Gå til innhold

Ingeborg og Øyvind skal gifte seg!


Ingeborg

Anbefalte innlegg

I dag er det nøyaktig et år igjen! Om et år og en time står jeg på kirketrappa og tripper etter å komme inn i kirka. Om et år og halvannen time er jeg gift med min beste venn! Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo nesten sånn at dere burde ha en feiring i dag, da??? ;) Jeg mener - hvis man feirer ett års bryllupsdag, så kan man jo også feire -1 års bryllupsdag??

Hihi - jeg finner alltid en anledning som kan feires, jeg!

Hvordan går det med planlegging ellers? Begynner ting å falle på plass?

Og journalist-livet? Er det ok? Mye å gjøre? Jeg lager utdanningspakke som skal tegnes i morgen tidlig, så stresser litt med det. Skal lage 15 topp-notiser nå... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi bare hatt tid til å feire -1 år, så... blir bittelitt feiring, skal ha ham med meg på en konsert i kveld. Men det er mye jobbing nå, med Nordland Musikkfestuke som står på, så det er lite vi ser til hverandre for tida. Jeg har jobbet til midnatt stort sett hver eneste dag den siste uka. I dag fikk jeg sommerjobben min forlenget ut august, så får vi se hvor mye student jeg blir i høst... mistanke om at jeg kan bli engasjert ut året, i hvert fall hvis kulturlederen får det som han vil. Det hadde jo vært koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på KJOLEJAKTEN som den neste store utfordringen i bryllupsplanleggingen... har nettopp fått for meg at jeg skal ta med mamma til Oslo på salget til Bryllupscompagniet 27. september. Er jo en kjempeanledning til å se et stort utvalg, og forloveren min bor i Oslo, så kunne hun jo bli med...

må tenke litt på det, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sendt mail til et par fotografer for å be om tilbud. Det ene studioet ligger like ved kirka (mellom kirka og selskapslokalet, faktisk). Det andre ligger på den andre sida av Trondheim, men det var der jeg tok konfirmasjonsbildene mine. De er kjempelekre.

Er spent på hva slags tilbud vi får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Håper du kjenner meg igjen selv uten avataren min.... ;) Tenkte at denne passet litt bedre til jobben jeg gjør!

Er du bare sommervikar i avisen i sommer, eller fast? Mener å ha lest at du studerer? Hva studerer du i så fall?

Gleder meg til å se hvilken kjole du velger - det blir sikkert fint uansett! Hvordan er det med brudgommen, er han begynt å bli interessert i bryllupet, eller lar han deg legge de fleste planene?

ha en fin dag på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter fremdeles på å få høre bryllupsprat, jeg!! ;)

Nå reiser jeg straks på ferie, så kan denne avisen klare seg uten meg!!! Tjihi! Tror det blir deilig å lese aviser neste uke uten å stresse og tenke på alt vi burde ha skrevet og saker vi burde hatt og ikke hatt og... puh!!

Blir borte en stund jeg da. Men gleder meg allerede til å komme tilbake - for det er det ganske sikkert at jeg gjør!!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt innlegg nr. 1000 - det må jeg jo plassere her i dagboka!

Takk for hilsener, MOB og Imari. Koselig!

Nå skjer det endelig litt igjen. Har sendt mail til et par fotografer i Trondheim, og fredag snakket jeg med en på telefon. Kan godt være han vi kommer til å bruke.

Og så var jeg for første gang inne i en butikk og kikket på brudekjoler! Spennende! Prøvde ingenting, men glodde masse. Kikket på stiler og farger og stoffer til jeg ble helt svimmel... Herlig!

Åååå, gleder meg. Og så synes jeg liksom ikke jeg kan ta helt av med planlegging allerede, det er 51 uker igjen... Men i dag har jeg snakket i telefonen med mamma, og hun har også lyst til å dra til Oslo på brudekjolesalget 27. september. Så da blir det vel at vi gjør det... Veldig kjekt ettersom forloveren min bor i Oslo, da kan hun være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det avgjort og flybillett bestilt - det blir jentetur til Oslo for å gå på kjolesalg 27. september. Jeg tar med mamma og forloveren min og det skal bli så koselig!!!

Så får vi skikkelig jentehelg i Oslo også, besøke lillesøster og i det hele tatt. Og kusina mi (forloveren) gleder seg kjempemasse, for kjæresten gjorde det nettopp slutt og hun trenger noe annet å tenke på. Dette blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, takk for hyggelig melding i boka mi. Ser ut som vi har kommet ca like langt i planleggingen :D Skal snoke litt mer i boka di etterhvert!

Blir nok bra med jentetur til Oslo, det er en ganske koselig by synes nå jeg :D Kanskje "sees" vi på messe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter, takk for hilsener!

Hadde en kjempekoselig kveld i går - sambo var på jobb, så jeg hadde ei venninne på besøk. Vi drakk vin og så på video, og så ble vi sittende og surfe etter brudekjoler etterpå... Gleder meg sånn til jeg finner kjolen min! Begynner å skjønne hva jeg liker, i hvert fall.

Men så hadde jeg en helt grusom drøm i natt. Sambo og jeg gikk fra hverandre, fullstendig udramatisk, og giftet oss på hver vår kant med personer vi bare kjenner så vidt! Våknet med en helt tom følelse inni meg, men det ble bedre da jeg våknet og så hodet hans på puta ved siden av meg. Er så glad i ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg har ikke skrevet i disse bryllupsdagbøkene før, men du kommer jo med så HYGGELIGE meldinger, atte! :ler:

Tipper du får en fin kjoleprøvetur til Oslo *bryllupskjoleprøving = en annen planet :ler: * , og da blir det sikkert tid til litt annen moro og?

dorian - en eks-bodøværing :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du verden - guttebesøk i boka mi?!?! :rydder litt:

Så koselig!! Skal stikke innom i boka di en tur, Dorian.

Og takk til deg også, 9na. Var helt rystet da jeg våknet i går etter den drømmen. Men jeg fortalte det til sambis og han sørget for å forsikre meg om at det er ingen umiddelbar fare, i hvert fall... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei på dere!

Lenge siden jeg har vært her - det er bare så utrolig hektisk med jobb og studier at jeg har ikke hatt tid. Men i dag er jeg innom igjen (lite å gjøre på jobb på dagtid ettersom det er valg i dag - det blir action i kveld, og da har jeg fri).

Om under to uker drar jeg til Oslo, forhåpentligvis for å finne drømmekjolen min. Gleder meg masse til skikkelig jentehelg med mamma, søster og kusine og masse rødvin. Kanskje vi skal en liten tur i Operaen også (søstra mi spiller i orkesteret lørdagskvelden), så det blir stas.

Skulle bare gi et lite livstegn og si at jeg finnes fortsatt, skal prøve å være her litt mer framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...