Gå til innhold

Ingeborg og Øyvind skal gifte seg!


Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med kjolevalget! Jeg syntes også at jeg var finere med kjolen på enn det modellen på bildet var - ser ut som vi er en gjeng :wink:.

Høres ut som du har rålekker hårfarve - tror du at du kommer til å beholde farven til bryllupet? Jeg synes i hvert fall kjolen og din hårfarve høres herlig ut komnbinert med blomstervalget :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Ja, jeg regner med å beholde denne hårfargen. Har hatt den i et års tid nå, og føler at den er helt "meg", hvis du skjønner hva jeg mener. Har ikke noe imot å skille meg ut fra mengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drømm av en kjole Ingeborg! Melder meg inn i gjengen sammen med deg og ringblomst :wink:

Har ikke rukket å tenke så mye på tilbehør enda, så det er moro å høre hva du planlegger. Kan nesten se deg for meg, kjempeflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på at jeg har lest den før, og følger med! Lykkw til med kjolevalget, den var kjempefin og spesiell!

Klem fra julibrud! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Det er alltid så koselig å komme på jobb og finne en hilsen fra deg i dagboka mi, så nå skal du få det samme fra meg! ;)

Hvordan går det med bryllupsforberedelsene? Heldig du.... ;) Gleder du deg? Eller er det så langt fram i tid at det er mye du skal gjennom først?

Og så eksamen a gitt... Jeg er egentlig veldig strukturert av meg - og det har vært nyttig når det har kommet til eksamener. Har pleid å sette meg ned og skrive ned alle emnene jeg skal gjennom, og så legge opp en plan for når jeg skal ha vært gjennom dem. Blir enklere å forholde seg til små deler av pensum, da er det mer overkommelig enn når det bare er en stor kladas med sider.

Synes du er flink jeg - er da ikke såå mange som får til å være både i full jobb og studere ved siden av?!?!?

Ha en fin tirsdag! Er det kaldt hos dere, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, koselig med hilsener. Nå ble jeg glad!

Synes du er flink jeg - er da ikke såå mange som får til å være både i full jobb og studere ved siden av?!?!?

Nå er det ikke dermed sagt at jeg kommer til å klare det, da - men jeg er såpass sta at hvis jeg først har begynt på dette studiet, skal jeg søren meg fullføre. En gang i tiden var jeg også så strukturert som det du beskriver, Imari, men det var før jeg oppdaget hvor pumpa man er når man kommer hjem fra jobb. Er ikke særlig motivert lenger, kan du si! Men jeg var like dårlig forberedt i vår, og det gikk glimrende på eksamen, så vi får se...

Bryllupsforberedelsene er satt litt sånn på stedet hvil - de store tingene er liksom unnagjort, og det er for tidlig å begynne med småplukk, synes jeg. Skal få bestilt kjolen endelig en dag denne uka. Og så burde vi vel bestille fotograf snart, men det forsvinner liksom i alt det andre jeg har å gjøre.

Trente i går! Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidu!

Flinke deg som skal være student i helga.. Misunner deg ikke, som sagt!! Men tipper du ikke misunner meg som skal jobbe heller... Var akkurat hos vaktsjef og presenterte meg, og sa fra at jeg skal være med her i helga. Han var hyggelig nok han, og var enig i at jeg bare kunne henge litt rundt her og kikke på hva alle gjorde. Greit for meg!! ;)

ÅÅÅÅÅhhh, Ringenes Herre-billetter!! Så morsomt!! Her har køen vært kjempelang i mange uker allerede, de er jo så søte, atte!! Skal du ha alveører og kappe også?? :o

God helg, vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen i dagboka mi! Ja, kjempedeilig å levere fra seg utkastet iallfall... Du må ha god skrivelyst i helga, så får du heller unne deg noen pauser på KG innimellom :wink: Jobber du fulltid ved siden altså? Det hørtes hardt ut..puh. Da er du jammen flink!

Veldig lekker og spesiell brudekjole du skal ha, det er bare å glede seg til bryllupet, jeg syntes at bryllupsdagen var en utrolig fin dag ihvertfall :D

Klem fra *soul*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal neppe ha alveører og kappe nå - men på premieren, så...

Oj. :o

Stilig!!!! Ikke min stil, men jeg tror det kan være veldig kult på deg!! Er du så stor fan, altså?

Nå nærmer min første ordentlige kveldsvakt seg slutten. Jeg kom meg gjennom dette også!!!!!!! Litt stolt nå!! :briller:

Ha en fortsatt fin helg - vi snakkes vel til uka!??

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag morgen, Ingeborg! Ble det en kald opplevelse i køen i helga? Og fikk du billetter?

Jeg har kost meg innendørs - det har faktisk vært helt ok på kveldsvakt. Vaktlaget er jo fullt, og så kommer jeg i tillegg, og de andre har faktisk sagt at de var glade for at jeg var her - da ble det mindre å gjøre på dem. Litt ok å være mer til nytte enn til bry!!

På tirsdag er det på'n igjen - skal jobbe kvelden tirsdag, onsdag og torsdag. Så vi snakkes nok snart igjen, tenker jeg!!

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann!

Takk for hilsen i dagboken min!

Måtte titte litt i din, og må si det var en meget pen kjole du har valgt deg!

Det er faktisk ikke alle modellene som kler de kjolene de har på, så jeg tror deg gjerne at den satt mye bedre på deg enn på modellen. (syns det var sånn for meg og jeg) :ler:

Cloe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Ingeborg.

Hyggelig at du stakk innom dagboka mi, har også sett deg i dagboka til lmari stadig vekk! :blunke:

Må bare si at det er en flott kjole du har funnet deg, litt anderledes, men allikevel veldig fin! Håper du finner det rette tilbehøret etterhvert også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, her har det vært voldsom aktivitet i mitt fravær! Tusen takk for alle koselige hilsener.

Jeg har altså tilbragt helga i billettkø. Egentlig skulle det bare være søndag - men da sambo kom på jobb like ved kinoen på lørdag, så han at det allerede var folk i kø. Da var det jo bare å komme seg nedover - skal jo lage reportasje fra hendelsen, så jeg måtte jo få det med meg fra starten. I Bodø er vi heldige - hovedgata der kinoen ligger er et overbygd glasshus, så vi har vært under tak hele helga. Like fullt har vi hatt spennende møter med løse fugler, fulle folk og andre Tolkien-fanatikere. Artig, men slitsomt. Men jeg har noen av de beste billettene!!

Skriver mer seinere. Må jobbe nå - avspaserte i går fordi jeg var så sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! enda en bodøbrud!

Har ikke sett det før nå jeg :D

Så også køen på lørdag...rista litt på hodet må innrømmes..gale mennesker sier jeg bare!

Masse hilsner fra Leya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...