Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Tights med disserumpe som ikke dekkes av noe. Skal man ha tights er det greit med en lang genser, og ikke en som slutter i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hva er det med den modellen? :ler: Jeg syns hun har litt ekle lepper. Skyldes antakelig den oransje/aprikosfargede leppestiften hun alltid bruker.

Hun er grusom. Broren min blir kvalm av henne. Personlig er jeg sikker på at hun har vært en mann som har tatt en kjønnsoperasjon.

Skjønner ikke helt hva slags publikum Gina Tricot ønsker å tiltrekke seg med henne/ham :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crocs :spy:

Og ja: tightsrumpe som mange andre her nevner. Tights skal ikke brukes som bukse!! Ofte er det litt gjennomsiktig også.. ugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Line_*

He he. Herlig det med crocsa! Jeg VET,- Hva SKJER egentlig med crocs!? :P Henger meg også på den med buksa stappa nedi støvletteene :-S Har også lagt merke til mange gutter i det siste som har gått med sminke... Er DET liksom trendy også nå. Huff og huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ei lite jente med rosa crocs, det var ganske søtt :-) Men mødre som drar på butikken i oransje crocs.... Neeeiii...! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Skinnjakker og fake-skinnjakker: begge deler er like jævlig, og jeg har til gode å se én jente som kler det uten å se ut som en motorsyklist.

- Harembukser: Hvorfor i alle dager skal man se ut som man bruker kjempebleie?

- Tights med "jeansmønster": INGEN går på at det er ekte jeans, og da skjønner jeg virkelig ikke poenget.

- Diiiigre dunjakker: Så kaldt er det virkelig ikke. I alle fall ikke på Oslo City.

- Buttons: Alle skulle en tid absolutt proklamere for hele verden alle sine favorittband, politiske synspunkter, tørre vitser, bilder man synes er fine, politikere man ikke liker, at man synes George Bush er en dust osv. Man tror kanskje man er original, men NEI, man er ikke det. Hvis du skal være original så kan du kjøpe deg en pro-Bush t-skjorte.

- Luer med påsydd hår som stikker ut: til hverdags? Seriøst?

Egentlig irriterer jeg meg sjelden over folk, men nå ble jeg sittende og tenke og da dukket det opp mer enn jeg hadde ventet.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...]tightsrumpe som mange andre her nevner. Tights skal ikke brukes som bukse!! Ofte er det litt gjennomsiktig også.. ugh.

Nå tror jeg denne tråden tar for seg ulempene, ikke fordelene :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Line_*
- Skinnjakker og fake-skinnjakker: begge deler er like jævlig, og jeg har til gode å se én jente som kler det uten å se ut som en motorsyklist.

- Harembukser: Hvorfor i alle dager skal man se ut som man bruker kjempebleie?

- Tights med "jeansmønster": INGEN går på at det er ekte jeans, og da skjønner jeg virkelig ikke poenget.

- Diiiigre dunjakker: Så kaldt er det virkelig ikke. I alle fall ikke på Oslo City.

- Buttons: Alle skulle en tid absolutt proklamere for hele verden alle sine favorittband, politiske synspunkter, tørre vitser, bilder man synes er fine, politikere man ikke liker, at man synes George Bush er en dust osv. Man tror kanskje man er original, men NEI, man er ikke det. Hvis du skal være original så kan du kjøpe deg en pro-Bush t-skjorte.

- Luer med påsydd hår som stikker ut: til hverdags? Seriøst?

Egentlig irriterer jeg meg sjelden over folk, men nå ble jeg sittende og tenke og da dukket det opp mer enn jeg hadde ventet.. :gjeiper:

Sånn lue er jo tøff da :P Ikke at jeg har det selv, men så Jan Erik Larsen hadde det en gang. Han er jo litt specialedition i utgangspunktet da, så da syns jeg det er greit :P Eller til små barn for den saks skyld. Men folk som går med det på alvor er jo ikke helt gode....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn lue er jo tøff da :P Ikke at jeg har det selv, men så Jan Erik Larsen hadde det en gang. Han er jo litt specialedition i utgangspunktet da, så da syns jeg det er greit :P Eller til små barn for den saks skyld. Men folk som går med det på alvor er jo ikke helt gode....

Hahaha, jeg ler meg skakk, for et fantastisk uttrykk! Herved stjålet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse "gravide-plaggene" hvor livlinjen er flyttet opp til under puppene. Med mindre man har veldig mye mage å skjule er ikke den farsongen flatterende på noen! Det er nærmest umulig å finne en kjole eller jakke med normal livlinje for tiden...En helt for jævlig stygg motetrend som jeg inderlig håper forsvinner snart. :filer:

Usj, enig! Jeg er i tillegg et kjolemenneske, men i det siste har det ikke vært mye kjoler å få uten å slite ut beina på å traske fra ene enden av byen til den andre (med andre ord: bruktbutikker - klomp dere sammen!).

Er forøvrig alergisk mot tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg denne tråden tar for seg ulempene, ikke fordelene :lur:

Haha, men så er det jo da helst ikke de med modellkropp som går med disse tightsene, for å si det såånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det Pernille Holmboe dere mener? Hun er jo nydelig.Har jobbet som modell siden hun var ganske ung.

http://supermodels.nl/pernilleholmboe

Så utrolig mye flottere hun var når hun var mer naturlig sminket, i naturlige positurer! Det er noe med de Gina Tricot-reklamene - dama i seg selv er pen, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kashmir

Jeg så moren til en klassevenninne av datteren i tights og nokså kort dressjakke for en tid tilbake. Det var ikke fint. Tightsrompe er ikke pent, og speiselt jævlig er det når den er tilårskommen med heng.

Og ser jeg flere platinablonde berter med rosa "palestinaskjerf" og matchende pumps tilter jeg.

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Hun er grusom. Broren min blir kvalm av henne. Personlig er jeg sikker på at hun har vært en mann som har tatt en kjønnsoperasjon.

Skjønner ikke helt hva slags publikum Gina Tricot ønsker å tiltrekke seg med henne/ham :klø:

Jaja. Lurer på hvordan du selv ser ut? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette grøsser jeg av:

  • Pelskåper (sånne som gjør at man ser ut som en bjørn)
  • Dunkåper helt ned til skoene. Eller, dunkåper generelt tror jeg vi kan si.
  • Fargerike, hjemmesydde plagg i filt (ofte ponchoer, sett på enkelte kunstnertyper)
  • Alt som er korallrødt (jeg vet, jeg kan grue meg til våren/sommeren)
  • Som noen nevnte over, tights som skal ligne olabukse

Jeg liker godt de fleste andre typer tights, så lenge rumpa dekkes av lange gensere/topper/jakker.

Og når det gjelder de rutete pysjbuksene alle går i (som jeg forøvrig også kan legge til på lista), så tror jeg dette er en protest mot at alle mødre ofte "hermer" etter ungdomsmotene. De ble vel så lei mødre i Miss Sixty-bukser og lignende, at de tenkte "Hva om vi begynner å bruke pysj-bukser, DET kommer de vel ikke til å herme etter?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...