Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Gjest Sandbekken
Hvordan i alle dager er det mulig å holde balansen på de greiene der? Må man trippe rund på tå da eller?

Det neste blir vel slike tåspissko som vi brukte på balletten. Slike med gipr i tuppen for å kunne stå på tærne..

Haha! jaaa!! ;) eller stylter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica
Hvordan i alle dager er det mulig å holde balansen på de greiene der? Må man trippe rund på tå da eller?

Det neste blir vel slike tåspissko som vi brukte på balletten. Slike med gipr i tuppen for å kunne stå på tærne..

Slike kanskje? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Jeg tror det styggeste plagget jeg vet er det jeg så på Miles Ahead/Vero Moda for et par mnd siden. Genser som ser ut som en baby body, bare til voksne. Av en eller annen grunn fant jeg plagget veldig forstyrrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det styggeste plagget jeg vet er det jeg så på Miles Ahead/Vero Moda for et par mnd siden. Genser som ser ut som en baby body, bare til voksne. Av en eller annen grunn fant jeg plagget veldig forstyrrende.

Herre! Har body for voksne kommet tilbake nå? Det husker jeg fra min barndom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre! Har body for voksne kommet tilbake nå? Det husker jeg fra min barndom.

Huff, det minner meg på en skjortebody jeg så på Benetton. *grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights.

Ja, det er vel mote. Det betyr IKKE at det ser lekkert ut på alle, for å si det sånn. :filer:

Nå er riktignok ikke dette et plagg, men gud så lei jeg er av å se slike digre perle-øredobber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke plagg, men:

Digre perleøredobber og Crocs er det minst imponerende jeg ser.

Har imidlertid ennå til gode å se begge deler på en person samtidig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å bry meg eller legge merke til mye om hva folk går i, men når folk (ofte unge jenter) går i svæære boblejakker slik som dette midt i sentrum legger jeg merke til det. Noen som virkelig synes at det er fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo lengre gradstokken kryper nedover, jo mer legitimt er det å bruke boblejakke. Synes ikke jakka på bildet var noe ille, jeg. Er det sperielt negativt å ha på seg boblejakke midt i sentrum kontra andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes boblejakke kan være veldig fint. Men når det er sånn billig bik bok boblejakke en hel blond vennegjeng går med, ser det ikke noe bra ut. Sånn som her. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes boblejakke kan være veldig fint. Men når det er sånn billig bik bok boblejakke en hel blond vennegjeng går med, ser det ikke noe bra ut. Sånn som her. :haar:

Det er Michelin-jentegjengen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig i mye som er nevnt her. Dessuten har jeg aldri skjønt dette med cowboystøvler. Ikke at det er moderne nå, men to ganger hvertfall i mitt snart 40-årige liv har det vært veldig in med cowboystøvletter uten at jeg har blitt fristet til å hive meg på det kjøret..

Dessuten synes jeg sko med veldig smal hæl er stygt. Synes det ser veldig feil ut, noe som ikke stemmer. Sånn som dette eller dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
:ler: Jepp de finnes, og de er ganske vanlige innenfor fetisj-miljøet. Men det er ikke ment som sko man skal stå og gå med, for å si det slik...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sandbekken
Synes boblejakke kan være veldig fint. Men når det er sånn billig bik bok boblejakke en hel blond vennegjeng går med, ser det ikke noe bra ut. Sånn som her. :haar:

AAAhaha!! det er jo NINJA TURTLES!! Se likheten :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det desidert styggeste plagget jeg noen gang har sett (og eid :sjenert: Til mitt forsvar var jeg 14år) er en lysblå "hår"genser alà alfa i sesamstasjon. I tillegg så mista den fasongen etter èn vask, og så om mulig enda verre ut :skratte: Søren at jeg ikke har noen link!

Men ellers så synes jeg det ser rimlig dust ut med king size boblejakke, hår som er så tupert at det nesten står rett opp (sikter til "rufsetrenden" som herjer ungdoms- og videregåendeskolene), ogharemsbukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det desidert styggeste plagget jeg noen gang har sett (og eid :sjenert: Til mitt forsvar var jeg 14år) er en lysblå "hår"genser alà alfa i sesamstasjon. I tillegg så mista den fasongen etter èn vask, og så om mulig enda verre ut :skratte: Søren at jeg ikke har noen link!

:ler: du er ikke alene! Hadde en sånn en jeg også, bare at den hadde glidelås da. Lyseblå hår-jakke. Nydelig. Husker den gjorde seg spesielt godt til buksene som var veldig in da, nemlig bukse med påsydd miniskjørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...