Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Åååh sånn bukse hadde jeg i syvende klasse! Vet du hva som var det beste med den? Den var i svart sånn shiny stretchstoff som er i dansebukser/jazzbukser :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje feil å kalle det stygt, men de buksene som ligner på pyjamasbukser er forferdelige. De som er mote for ungdommen. Det ser ut som de har glemt å kle på seg om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Oii, hadde glemt av jazzbuksene :ler:

Husker den kule jenta i åttende hadde en jazzbukse med store tribal-mønster opp på sidene. Og buffalosko til. Ah, så misunnelig jeg var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Den kule jenta i klassen min på ung. skolen hadde sånn lang kåpe med fuskepels rundt håndleddet og hele veien langs åpningen og i bunn, den var såååå kul! Også skikkelig bootcut-bukser og buffalosko. Sukk, hun var så fin!

:fnise: Merkelig hvordan smaker forandrer seg med årene altså, nå hadde jeg nok ledd meg skakk om jeg så noen med sånne klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde imidlertid platåsko, hvite med 14 cm hæl. De var jammen fine til jazzbukse :ler:

Har også eid et par av de ytterst populære hip-hop-buksene, i psykedelisk mønster :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Tror ikke jeg heller hadde buffalo :klø: Men hadde forskjellige kopier da, blant annet i hvitt og lyseblått. Husker jeg vrikka foten og datt i grøfta en dag jeg gikk med de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller aldri buffalosko. Synes ikke de var pene eller kule. Til mine venners forundring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
:ler: du er ikke alene! Hadde en sånn en jeg også, bare at den hadde glidelås da. Lyseblå hår-jakke. Nydelig. Husker den gjorde seg spesielt godt til buksene som var veldig in da, nemlig bukse med påsydd miniskjørt!

Ah!!! de va jo sååå kule! jeg husker jeg var så stolt når jeg først fikk meg en slik bukse.. :) husker stoffet var utrolig ekkelt da, sånn skikkelig plastikk aktig stoff..

noen lignende bukser vi MÅTTE ha var jo selvfølgelig de røde "trengings buksene" i samme type plast stoff med regnjakkesmøring oppe og glidelås sleng nede.. sleng stoffet var sort med sånne små huller i som "pustet" aah..

:spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Da jeg gikk på ungdomsskolen var det veldig trendy å gå rundt i joggebukser med knapper hele veien ned på sidene. Vanlig tilbehør var gjerne Adidas eller Umborgenser med diger logo på.. Kanskje jeg skal ringe min mor og takke henne for at jeg aldri fikk det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde imidlertid platåsko, hvite med 14 cm hæl. De var jammen fine til jazzbukse :ler:

:skratte:

noen lignende bukser vi MÅTTE ha var jo selvfølgelig de røde "trengings buksene" i samme type plast stoff med regnjakkesmøring oppe og glidelås sleng nede.. sleng stoffet var sort med sånne små huller i som "pustet" aah..

:spy:

Ei slik ei hadde jeg også!! Men jeg kombinerte den med knallgul singlet og platåsko på 9cm. Var jo dødslekker må vite=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jazzbukse med store tribal-mønster opp på sidene. Og buffalosko til.

Sånne hadde jeg også. Og med ulike batikkmønstre. Som jeg brukte med ymse miniskjørt eller korte kjoler til. Og buffalosko selvfølgelig. Fikk ikke selv, men venninnen min hadde flere, så jeg fikk låne flytebryggene hennes. Jeg elsket de klærne!

Sluttet imidlertid å bruke det da jeg kom i familieselskap og kusinen min som var 6/7 år yngre enn meg hadde lignende klær.

kåpe med fuskepels rundt håndleddet og hele veien langs åpningen og i bunn

Sånn hadde jeg også. Elsket den også.

Da jeg gikk på ungdomsskolen var det veldig trendy å gå rundt i joggebukser med knapper hele veien ned på sidene. Vanlig tilbehør var gjerne Adidas eller Umborgenser med diger logo på.. Kanskje jeg skal ringe min mor og takke henne for at jeg aldri fikk det :)

Uff, de var grusomme, husker dem godt. Sånne hadde jeg (heldigvis) aldri. Og så i tillegg til addidas og umbro; fruit of the loom grenserne!

Og de i ull, med glidelås og høy hals. Litt sånn militæraktige.

Når det kommer til boblejakker synes jeg det er helt ok, så lenge man ikke er ninjagjengen, vi bor tross alt inni en fryser halvparten av året.

Jeg synes det ser mer dumt ut med folk som ikke klarer å kle seg til været, enten det er varmt eller kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ellen_*
Det er kanskje feil å kalle det stygt, men de buksene som ligner på pyjamasbukser er forferdelige. De som er mote for ungdommen. Det ser ut som de har glemt å kle på seg om morgenen.

Jøss, jeg har alltid trodd at de HADDE glemt å kle seg om morgenen... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter som har feilvurdert hvor langt nedpå baken de kan trekke jeansene - og så ender de opp med at bukselivet er på nedre halvdel av rompeballene. :fnise:

Skikkelig morsomt blir det når de diskret forsøker å trekke den litt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Pologensere er grufulle.

Typen min hadde en drøss av arten, men etter en garderoberydding for et par uker siden, klarte jeg endelig å overtale han......

Resultatet ble en remapose full av avklippte polokrager :fnise:

-ser jo ut som hodet kommer klemt ut av en tube jo :gjeiper:

Link til bilde

Enig i denne, man ser bare dum ut. Som en skilpadde. Spesielt hvis halsen er skikkelig stram.. grøss.

Inlägget redigerat, se reglerne

/Furstina (mod)

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke sett noe fint i moten for tiden, og grur meg til våren. Etter hva jeg har sett i butikkene for tiden kommer jeg til å gå kledd som en matros. De siste årene har jeg omtrent gått rundt som en grå mus fordi jeg ikke finner noe som ser bra ut og kjøper bare basisplagg. Har ikke funnet meg en fin topp til fest på årevis, og det mener jeg. Var hjemme hos foreldrene mine og hentet noen gamle topper som ser mye bedre ut enn de jeg finner nå.

-dyremønster

-sopphår

-boblejakker med pipestilkbein

-gravidtopper

-de fleste topper

-blomstermønster (bestemor kjøper slikt)

-og det meste som blir diskutert her

- og falsk brun hud, spesielt om fargen er oransj

Går ikke i bukser lenger, orker ikke det. Går i kjoler og skjørt, og har faktisk to tightser, men vil aldri blotte rumpa fordi.

verste kombo:

Tights, stor genser, conversesko med større hull enn Titanic, boblejakke, sopphår, oransje brunkrem, tjukke edderkoppøyevipper, mørk sminke under øynene, rosa lipgloss som er lysere enn huden og superrosa kinn.

Møtte på tusenvis av desse i Bergen i fjor. Brrrr!

Er dritlei av trange jeans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verste kombo:

Tights, stor genser, conversesko med større hull enn Titanic, boblejakke, sopphår, oransje brunkrem, tjukke edderkoppøyevipper, mørk sminke under øynene, rosa lipgloss som er lysere enn huden og superrosa kinn.

Møtte på tusenvis av desse i Bergen i fjor. Brrrr!

:ler: Veldig god beskrivelse! Møter tusenvis av disse jeg også, og blir like forskrekket hver gang et oransjt ansikt lyser mot meg over toppen av boblejakka. Og hvorfor er de så glad i å ha sokkene utenpå buksa? Det har jeg bare hvis jeg har støvler på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...