Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Jenter med kort skjørt og tights under når det er 25-30 grader ute, da sjærlig i syden. Det ser så ekstremt misplassert ut.

Forøvrig synes jeg ikke kort skjørt og 3/4 tights ser så bra ut uansett, men når været tillater det, da er det virkelig lov å droppe tightsen.

Enig! Hvertfall ikke hvit 3/4 tights og dongeriskjørt, blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica
Jenter med kort skjørt og tights under når det er 25-30 grader ute, da sjærlig i syden. Det ser så ekstremt misplassert ut.

Forøvrig synes jeg ikke kort skjørt og 3/4 tights ser så bra ut uansett, men når været tillater det, da er det virkelig lov å droppe tightsen.

Om man har litt lår, så er faktisk en knelang leggings ofte noe man MÅ ha for å gå med skjørt. Selv når jeg veide 65kg fikk jeg gnagsår på innsiden av lårene om sommeren. Man trenger ikke være tjukk for at det skal være et problem, det har med formen på låra å gjøre rett og slett. Har man lengre skjørt eller kjoler kan man komme unna med "sykkelskjorts", men skal man gå med miniskjørt, går ikke det akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Grafica! Jeg er overhode ikke verken tykk eller kraftig, men har muskuløse lår, og sånn er jeg skapt. Har en del kjoler som er midt på låret-korte, og da må jeg ha tights under synes jeg, også på sommeren (og da ikke helt lange).

Nå er det hva vi synes er stygt som er saken her, og jeg har selv øst ut av meg hva jeg synes, så skal ikke banne i kjerka. Men jeg bruker i alle fall tights, men med noe over da vel og merke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Hvertfall ikke hvit 3/4 tights og dongeriskjørt, blæ.

Nei, ikke sant. Den kombinasjonen er verst.

Grafica: Jeg forstår det, men likevel ser jeg mange som går sånn som umulig kan få gnagsår også, og det er vel helst de jeg mener. Men selvfølgelig, folk må få gå i det de vil. :) Det var bare det at jeg ikke synes akkurat den komboen er noe kledelig i varmen.

Tights sånn ellers har jeg ikke noe i mot. Svarte tights og en lekker tunika synes jeg er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg bare lurer, de som får gnagsår av å gå uten tights.. hva brukte dere under skjørt før tights ble populært? Det er jo ikke så lenge siden :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Jeg gikk med det før det ble trendy, jeg klipte av tjukke strømpebukser så de stoppa rett under kneet... Kun på de aller varmeste dagene riktignok, ellers prøvde jeg rett og slett å bare overleve. Evt. nylonstrømpebukser, men de aller varmeste dagene ble det bare ubehagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jeg ikke synes er fint, men i tillegg til noe av det som allerede er nevnt så er vesker med lange remmer stygge. Sånne vesker man kan bruke til en liten sekk på ryggen. De var in for, tja, 15 år siden. Er også en tendens at tykke damer brukier de, og da er det om mulig enda styyggere med en miniatyr sekk på ryggen.

Dette har jeg også lagt merke til, veldig mange overvektige damer går med sånne bittesmå sekker med tynne remmer. Man ser jo ikke akkurat mindre ut da :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming
Alle disse "gravide-plaggene" hvor livlinjen er flyttet opp til under puppene. Med mindre man har veldig mye mage å skjule er ikke den farsongen flatterende på noen!

Jeg synes det er litt søtt jeg. Og så er det jo veldig deilig og slippe å holde inn magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse "gravide-plaggene" hvor livlinjen er flyttet opp til under puppene. Med mindre man har veldig mye mage å skjule er ikke den farsongen flatterende på noen! Det er nærmest umulig å finne en kjole eller jakke med normal livlinje for tiden...En helt for jævlig stygg motetrend som jeg inderlig håper forsvinner snart. :filer:

syns det er fint og feminint jeg :) Er det bare jeg som har dårlig smak??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica

Fordi tightsræv ikke er pent, jeg vil ikke ha folk sin disserumpe rett oppi trynet.. Og ja, man får disserumpe uansett hvor snasen rumpe man egentlig har. Så folk har mye imot tights fordi folk tror det er en BUKSE. Det er det ikke. Man skal fortsatt dekke til rumpa og skrittet med noe annet... Skjørt eller kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørke jeans med lyse/hvite "ferdigslitte" partier forran og bak på lårene! Usj.. :haar:

frekt. jeg har flere slike, de er drittøffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle,

Er av og til inne for å lese det som står i denne tråden. Blir jo ikke spesielt mye klokere av det da, men det får nå så være.

Etterhvert som jeg leste meg nedover så kom jeg i tanker om poenget med en slik tråd. Hva er det egentlig vi ønsker med den?

Inntrykket man sitter igjen med er jo at her er det fritt frem til å kritisere andres stil og smak ned i skoene. Rett og slett peke på andre og le av dem for klesstilen deres.

Så spørsmålet jeg sitter igjen med er; hvorfor må vi absolutt fortelle andre hvor håpløs smak vi synes de har og hvor stygt vi synes de går kledd?

Er det så viktig å la verden få vite hva vi synes er stygt?

Synes det ville være bedre om vi lot være å kjøpe og bruke det vi synes er stygt, og heller fortalte om hva vi synes er pent. Hvem liker vel ikke å få høre at andre synes at man går pent kledd?

Er usikker på hvor mye verdi det har for meg å vite hva andre synes er stygt.

Heldigvis er det jo bare å la være å lese det som står i slike tråder. Verre er det jo ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lina_*

Jeg syns det er artig å vite hva andre syns er stygt ;)

Alle vet jo at man har ulik smak, så tror ingen her tar det så tungt.

Jeg går i mye av det som er nevnt her: gravid-topper, tights (dekker alltid rompa da!), ferdigutvaska bukser osv.

Ikke noe problem at andre syns det er stygt, så lenge jeg syns det er fint. Sjansen for at de bruker noe som jeg syns er stygt, er da nokså høy. Hehehe!

Man kan vel ha en tråd uten mål og mening vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...