Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg trur mange her egntlig ikke vet hva som er in rett og slett. En nevnte at skjørt med høyt liv va stygt..jaja..

...så fordi noe er in, skal man glemme all personlig preferanse? Ja, det var logisk, du... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så fordi noe er in, skal man glemme all personlig preferanse? Ja, det var logisk, du... :roll:

Jeg tror ikke personlig preferanse er in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge noe til listen : lyseblå olajakke og olabukse sammen...Og den teite moten med sopphår som noen kalte det,diiiiiiiger boblejakke og tynne stilkeben i tights!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er usikker på hvor mye verdi det har for meg å vite hva andre synes er stygt.

Heldigvis er det jo bare å la være å lese det som står i slike tråder. Verre er det jo ikke. :)

Kanskje du burde følge ditt eget råd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge noe til listen : lyseblå olajakke og olabukse sammen...Og den teite moten med sopphår som noen kalte det,diiiiiiiger boblejakke og tynne stilkeben i tights!

Hihi, sjefen min går i thights, diger boblejakke og sopphår! :D

Hun er verdens kuleste, snilleste og søteste, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange jenter plutselig vil se ut som Bjørn Borg på håret!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

bra jeg er alene, sitter og skratter høyt for meg selv!

- sopphåt er og blir uglybugly!

- tights med strikk??? WTF....er ikke det skiutstyr på 70-tallet???

- hva faen er greia med pysj på byen??

- rosa skjorte på menn

- spisse sko på begge kjønn. (da mener jeg de super spisse som ser ut som mygg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler

Angående personlig preferanse:

Når man er 14 år er det lov å kle seg hvite thigts, boblejakke, sopphår - eksakt likt som venninna. Men når man runder 20 burde man seriøst kle seg en smule forskjellig fra venneflokken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med de fleste som svarer her, er de som ikke kler seg fint, etter svarene å bedømme. Syns det var kult av Dorthe slik hun gikk kledd. Eg regne me de fleste her går i vanlig dongeri bukse og en helt ordinær genser og tru man er fin av det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wrangler
Regner med de fleste som svarer her, er de som ikke kler seg fint, etter svarene å bedømme. Syns det var kult av Dorthe slik hun gikk kledd. Eg regne me de fleste her går i vanlig dongeri bukse og en helt ordinær genser og tru man er fin av det da.

Da kan jo du lage en egen tråd om "hvordan kle seg fint" siden du har så peil. :)

Dette er tross alt en tråd om det styggeste plagget/klærne folk vet om.

Hva synes DU er stygt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Veldig trange jeans på gutter

- Shorts over strømpebukser

- Bukseskjørt, husker dere dem?

- Store, lange, blomstrete skjørt

- Frakker med masse fuskpels på

- Boblekåper

- Pelskåper/-jakker/skinn til å slenge rundt halsen, jeg blir nesten kvalm...

- Skinnende lakkbukser

- Skikkelig stor brudekjole, som fyller hele midtgangen (bløtkake) og ser vanvittig billig ut

Jeg venter også på at olajakker skal bli in igjen, jeg fant en i kjelleren forleden som jeg kler veldig godt og har lyst til å ha på meg snart... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica
Regner med de fleste som svarer her, er de som ikke kler seg fint, etter svarene å bedømme. Syns det var kult av Dorthe slik hun gikk kledd. Eg regne me de fleste her går i vanlig dongeri bukse og en helt ordinær genser og tru man er fin av det da.

Jaha, så hva er ditt syn på å kle seg fint? Følge moten slavisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns sånne bånd rundt hodet kan være veldig fint, forutsatt at man har det på ordentlig og ikke dytter det opp så man får det velkjente fenomente sopp-hår :ler:

jeg liker heller ikke når de er dratt langt ned i panna.

jeg syns forøvrig også det er veldig stygt med sånn strikke-vest mange gutter har utenpå skjortene. ser så nerdete ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

ÅFyFlaten! de var stygge!! Det verste er at når jeg kikket litt rundt så jeg dette bildet av viktoria beckham sine sko stygge sko

Når selveste Beckham bruker de blir det jo mote skulle man tro.. :( Hvordan er det mulig å gå på de i det heletatt??

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett
ÅFyFlaten! de var stygge!! Det verste er at når jeg kikket litt rundt så jeg dette bildet av viktoria beckham sine sko stygge sko

Når selveste Beckham bruker de blir det jo mote skulle man tro.. :( Hvordan er det mulig å gå på de i det heletatt??

Hvordan i alle dager er det mulig å holde balansen på de greiene der? Må man trippe rund på tå da eller?

Det neste blir vel slike tåspissko som vi brukte på balletten. Slike med gipr i tuppen for å kunne stå på tærne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...