Gå til innhold

Ingeborg og Øyvind skal gifte seg!


Ingeborg

Anbefalte innlegg

Må forresten bare skynde meg å skrive innlegg nr. 100 i denne dagboka - skulle jo bare mangle at det var jeg selv som skrev det!

Sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge siden jeg har sett deg her inne, vennen?! Må ikke forsvinne for meg, vet du...

Men en liten eksamenspause er lov!!! ;)

Hvordan går det? Er det siste innspurten? Du er flink - bare å bite tenna sammen og komme seg gjennom det. Tenk hvor deilig julen blir, da??

Regner med at bryllupsforberedelsene er lagt på hylla for en liten stund?

Gleder meg til å se deg igjen her inne!!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for hilsen!

Ikke vært inne siden før helga - har fått litt eksamensnerver, en 13-åring (gudsønnen vår) på en ukes besøk og et sinnssykt rush på jobb. Så jeg prøver å ikke logge meg på. Har lykkes så langt. Hjemmeeksamen fra fredag.

Uæh.

Ja, bryllupet får vente litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du, som prioriterer lesing foran KG! Flinke-jenta!! Kommer til å gå kjempebra på eksamen, det er jeg helt sikker på!!

.. og så gleder jeg meg selvfølgelig veldig til du er restituert og klar for ny KG-dyst!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, bare en liten hilsen fra meg, sånn i førjulsstria...

lykke kan kjøpes for penger, helt enig, selvom kjolen ikke ville betydd noe som helst uten at mannen du elsker har satt bryllupsdato sammen med deg....

Så dermed kan vel ikke lykke kjøpes for penger allikevel..... :ler:

Uansett er det svært lurt å ha kjolen hengende et annet sted enn lett tilgjengelig, jeg er og snoker på kjolen hver gang jeg er hos mamma, og regner med den hadde blitt snoket i hjel hvis den hadde hengt her.....

Ha en fin helg :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite livstegn. Jeg puster fortsatt, selv om stress- og adrenalinnivået er faretruende høyt. Er nesten ferdig med min del av gruppeeksamen. Full jobb om dagen, kollokvier hver ettermiddag og skriving av den faktiske oppgaven om kvelden - fy søren, jeg gleder meg til fredag! Så skal jeg ha en dag fri, så er det fram med kalkulator og formler for et fag jeg ikke kan i det hele tatt...

Tusen takk for at dere tenker på meg, det setter jeg stor pris på. Skal komme sterkt tilbake, men det blir nok ikke før nærmere jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare et lite livstegn - takk for at dere tenker på meg!

Og nå holder jeg på med kalkulatoren og formlene for det faget som jeg fortsatt slett ikke kan. Men nå kan jeg litt mer, så kanskje jeg står på mandag?

Trøster meg med at det går an å konte i januar.

God adventstid til alle jentene som leser boka mi - og guttene, hvis noen av dem skulle stikke innom. Savner å være her litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå redder jeg dagboken din fra det ytterste mørke... :ler:

Savner deg her inne, min åndsfrende!! Men du kommer vel plutselig iog sterkere tilbake, tenker jeg...

Håper eksamener og alt har gått veldig fint. Jeg har krysset alt jeg har i mange dager, du kan jo selv tenke deg hvor vanskelig det har vært å jobbe. Du har kanskje lagt merke til at avisen min har sett litt rar ut i det siste? :ler:

Du har vel sett på Ringenes Herre du, nå? Jeg er misunnelig. Men får vel sett den utpå nyåret, tenker jeg...

Alt bra med jobb? Jeg tenker og tenker på hva jeg vil finne på med livet mitt. Vanskelig det der, altså...

Håper du kommer snart tilbake - hvis ikke: GOD JUL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, jeg er nå sterkt tilbake!

Hadde siste eksamen i går, og den gikk ganske bra, tatt i betraktning at jeg har lest i totalt fem dager til den...

Godt å kunne tenke på andre ting uten å få dårlig samvittighet! Må få takke Imari som berget dagboka mi også, det ble jeg veldig glad for.

Ja, jeg har sett Ringenes Herre! Var stor ståhei før premieren her i byen natt til onsdag, kostymer og full pakke. Vakte nok en del oppsikt, men det er jo bare artig. I morgen, altså lørdag, skal jeg se den igjen - avisa har kjøpt opp en hel forestilling som julegave til de ansatte med familier. Det var jo sympatisk, synes jeg. Og i kveld skal jeg på balletten Nøtteknekkeren, og på en jazzkonsert, og i morgen skal jeg på en storbandkonsert, så det er litt å gjøre i helga. Men det er egentlig bare trivelig nå som eksamen er over. Og mandag ettermiddag reiser jeg hjem til Trondheim for å feire jul. Kjekt når både jeg og sambis er fra samme by, vi er annenhver dag hos familene våre i jula.

3. juledag blir det bryllupsplanleggingsdugnad, forresten, så da blir det litt action på bryllupsfronten igjen også. Det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt når både jeg og sambis er fra samme by, vi er annenhver dag hos familene våre i jula.

Samme hos oss - veldig kjekt! Når man går lei av den ene familien, kan man bare flytte seg til den andre. Og blir det for mye masing, kan man dele seg for noen timer. Veldig ålreit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tut tuut!

Her kommer juletoget fullastet med gode tanker og julesnop!

Første stopp, Care!

Andre stopp, Mie!

Tredje stopp, Embla!

Fjerde stopp, Lea!

Femte stopp, Ingeborg!

Jeg hiver ut litt kyss og klemmer samt de beste ønsker om en hjertens julemiddag og en knall start på det nye året!

:kyss:

*dette med stoppene betyr ikke gradering av hvor mye jeg liker deg alså..hehehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såh, det er pussig hvor fort man egentlig får jula ut av systemet. Vi reiste hjem til Trondheim to dager før jul, var sånn omtrent annenhver dag hos foreldrene våre i masse selskapeligheter før vi reiste tilbake hit til Bodø søndag kveld. Vi fløy med Widerøe langs kysten av Helgeland. Og om jeg aldri i mitt liv har blitt flysyk før, så ble jeg det da, for maken til turbulens!

I går, altså mandag, var jeg tilbake på jobb. Og så er jeg blitt syk, så i dag sitter jeg hjemme og nyser og drikker te. Heldigvis er kjæresten her og passer på meg! Prøver å finne ut hva vi skal gjøre nyttårsaften, om det blir fest hos en venninne eller middagsselskap her hos oss. Det er - min dedde dese dadd i bedrakdning - blitt elsklingens oppgave.

Men vi fikk da planlagt litt bryllup i jula også! Tredje juledag var sambisens foreldre hjemme hos mine, og vi fortalte om alle våre ideer. Vi er utrolig heldige, for faren til sambis er presten som skal vie oss, og foreldrene mine kjenner de som driver selskapslokalet godt. Flaks! Så har jeg testlaget litt invitasjoner og sånt. Nå på salget etter jul skal vi begynne å se etter antrekk til brudgommen, det blir spennende.

Fortsatt god jul og et godt nytt år ønskes alle dere som besøker meg her. Jeg blir like glad hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ingeborg, og godt nytt år (hils å si det samme til han hjemme!). Takk for hilsen i dagboka mi - og ja, jeg kan helt sikkert hjelpe deg. Bare spør!

Tror jeg må lese gjennom hele dagboka di, det er sikkert noen gode tips å plukke opp... Greit med noen som skal ha samme festlokale som oss litt før oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen!

Godt nytt år! Jammen kom 2004 snikende innpå oss nesten før vi rakk å sette ordentlig i gang med 2003, spør du meg.

Alt bra? Friskere?

Spennende med bryllupsforberedelser - skulle ønske det var meg... :o Men jeg må vel bare smøre meg med den mye omtalte tålmodigheten, og vente på at han derre samboeren min får ræ** i det rette giret... ;)

Skal du ha flere eksamener til våren, forresten? Flinke-jenta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, takk for hilsener.

I dag er det sju måneder igjen til vi gifter oss. Gleder meg masse. Innser at jeg er så glad i den gutten at jeg knapt kan vente...

Jada, Imari, jeg er friskere. Sitter her og plages med et portrettintervju innimellom KG-tida. En time til lunsj. Og klubbmøte, og så er vel den dagen gått. Fikk forresten sensur på en av eksamenene i går; fikk B på den jeg trodde jeg skulle få D på, så jeg har glade dager... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, a! Var det jeg visste - du klarte det helt fint, du!!

Håper du tok en liten feiring? Et lite glass rødvin eller noe annet godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du -

feiret bare litt, med et liiiite glass hvitvin. Har fortsatt en papp i kjøleskapet siden nyttårsaften. Å bare drikke et glass vin i uka (unntatt hvis det er noe fest eller noe) er en del av mitt vesle slanke-opplegg i det nye året.

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...