Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Hjelp, jeg er kraftig rundt bak og lår, og synes det er rene himmelriket med disse tunikaene. Men mener dere jeg også blir større i dette? Trodde det var motsatt jeg... Og jeg er i typisk.gravid-alder, men vil slett ikke bli tatt for å være det... Anyone??

Det behøver da ikke å være utelukkende negativt? - At folk reiser seg, og lar deg få sitte, på bussen?! :fnise:

Tights uten cameltoe, er juks.

Synes det er sjelden jeg legger merke tl at noe er stygt. Det går mest den andre veien. Med noen få unntak, der det er en åpenbar mistilpasning mellom kroppsform og plagg. Er du lubben, så er det ikke sikkert du kler så stramme tights og t-shirt, at vomma tyter ut mellom dem, og du minner om et mislykket ballongdyr i en barnebursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CROCS!!!!

Også er ikke tights fint så lenge man ikke dekker rumpa! Utenom det er tights fantastisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanstights!

Er ikke lekkert når både fjortisjenter og litt eldre wannabes går rundt i trange tights med påtrykket jeansmønster. Og som sagt i ett innlegg over så er det ikke fint med tights når man ikke har noe over rompa. Og en ting til: kle dere etter været! Vi bor ikke i sydlige strøk, vi bor i kalde Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva er det med den modellen? :ler: Jeg syns hun har litt ekle lepper. Skyldes antakelig den oransje/aprikosfargede leppestiften hun alltid bruker.

hehe denne modellen er egentlig en H&M modell. men gina tricot sin faste nå tydeligvis:p

hun er veldig pen da syns jeg:)

hun har ofte veldig kule sko på seg også;D

Det styggeste jeg ser er bare gamle damer med tights ( ofte veldig store damer) og en liten tunika :ler:

forferdelig

ellers er body utrolig stygt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe denne modellen er egentlig en H&M modell. men gina tricot sin faste nå tydeligvis:p

hun er veldig pen da syns jeg:)

hun har ofte veldig kule sko på seg også;D

Det styggeste jeg ser er bare gamle damer med tights ( ofte veldig store damer) og en liten tunika :ler:

forferdelig

ellers er body utrolig stygt

Enig- body er utrolig stygt. Men det er utrolig praktisk! Veldig greit om man vil ha litt nedi buksa så ryggen ikke blir bar hvis man må bøye seg, og folk slipper og se inn. Men bare body burde ikke vært lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg bruker alltid hold-in strømpebukse under tights. Det gjør at tightsen sitter mye fine på, så da synes jeg ikke det ser så verst ut selv om toppen jeg bruker ikke er kjempelang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og folk slipper og se inn.

Jah, der kom jeg på en ting til: G-strenger som er dratt laaangt opp over bukselinningen (det heter UNDERtøy, ja?)! Heldigvis ikke så vanlig som det var en stund, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det verste som finnes er den såkalte "bærstestilen" som er nå.. Boblejakke, stramme drainpipes, store perler i ørene. Ikke bare er boblejakke fryktelig stygt (i mine øyne), men alle ser jo helt like ut.

Synes heller ikke klær med store logoer/merker er fint.

Synes heller ikke batikk er spesielt pent. Eller for hippiestil med slengbukser og orange poncho. Og kordfløyel må være det verste stoffet som finnes sammen med syntetisk stoff som gir statisk hår.. Ekkelt å ha på og ser billig ut..

Ellers er jeg ikke spesielt fan av bukser, men det er bare fordi det er ubehagelig å ha på (hvis de er for trange eller for lave i livet).

Shabby stil ser kult ujt på andre, men kunne aldri gått med det selv. Noe av det verste jeg vet (på meg selv) er olabukse, en t-skjorte og hettegenser. Da føler jeg meg skikkelig stygg av en eller annen grunn..

Mødre som går kledd som sine barn er heller ikke spesielt fint..

Høres ut som om jeg er veldig dømmende, men det eneste jeg legger merke til er hvor kjedelig mange er kledd, og ikke hvor stygt det er. Og mye av dette er ting jeg ikke kunne gått med, men som ikke nødvendigvis ser så ille ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om jeg er veldig dømmende, men det eneste jeg legger merke til er hvor kjedelig mange er kledd, og ikke hvor stygt det er. Og mye av dette er ting jeg ikke kunne gått med, men som ikke nødvendigvis ser så ille ut:)

Jeg er egentlig enig i det. Jeg syns det er "verre" at folk går kledd kliss likt og lite spennende enn at de går med direkte stygge klær. Jeg syns godt man kan tørre å være litt mer vågal i klesveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt før her, det er jo ofte kombinasjonen som gjør det. Feks så er jeg ikke glad i T-skjorter på meg selv, men når jeg ser Knut Nærum i Nytt på Nytt i alle disse spesielle T-skjortene sine, så syns jeg ikke at det er stygt. Men kanskje det er forskjell på menn og damer her.

Ellers syns jeg saggebukser er det verste, gammal som jeg er, og også dongeryjakker. Altfor 80-talls.

Gravid-moten håper jeg er over nå snart. Forferdelig ukledelig på de fleste.

Ellers får jeg noia av burgunderfarget tøy, spesielt yttertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De baggy treningsbuksene de unge går i overalt. Synes ikke de er pene i det hele tatt, men det er jo mitt problem da..

jeg elsker min nike joggebukse i str XL! jeg er liten og en 160 høy så den er jo enorm, men å så god den er! men jeg bruker den bare hjemme og fra tid til annen går jeg over gaten og på kiwi for å handle, men ellers brukes den ikke offentlig... hehe...

det styggeste jeg vet er nok silkeboxere som vises når enkelte gutter sagger, skulle tro at de ga seg med sånne før tenårene en gang:P

ellers hater jeg sånne sko som ser ut som tøfler!

er heller ikke noen fan av fake militær klær med mønster som selges på qubus og sånne steder. bare ekte militær klær som er noe stilig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Enorme boblejakker

-Nedtråkka UGGS. Eller egentlig UGGS generelt. Spesielt de fake. Hvorfor kjøpe etterligninger av verdens styggeste sko (sammen med Crocs) når man egentlig ikke har råd engang?

-Pysjbukse utenfor hjemmet

-Skillen ved siden av øret og tupert hår

-Gardinmønstrede kjoler

-Flanellskjorter

-Alt annet laget av flanell

-Jack and Jones-jeans

-Lange skinnkåper på gutter som prøver å se voksne og sofistikerte ut

-Gedigne pelser

-Oakley-briller

Endret av Ce'Nedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kamuflasjemønster er det verste jeg vet.

og knestrømper kommer du heller aldri til å se meg i.

olajakker har jeg også et lettere anstrengt forhold til.

olastoff kan være på jeans, thats it :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TREFF?! Neitakk, ikke med den prestasjonsangsten vi har opparbeidet oss, etter denne tråden :fnise:

Enig: Tydelige logoer og klesmerker, slogans og catchphrases på fillene er dynamittharry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til olajakker kommer på moten igjen, jeg. Har sånne ca. 10 stykker liggende som jeg gleder meg til å bruke.. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...