Gå til innhold

Ingeborg og Øyvind skal gifte seg!


Ingeborg

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Semesteroppgave og greier - du er flink, du! Hva skriver du om, forresten?

Er glad jeg er ferdig med å være student. Tenker selvfølgelig ikke det når jeg må stå opp tidlig og streve på jobb - men generelt så synes jeg det er bedre å jobbe enn å studere. Tjener egne penger, har faste dager og rutiner, slipper å bekymre meg for eksamen, slipper å nilese rett før eksamen, slipper konstant dårlig samvittighet og kan ha virkelig fri når jeg har fri. Helger ble jo en helt ny opplevelse for meg etter at jeg sluttet å studere!!

Nå reiser jeg til utlandet en tur! Vi snakkes, vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjolen er bestilt! Hurra!

Har trippet fram og tilbake og visst lenge at det er den kjolen jeg vil ha, og har vært trygg på at den har vært avhengt i salongen. Men jeg måtte liksom innom og prøve den en dag sydama var til stede før jeg bestemte meg hundre prosent. Måtte snakke om mulighetene for tilpassing og sånt (den sitter perfekt i dag, men jeg kan jo ta av eller legge på meg noen kilo før august). Så i dag rakk jeg innom, kjolen er både tilpasningsdyktig og akkurat så nyyydelig som jeg husket - så nå er den bestilt! Hun skal vaske og ordne den, så kan jeg hente og betale i neste uke. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingeborg!

Først - lykke til med bryllupsforberedelser og husk å ta godt vare på den spesielle dagen. Dere har virkelig noe å se fram til kan jeg love :wink:

Og tusen takk for hyggelig hilsen på Personlige Meldinger. Det varmer virkelig at folk man ikke kjenner også tar seg til til å gi litt oppmerksomhet i en tung og vanskelig tid. Vi har fortsatt ikke hørt noe, og krysser selvfølgelig fingre for at det kommer til å gå bra.

Tusen takk igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abelone

Hey, Ingeborg. Du blir sikkert ei nydelig brud. Tror du at du vil føle deg som ei dame da?? :blunke: Morsomt innlegg, skjønner du, som sikkert mange i 20 årene kjenner seg igjen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey' date=' Ingeborg. Du blir sikkert ei nydelig brud. Tror du at du vil føle deg som ei dame da?? :blunke: Morsomt innlegg, skjønner du, som sikkert mange i 20 årene kjenner seg igjen i.[/quote']

Tviler nesten på at jeg vil føle meg som dame på bryllupsdagen heller - tror jeg vil være "kjæreste" og "nervøs", hvis jeg skal kategorisere meg.

Men Abelone, i og med at du vet dette, antar jeg at du leser avisa "mi"... så morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for et veldig koselig tilbud :blomst:

Vi skal gifte oss i min hjemby, men skulle det skjære seg fullstendig så få vi fly noen inn.. :ler:

Jeg prøvde å overtale mammaen min til å ringe den siste fotografen, for det begynner å nærme seg telefonskrekk for min del! synes jeg sitter med det røret på øret hele tiden ang. bryllup. Men hun var ikke særlig villig. Så skal ringe i morgen.

Forresten...tror du man kan ringe å spørre en fotograf fra avisa hjemme? om en av dem vil gjøre det? Bare sånn helt uten videre? eller er det litt lurt å la sånt gå på bekjentskap???( ber om litt insideinformation :wink: )

Jeg leste også det innlegget ditt i avisa..og tenkte: det var da voldsomt til tilfeldigheter..Men så var det jo ikke det da :D

Masse hilsen Leya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ingeborg

Har ikke hilst på deg i dagboken din før så da gjør jeg det likegodt nå: :blomst:

Søt kjole du har valgt, forresten! Litt eventyraktig, liksom!

Kjenner du noen pressefotografer i Oslo-Asker-Bærum-området? Vet du i såfall hvor mye de tar for bryllupsfotografering?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingeborg!

Jeg var inne på finn.no og så på brukte brudekjoler (selv om jeg har kjøpt min... :oops: ), og så denne:

http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4039...b=45&simple=tru

Det er kjolen din, er det ikke? Tenkte det var gøy å se den på en annen ekte person! (Håper det er riktig kjole, da!)

Tenk, du har en kjole i empirisk stil! :ler:

En erfaringsbasert kjole, altså. Det finnes kanskje ikke så mange av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjolen min, og den var innmari fin på det bildet! Flott du fant det!

Men du, det er ikke empirisk stil - det er empire-stil. Altså keiserdømme-stil (jf. engelsk "empire"), tror det har bakgrunn fra kolonitida.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten og skulle hente kjolen i dag - og akkurat da holdt hun på med å stryke den, så den var ikke ferdig. Men i morgen får jeg drømmekjolen min!

Takk til alle dere andre for hilsener i dagboka mi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjolen min, og den var innmari fin på det bildet! Flott du fant det!

Men du, det er ikke empirisk stil - det er empire-stil. Altså keiserdømme-stil (jf. engelsk "empire"), tror det har bakgrunn fra kolonitida.

:)

Så du skjønte ikke at jeg skjønte at dama i annonsen hadde skrevet feil?

Det var derfor jeg uthevet empirisk og slang på en latter-smiley, da... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du skjønte ikke at jeg skjønte at dama i annonsen hadde skrevet feil?

Det var derfor jeg uthevet empirisk og slang på en latter-smiley, da... :blunke:

Sorry... leste vel ikke annonsen nøye nok, for jeg la ikke merke til det - men når du sier det, så ja! :oops:

liker uansett kjolen! Får den i morgen! GLEDER MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det glemte jeg å skrive i stad: kjolen var utrolig fin på henne i annonsen!

Jeg synes den var finere på henne i virkeligheten enn på modellen.

Bra å se at kjolen er fin i det virkelige liv også!

Heldige deg som får kjolen din i morgen! *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR HENTET KJOLEN!

Den henger her i en kjolepose på kontoret mitt og er så fiiiiin....

Jeg er så lykkelig akkurat nå! (Derved bevist at lykke faktisk KAN kjøpes for penger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhjada, lykke kan kjøpes for penger! I hvert fall litt sånn forbigående lykke - rett og slett litt shoppinglykke!!

Gratulerer med kjolekjøp!! Selv om du har visst at det var den kjolen du skulle ha, så regner jeg med at det blir litt mer spesielt når kjolen endelig henger der? Morsomt!!

Og jeg kjenner at jeg er misunnelig. Selv etter en lengre filosofisk utgreining i dagboka mi rundt barn og ekteskap, så må jeg bare innrømme at jeg er misunnelig på deg... Gleder meg til du skal starte med detaljplanleggingen - da skal jeg følge med og få min smak av brudestemningen her inne, tenker jeg!!

God helg, vennen min! Hvordan går det med lesing og eksamen og oppgaver, forresten, flinkingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har kjolen min reist fra meg! :snufs:

"Svigermor-to-be" pakket den pent ned i kofferten sin da hun dro tilbake til Trondheim i går, i dag blir den levert hos mamma. Jeg får ikke se den før til jul. Det er litt trist, men det er jo bra at kjæresten ikke kan snuble over den hjemme heller.

Hadde kjempekoselig helg med svigermor på besøk. Var på teater og så Shakespeares "Romeo og Julie", spiste krabber på lørdag, koste oss og drakk masse vin. Har hatt helt fri. Satt og så cupfinalen med hjertet i halsen i går - resultatet er ingen overraskelse, men du verden så spennende det var underveis!

Denne uka har jeg lovet meg selv å være flink. Skal lese masse, og trene - og så skal jeg langt ut i havgapet på jobb i morgen. Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er trist å sende fra seg kjolen, men du får trøste deg med at da slipper du i hvert fall å gå og snoke på den, prøve den og kjenne på den hele tiden fram til bryllupet... Nå blir den i hvert fall ikke "brukt opp"!!!

Flinkingen som leser så mye!! Når skal du ha eksamen? Tipper det går fint, jeg!! Du er så flink, atte!

Her skjer det ikke så mye nytt og spennende - jobb og jobb og jobb... Går liksom i det samme hele tiden. Men snart er det jul - og jeg får for første gang på mange år laaaang juleferie!! Gjett om jeg gleder meg, da?? ;)

Håper vi snakkes snart!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gleder deg til jul. Jeg venter med å glede meg til jul til jeg er ferdig med å grue meg til eksamen. Du skjønner - selv om jeg hele tida skriver at jeg skal lese, dukker det alltid opp et eller annet som gir meg en unnskyldning til å la være. Resultatet er at jeg sliiiiiiiter noe innmari.

Men det gikk i vår, så...

Skal bare øve, øve og øve før konsert i helga, skal spille jazzkonsert med korpset på søndag. Så der forsvant den lesetida...

Gleder meg til neste uke, forresten. Vi skal være barnevakt for gudsønnen vår i en hel uke, mammaen hans og kjæresten skal på en (særdeles vel fortjent) ferie til Amsterdam. Han er 13 år og har selv bedt om å få være hos oss, det synes vi var kjempekoselig. (Må sies at han ble døpt i fjor på eget ønske og selv valgte oss som faddere. Ikke rart jeg er glad i den gutten - mammaen er bestevenninna mi.) Vi skal hjelpe ham med lekser og lokke ham til å lese bøker og få oss en påminnelse om hvorfor vi slett ikke vil ha barn de første par årene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...