Gå til innhold

Ingeborg og Øyvind skal gifte seg!


Ingeborg

Anbefalte innlegg

Gjest lmari

Er ikke det beste bare å ta et valg og så gå 100 prosent for det? Velg den som magefølelsen sier er riktig, og så søker du aldri mer på tiarasider?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det beste bare å ta et valg og så gå 100 prosent for det? Velg den som magefølelsen sier er riktig' date=' og så søker du aldri mer på tiarasider?? ;)[/quote']

Lett for deg å si, det... Husker jeg leste i "Bladene brenner" (bok 3 i Barbro Lindgrens ungdomsdagbok-serie) da jeg var liten, at det å jakte på menn (eller i mitt tilfelle tiara) er som å lete etter langbukser: Du leter og leter, og så finner du endelig et par bukser som er fine nok, sitter godt nok og er billige nok. Du kjøper dem. Men i neste butikk ser du noen som er enda finere og enda billigere."

Og sånt er så usannsynlig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. da er poenget at du bare ikke må gå videre til den neste butikken!!

...som om jeg kommer til å slutte å henge på bryllupsforumet her på KG med det første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

.... you must be strong, woman!!!

:ler:

Neimen, jeg mener faktisk at det gjelder å bare bestemme seg og så gå for det. Blir litt det samme som med kjole, gjør det ikke det da?

Høres ikke godt ut med vond skulder. Lov meg at du koser deg litt i kveld også da!! Men flott at du har fått ansvaret, da? Du er FLINK!!!!!! *klapper på skulderen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har kokt valget ned til tre stykker:

http://www.glamgal.com/aa9191.html

http://www.glamgal.com/sna70159.html

http://www.affordable-bride.com/AB-T1019.htm

Men så var det å bestemme seg for en av dem, da... Liker den i midten veldig godt. Men det står at det er en "mini-tiara", og hva i all verden er nå det? Blir den liggende som en liten dings midt oppå hodet, eller må jeg ha en høy topp den kan stå inntil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Var innom her å kikka litt i går, og tenkte at den "minitiaraen" (hva nå det er - du kan jo sende en mail å spørre...) hadde jeg gått for dersom jeg skulle hatt tiara - men det skal jeg ikke. Tror den blir flott på deg.

Selv har jeg hatt den store lete-etter-sko-dagen i dag. Uten napp, sukk. Får lete videre i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godt val! Synst den tiaraen var veldig søt - og trur han vil passe kjempefint til kjolen din!

Håpar forresten du har/har hatt ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Tiaraen var kjempefin, synes jeg!!! Gratulerer med avgjørelsen - der ser du, det var vel ikke så vanskelig? :ler:

.. og så er det bryllupstips til deg i dagboka mi!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha, damer!

Det skjer ikke så mye på bryllupsfronten for tida. Har sinnssykt mye å gjøre på jobb (stor serie som starter i morgen), og parallelt prøver jeg å få kandidatoppgaven min på skolen ferdig før påske. Så i går ble jeg selvsagt syk... La meg halv ni, sov i over ti timer og er på beina igjen i dag. Men skal ikke presse kroppen for mye, merker jeg!

Har bestemt oss for å vente med invitasjonene til vi reiser til Trondheim i påska. Det er nemlig så vanskelig å finne papiret i riktig størrelse her i byen - vi finner fargen, men bare i gigantiske ark. Håper vi kan slutte å styre med papirkutter i Trondheim. Og så kan hele familien utkommanderes til klippehjelp... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lmari

Kommer til å bli en koselig påske da - når dere setter hele familien i gang med å klippe papir!!

.. husk å ta litt bilder underveis da - det må jo være morsomt å ha med i bryllupsalbumet? Hele familien i arbeid, liksom... ;)

Håper du er i bedre form og at du har en fin helg!

.. kult graveprosjekt forresten, tror jeg glemte å svare deg på pm-en. Men veldig kult!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abelone
Takk skal dere ha, damer!

Det skjer ikke så mye på bryllupsfronten for tida. Har sinnssykt mye å gjøre på jobb (stor serie som starter i morgen),

:wink:

M.H. ruler....!! Enig i at han har makt. En pep-talk fra M. gir enormt med retning og energi. Han er en mektig flott person. Mange som er glad i han M.!!! Spennende serie Ingeborg! Er det din idè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Ingeborg!

En stund siden jeg har vaert innom her - har ogsaa en travel jobb - men ville bare oenske deg god paaske paa forskudd og lykke til med invitasjonene! Blir sikkert deilig aa faa det overstaatt!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett dagboka di før nå, men du verden så spennende lesning (også kjenner du til og med to abelone)! Tenkte jeg skulle sjekke med deg om at gikk bra og var i rute, og det ser jammen slik ut. Nydelig kjole, nydelig tiara, får vann i munnen av maten, innbydelsene høres perfekt ut. Håper du får tid til å kose deg med dem og ikke bare jobbe.

God påske og si fra dersom jeg kan hjelpe med noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...