Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

Må definitivt være jenter som bruker tights som bukse, uten å ha lang overdel til. Uansett hvor ung og pen jenta er, ser det helt forferdelig ut!

Men det er jo så deilig å gå i, som å gå rundt i pysjen!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert det, men hva er galt med en cardigan eller noe som dekker litt til...? Absolutt værst når tightsen ikke er svart. Lys grå tights, langt opp i skrittet... Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert det, men hva er galt med en cardigan eller noe som dekker litt til...? Absolutt værst når tightsen ikke er svart. Lys grå tights, langt opp i skrittet... Huff!

Helt enig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som føler seg truffet? :fnise:
Nei, jeg føler meg ikke truffet, men det er jo flere her som har opptil 10-20 ting som de synes er stygt. Jeg tror at siden det ikke kler dem selv, sier folk at det er stygt. Jeg innrømmer at jeg syns kanskje 3-4 plagg ikke er så pene, men det er mest fordi jeg ikke passer med det. Jeg sier ikke da at alle ser stygge ut med dem. Har du/dere kanskje sett hvert bidige menneske her på jord? Jeg har også noen joggebukser og tights, men jeg bruker bare joggebukser hjemme og på vei til trening og på trening. Tights bruker jeg gjerne om sommeren, med en tunika over, men jeg ser ikke ut som jeg er gravid.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Hehe det var bare måten du formulerte deg på :) Alle har forskjellig smak, og jeg tror nok også at alle er enige at det meste på listene deres kan se bra ut på noen. Det er også veldig forskjellig på folks kroppsfasong hva som kler dem. Og ens egen personlig smak om hva man synes ser bra ut. Jeg synes ikke tunikaer ser bra ut, men mener jo da ikke at alle som går med tunika ser stygge eller gravide ut. Det har MYE med ens egen personlige prefereanse i snitt og stil med hva en synes er stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som har vært unge på 80 og 90 tallet kan se tilbake på 2 tiår med forferdelig mote som ALLE gikk i og syntes var fint. Tenker at mye av dette skjer nå også. Vi kommer til å tenke tilbake p dette ti året og grøsse av mye av moten som er nå. Tenker spesielt på uniformen alle "fjortisene" går med: joggebukser, store dunejakker eller korte jakker med bar mage, opptupert hår, masse brunkrem, digre vesker med stor logo osv osv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tights er det beste jeg vet:p Det er jo så behagelig og jeg syns ik det ser så verst ut heller:p

Ellers er crocs og ugs veldig stygt og bukser med hull i er heller ikke noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haremsbukse

Hoftebukse med mage/rygg veltende utenfor

Bukse med kjempehøyt liv (en mellomting er greitt)

Pysjamasbukser som brukes som vanlig bukse

Tunikaer / lange topper som brukes som kjole MED nylonstrømpebukse under istedet for bukse/tights!!

Grilldress (spesielt hvis partneren har tilsvarende)

Pologenser

Bukse som er trukket så langt opp at den "deler" "god(?)sakene"

String-badebukse - på menn!! :O

Gravid-topper på ikke-gravide jenter

Crocs = tøfler!

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jumpsuits :glare: håper ikke den moten blir veldig stor, får å si det sånn. Makan til uflatterende plagg da! Hadde det enda vært catsuits kunne det vært tilgivelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Crocs

- Uggs og dets like

- Allværsjakke på byen eller når været ikke tilsier det

- Miniryggsekker (særlig all metallfarge), ikke et plagg, men må med!

- Camel toe og muffin top som det heter, altså enten tights langt opp i huti eller for trange jeans slik at fettet (om man har mye eller ingenting) må rømme over bukselinningen.

- Oversized dunjakke

- Alt med applikasjoner av bamser og klovner og greier

- Pysjbukser ute blant folk

- grilldress

- Pologenser på damer, uansett kroppsfasong

- amerikanske kjerringjeans. Hvor man har lyktes å få dårlig passform all over og rompa ser lang som et vondt år ut.

- alt på den nettbutikken som ble nevnt over her. Underholdende. Har alltid lurt på hvor en del folk finner klærne sine.

- Lang, sort frakk i "skinn".

Og taram taram! Det aller, aller verste, og dersom dette kommer igjen vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør- syrevaskede jeans med brun skylinning!!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye jeg ikke synes er fint, men i tillegg til noe av det som allerede er nevnt så er vesker med lange remmer stygge. Sånne vesker man kan bruke til en liten sekk på ryggen. De var in for, tja, 15 år siden. Er også en tendens at tykke damer brukier de, og da er det om mulig enda styyggere med en miniatyr sekk på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter med kort skjørt og tights under når det er 25-30 grader ute, da sjærlig i syden. Det ser så ekstremt misplassert ut.

Forøvrig synes jeg ikke kort skjørt og 3/4 tights ser så bra ut uansett, men når været tillater det, da er det virkelig lov å droppe tightsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...