Gå til innhold

Ingeborg og Øyvind skal gifte seg!


Ingeborg

Anbefalte innlegg

Så gøy at dere også skal til Tallin. Og takk for link i dagboka mi! Kom gujerne med fler om du kommer over noe nyttig! Så skal jeg dele mine linker jeg!

God tur-planlegging iallfall, selvom det kanskje er bryllupsplanlegging som opptar deg mest for tiden... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lmari

... hvis jeg ikke bommer helt på datoen, så sier jeg:

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!!!!!

:bursdag:

... Ha en superfin bursdag!!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så god på datoer, men jeg tror jeg kan si :bursdag:

(og etter å ha lest litt lenger opp så ser det riktig ut...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle tre! Hadde kjempefin bursdagsfeiring med korpset på stevne i Svolvær. Har spist fersk skrei med lever og rogn, hatt en kjempefest og kost oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Stakk berre innom for å seie at det var kjekt å sjå deg i sidemåls-tråden - du er ei fornuftig sjel! :wink:

Forresten eit interressant perspektiv (ditt altså) - har ikkje høyrt noko liknande før, som eg kan hugse. Kjekt at nynorsk kan vere eit OK sidemål òg! (Eg har jo aldri opplevd det som det, så det er ikkje så lett å setje seg inn i heilt...)

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det fem måneder igjen til den store dagen!

Og ting begynner å gå seg til. I går kveld bestemte vi den endelige menyen - det blir breiflabb og sjøkreps til forrett, lammefilét med røstipoteter og diverse spennende tilbehør til hovedrett og en limekake med banan til dessert.

I går kveld sa toastmasteren vår endelig ja! Det er min kjæres onkel - han måtte tenke seg litt om, og lurte på om vi egentlig burde ha en yngre toastmaster. Men akkurat fordi han tenkte de tankene på våre vegne, er vi sikre på at en bedre toastmaster kan vi ikke få! Så jeg er kjempeglad for at han sa ja.

Og så har de ringt fra VIC, dressen til min kjære er kommet. Han blir så fiiiiiiin... :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Er det ikke herlig når alle bitene bare faller på plass, en etter en!??!

Hørtes fantastisk godt ut, den middagen deres! Ble helt sulten her jeg sitter, jeg..... :sjarmor: Litt stilig at dere tør å velge noe annet enn rekecocktail, liksom!

Hva er neste punkt som skal fikses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste punkt er at vi skal hente dressen til sambo, det skal vi nemlig etter jobb i dag. Og så er det å få ferdigstilt gjestelista, begynne med invitasjonene, avtale time for samtale med fotograf og få papirene fra menighetskontoret, tenker jeg, samt finne ut hvor vi skal bestille bryllupskake fra... Får gjort litt når vi reiser til Trondheim i påska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, han ble så fiiiiiin.......

Bare at de hadde fått skjorta i hvitt i stedet for off-white, så vi venter på at den riktige skal komme. Butikken hadde ordnet med leverandøren med en gang varene kom, de. Flinke VIC i Bodø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere har god tid på å få tak i rett skjorte da. Høres ut som om dere skal få en herlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og når det gjelder menyen; MMMMmmmm

8) Vi gleder oss!

Sitter og surfer nettet etter tiaraer. Aner ikke hva jeg skal velge, det er så mye fint. Må nesten gå etter gull og perler sånn at det matcher resten av utstyret mitt.

http://www.glamgal.com/aa9191.html

Denne er fin, synes jeg. Ikke så dyr heller. Kanskje det kunne være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

VELDIG fin, og ikke sånn veldig prinsessekrone-aktig som noen av dem har en tendens til å bli....

Det drar seg jammen meg til her, jo!! Nærmer seg med stormskritt, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei' date=' jeg holder fremdeles en knapp på en første av dem, jeg....[/quote']

Jeg liker også den veldig godt. Men det finnes jo så mye der ute.... :gir opp snart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...