Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Jeg gikk med olajakke i fjord vår og sommer og høst - trodde det var like tidløst som olabukse jeg :fnise: men jeg kommer til å bruke den til sommeren og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk med olajakke i fjord vår og sommer og høst - trodde det var like tidløst som olabukse jeg :fnise: men jeg kommer til å bruke den til sommeren og.

:fnise:

det er jo bare smak og behag. tights som alle andre hater så mye her, bruker jeg hele tiden. dog med noe som dekker baken :ler: jeg er også stor fan av skinntightsene mine.

syns igrunn at mye av det jeg misliker er fint på andre, men jeg bruker det ikke selv fordi jeg ikke syns jeg kler det. men kamuflasjemønster - det syns jeg er utelukkende stygt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-talls allværsjakker, gjerne med hette og snøring i livet og i "spreke" fargekombinajsoner, det er grusomt stygt.

Ellers er jeg ikke spesielt begeistret for frynsemoten, skinnklær, alt som ser ut som indianer/pocahontas o.l.

Fotside skjørt tør jeg påstå at ikke ser bra ut på noen.

Ei heller korte små vester, eller "dress"-vester- særlig når folk bruker det som topp uten noe under. Grøss.

Baggy jeans med strikk nederst oppi ankelstøvletter, jeg klarer ikke å like det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Laila_*

Æsj, kan ikke fordra pelskåper, forferdelig med godt voksne damer med gedigen pels og i tillegg gedigen pelslue/hatt!! Syntes heller ikke olajakker er noe særlig fint, mer harry! Også skinnfrakk, grøss og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store solbriller som dekker halve ansiktet. Får jenter til å se ut som aliens eller insekter.

Trodde jeg var den eneste som syntes det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei heller korte små vester, eller "dress"-vester- særlig når folk bruker det som topp uten noe under. Grøss.

ENIG! Slike? Ser så utrooolig trashy ut.

Vester som blir brukt slik minner meg om nettbutikken illusion.no. De må ha noen av de styggeste klærne jeg vet om, skikkelig harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT enig dalieo!! helt utrolig at folk handler der.

Haha ja, kjenner jeg blir ordentlig fordomsfull når jeg er inne på den siden :fnise:

Flott sminke er det også.. :haar:

Oh lord! Måtte kikke litt jeg... Utrolig mye trashy klær, og hvis det skulle være et og annet nesten tekkelig klesplagg innimellom blir det veid opp med en ekstra "dristig" posering av en av "modellene". :ler:

And don't get me started on the shoes.... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater også når folk glemmer å ta av prislappene under høy hælte sko, ser så dumt ut me en lysende firkant stikke fram annenhvert skritt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

jaa det er sant!

og jeg kan ikke utstå pologensere under kjoler :spy:

eller knelange bukser til knehøye støvletter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Crocs

- Kamuflasje-mønster

- Boblejakke som er "glinsende"

- Leopardmønster

- Sokker over olabuksen

- Joggesko ( med mindre man skal trene)

- Nettingstrømper

- Pysjbukse

- Tights som bukse

- Frynser

- Jeanstights

- Skinnbukse

- Nettinggenser

- Haremsbusker

- 70-talls mønster

Er heller ikke så fan av joggebukse ute, spesielt ikke når jenter tar på seg joggebukse/kosebukse og støvletter... fysj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg lurer på hvilke klær folk liker, jeg. Kanskje man skulle starte en egen tråd om det. Samtidig kunne man si noe om klesstørrelsen sin...

Forøvrig er jeg enig med mye i denne tråden. Plagg man neverever får se meg i:

- sånn vest uten noe under

- sånn vest med noe under

- grå Champion joggebukse

- haremsbukse

- digre t-skjorter

- blå klær, utenom dongeribukse

- baggy-jeans

- bukser med strikk nede

- ankelstøvletter

- stiletthæler

- uggs

- crocs

- joggesko

- dunjakke/kåpe

- slim-fit-jeans

Men jeg ser som oftes ut som en skilpadde på vinteren og poloen er gjerne plassert under en kjole. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mathilda_*

Jeg synes nok ikke alt av klær er fint - men til de rette personene så synes jeg ikke noe er stygt. Enkelte kler alt - mens noen tror de kler alt, uten å gjøre det. Det er helheten som ofte blir feil - forde enkelte mennesker rett og slett ikke eier estetisk sans og heller ikke kommer til å lære seg det.

Det dummeste jeg ser er folk som tror at stil kan kjøpes for penger .. det går bare rett og slett ikke an .. Har man ikke stil så nytter det ikke hvor mange designerklær man putter på seg.

Kan se et par slike eksempler i vår "kjære" kongefamilie - der er det enkelte som ser ut til å tro at det å ta på seg en designerkjole til 500.000 gjør at stilen kommer automatisk .. totalt skivebom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...