Gå til innhold

Ingeborg og Øyvind skal gifte seg!


Ingeborg

Anbefalte innlegg

God helg, og god ny arbeidsuke til deg!

... blir det flere eksamener på deg til våren?

Bare sju måneder igjen, du. Gleder du deg, eller er det fremdeles for langt framme til at den riktige glede-seg-følelsen har kommet?

Jeg klarer ikke å la være å snakke om bryllup om dagen, stakkars sambo må bli helt svett i ørene... ;)

Hva med dere? Noe planlegging på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen, Imari. For å ta det siste først - det er ikke så veldig mye planlegging for tida. Har liksom gjort det som kan planlegges gooood tid i forveien, så jeg forsøker å ikke gjøre omgivelsene gale. Men denne uka må jeg mase sambo til å ringe fotograf (det er hans jobb). Og til helga skal jeg pusle med invitasjoner, tror jeg. Begynner å være på tide.

Og ellers skal jeg absolutt ha eksamener til våren. Fire stykker. Og en stor oppgave. Gleder meg ikke, akkurat. Men jeg fikk fullstendig akseptable resultater i høst til tross for minimal lesing, så det går vel på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hilsen fra snikleser, som skal gifte sg på samme dag som dg;)

....i Trondheim... :)

Lykke til m forberedelsene, dette blir en koslig vår og sommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen, LineAA, det er alltid hyggelig at noen gleder seg med meg. Hvor i Trondheim skal du gifte deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

vielsen og festen skal foregå ca. 2,5 mil sør for Trheim Sentrum... :blunke:

Vi har booka kirke og forespurt prest, men har ikke bestemt oss for lokale enda. Begge ønsker bondebryllup-stil på en låve, har flere å velge mellom...men litt usikker på hva vi skal ta hensyn til ift fasiliteter og beliggenhet. Har ut måneden her på å bestemme oss...mye som skal skje fremover gitt!

Har studert Panduro-katalogen de siste kveldene for å se om jg får noen gode ideer til invitasjoner....og ja, gode ideer får jg...altfor mange! :D

Må bare skjære gjennom snart, og handle inn...har dere ordnet slike ting?

Vi informerte familien i helga om våre planer i august, til stor jubel!

Ikveld skal jg informere min forlover (forhåpentligvis):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har sambo fått booket fotograf, så da var min største bekymring lagt vekk... Blir samme som tok bilder av hans bror m/kone, så det blir helt sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny uke, nye muligheter! Har vært ei kjempeartig helg. Sambo ble 24 år i går. Vi har en kompis som har bursdag i dag og en annen som har i morgen, så de tre feiret felles bursdag på lørdag. Utrolig koselig! Og mens jeg og samboeren til en av de andre bursdagsguttene satt og styrte med gaven til bursdagsgutt nummer tre, fikk jeg masse gode ideer til bryllupsinvitasjonene. Hun er så utrolig kreativ! Så nå skal jeg begynne å pusle framover, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg fant nettopp de perfekte brudeskoene! Så da har jeg selvsagt kjøpt dem... På den vanlige skobutikken, skulle bare innom og prate med ei som jobber der. Så kom jeg over disse off-white, spisse skoene med gullbroderier og smal, ikke så veldig høy hæl. Bare VET at de blir perfekte til kjolen - og veldig min stil! 950 kroner og så var de mine... my own... my preeecious! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, de hørtes fine ut! (Jeg er altfor glad i sko...)

Selv tar jeg mine brudesko opp av esken sin og sikler på dem stadig vekk.

Men nå har jeg akkurat fått vite at kjolen min har kommet, så da har jeg fått noe nytt og større å titte på!

Hilsen 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp.

Har også bestillt sko i dag. Ble helt enkle mine da, men passer vel best til kjolen min. Faktisk ble de ikke så dyre heller, "bare" 850 kroner inkl. porto. :ler: Hadde det vært vanlige sko hadde jeg syntes det var vanvittig dyrt men det er utrolig hvor mye mer man faktisk er villig til å betale for ting som har med bryllupet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes griselekre ut... *misunnelig*

Håper alt er bra. Jeg hadde ikke fått med meg at det var økonomi du studerte ved siden - var overbevist om at det var noe kunstgreier, jeg. Der ser du hvor mye jeg følger med.. :roll: Men veldig spennende med økonomi - det må jeg si!

Blir det bra med ny sjef? Har ikke fulgt så mye med, men så at dere skulle få ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere!

Her skjer det ikke så mye. Jobber stadig, og fredag kom jeg meg endelig opp på skolen og fikk registrert meg som student. Bra det, for i går måtte jeg fornye busskortet mitt - til studentpris... :ler:

Jepp, vi skal få ny sjef. Hun begynner ikke før i slutten av mars, men jeg tror det blir veldig bra. Og siden det ikke er så mange kvinnelige sjefredaktører her i landet, er jo det en bonus. Men du verden, så mye tull det har vært rundt ansettelsen!

Har det bra. Var på kino med et vennepar i går og så "Bare Bea" - søt og artig norsk ungdomsfilm. Lo masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg nettopp gjort noe som er helt utypisk meg. Jeg har nemlig bestilt katalogen fra Panduro! For ei drøy uke siden feiret vi jo bursdagen til sambo sammen med noen andre, og hun venninna mi som vi var hos, har en masse kule ting. Så ble jeg jo fryktelig inspirert med tanke på invitasjonene, og har gått og spekulert på hvordan jeg skal lage dem.

Så nå måtte jeg bare bestille katalogen for å finne ut om det er noe jeg kan bruke. Og så jeg som har minst ti, om ikke elleve, tommeltotter når det kommer til sånne kunstneriske ting... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Pandurokatalogen kan fort bli farlig......

Kos å lese dagboken din, må jo følge litt med innimellom.

Tenker stadig på deg og den fiiiiine kjolen du skal ha, og gleder meg masse til du (selvsagt) legger ut bilder etterpå.... :sjarmor:

Stor klem

BridezillaTex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingeborg!

Bare lurte på om du hadde kjøpt skoene dine på Royal??

Var innom der og så noen kule sko med gull på..og tenkte på de du hadde kjøpt da... :D

Masse hilsen Leya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såh, da var vi tilbake fra ei bryllupshelg litt utenom det vanlige...

Har vært i Arendal, der min kjæres kusine giftet seg lørdag. Det har vært mye om og men med dette bryllupet, for mannen hennes er afrikansk og UDI har ikke bare vært samarbeidsvillige. Men endelig har det ordnet seg med oppholdstillatelse og sånt, så da kunne de endelig gifte seg. Og det var et kjempefint bryllup med vigselsseremoni og taler på både norsk og engelsk. Masse reising er jo slitsomt (fredag satt vi sju timer på Gardermoen!!! fordi da fikk vi billige flybilletter), men det var utrolig hyggelig å se hele den delen av familien hans, det gjør vi så sjelden. Og så sinnssykt nydelig brudekjole...

I går var jeg i Oslo, gjorde et intervju og overnattet hos kusina mi, som skal være forloveren min. Lillesøstra mi kom også innom til middag. Vi koste oss med å bla i bryllupsmagasiner, tenke på buketter og så videre og så videre. Til helga er det bare et halvt år igjen - jeg gleder meg sånn til å kunne kalle meg "kona til Ingeborgmannen"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er jeg litt i sutre-modus i dag - sambis har dratt på studietur til England i to uker. Og jeg hater å være hjemme alene mer enn to-tre dager i slengen - sover dårlig og savner ham veldig. Gruer meg til å gå hjem til den store, tomme senga i natt. Heldigvis har vi kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...