeg synes ikke engang de er særlig nøytrale. Dette var et forsøk på forklaring, men smak og behag er jo så forskjellig. Kan tenke meg at de er gode å gå i, i likhet med andre stygge ting (som Crocs, fotformsko og sportssandaler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det styggeste plagget jeg vet om tror jeg rett og slett må være sånne haremsbukser hvor det ser ut som du enten har bleie på deg, eller at du faktisk har gjort i buksa.. Hehe! :) Jeg kunne rett og slett aldri ha funnet på å gått i noe slikt!

signerer her jeg! fårstår det ikke jeg heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Harembukser

- Capribukser

- Pumps med liten hæl

- Snekkerbukser

- Fløyel

- Hempsmykker

- Bootcut (såfremt det ikke er pene dressbukser)

- Dongriskjørt

I can go on and on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Converse synes jeg er stygt,og kan vanskelig se at de skal være gode å gå i. Men så er jeg sær på sko da... liker ikke crocs heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at store boblejakker ikke er så kult på små jenter som henger på butikker o.l. Men jeg kler IKKE av meg min variant når jeg må ut i masse minusgrader og lufte bikkja bare fordi NOEN bruker plagget feil og mange mener det er stygt... Jeg mener hvor hot er man egentlig i piss regn/snø storm?

Synes forøvrig at haremsbukser er fryktelig rare, men de ser da komfortable ut om ikke annet ?!

Har foresten et par demin tights; og de er rå deilige og gå med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så mye rart som er stygt, men en av favorittene nå for tiden må være ballongskjørt tror jeg. Hvorfor ikke bare ta en svart søppelsekk, klippe den i to, og dra den på seg? Omtrent like sjarmerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok tilføye haremsbukser på lista mi ja. Det er no grusomme greier. Ser ut som, som noen også har nevnt før meg, at man enten har bleie eller har gjort i buksa.. :fnise:

Må desverre også innrømme at sånne enorme solbriller er mindre pent også. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns haremsbukser er fint! Jumpsuit er også kult (selv om jeg ikke kommer til å kjøpe en)

Men jeg liker ikke

- Hvite leggings

- Spisse, flate og lave plastikkstøvletter

- Jeans (eller andre plagg for den saks skyld) med strass, perler og nagler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...