Gå til innhold

Ingeborg og Øyvind skal gifte seg!


Ingeborg

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp sendt epost til kirka og spurt om litt praktiske ting rundt vielsen. For eksempel om vi må gjøre spesielle avtaler med organisten siden vi har med oss "egen" prest, og når jeg kan regne med papirarbeidet. Bare et halvt år og noen dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du verden, så effektiv jeg er i dag! :ler:

Nå har jeg ringt frisøren og booket time til meg og forloveren på bryllupsdagen. Vet jeg er i gode hender i den salongen. De tar 1250 kr timen for brudepynting og 800 kroner for oppsett for forlover, og det synes jeg er greit. Og så er det så greit med alt som er unnagjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingeborg! Ville bare stikke innom og si hei, leser her inne ganske ofte men det blir ikke alltid tid til å skrive hilsener (litt lat også, så skal ikke skylde på kun tidsmangel :oops: ). Jeg så forresten en jente på Brudekjolen i Oslo som prøvde på seg noe som lignet veldig på din kjole, det kan ha vært Pip sin også - uansett, hun var nydelig! Hun kledde den veldig godt, hun var høy og slank og så ut som en alveprinsesse i den! Tipper du gleder deg til å ha på deg din! Lykke til videre med alt!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for meldinger!

Jeg fikk plutselig lyst til å liste opp for meg selv hva som er ordnet til bryllupet. Så here goes:

* Kirke er bestilt

* Selskapslokale er bestilt

* Fotograf

* Frisør

* Brudekjole

* Sko

* Forlovere

* Toastmaster er spurt (har ikke svart)

* Kirkeverter

* Brudemarsjer

* Gaveoppakkere

* Gjesteliste 90% ferdig

* Fargetema valgt

* Slanking begynt! ( :sjarmor: )

* Et av musikkinnslagene i kirka er klart

* Har mottatt menyforslag

* Bestemt inskripsjon i ringene

... det var i hvert fall det jeg kom på i farten. Og kanskje har vi gjort noe mer, det kommer jeg nok på etter hvert.

I morgen er det et halvt år igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt skremt av å se på lista di, jeg. Føler at jeg ikke har noe klart selv. Det er sannelig bra at jeg har en måned mer enn deg igjen...

Gratulerer med 1/2 år igjen, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der skrev du noe, bare 6mnd igjen :o

Ligger nok et godt stykke etter deg i planleggingen, men regner med å komme sterkere etterhvert, om ikke før, så de siste 3 ukene, da har jeg ferie :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring inne hos meg. Det er alltid så koselig å logge inn og se at du har vært der. Du er så klok og fornuftig alltid - føler faktisk at jeg kjenner deg, jeg nå!! :o Er veldig, veldig glad for at du er her, i hvert fall!!

Snart logger jeg meg av og tar en uke fri. Gleder meg til det, da skal jeg bare pleie sjelen og slappe skikkelig godt av. Koser meg alltid med fri og småstulling i heimen, jeg!

Fy søren som det nærmer seg bryllupet ditt!! :o Blir stas når dagen endelig er der - jeg gleder meg på dine vegne!

Fin dødsbudskaps-sak, forresten. Interessant og veldig godt skrevet, rett og slett. Godt tema også...

God ny arbeidsuke, skal tenke litt ekstra på deg på onsdag og ut uka!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt smykker til bryllupet i dag - enkle smykker i "gull" med perler, håper de er like fine som de var på bildet på nettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg se bilde av smykket? Er så gøy når utstyret begynnes å komme på plass.

Jeg har også kjøpt ett perfekt kjede i dag. Får kjolen i løpet av uka så håper det passer til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp bestilt stempler og stempelpute til invitasjonene. Skal begynne å jobbe med invitasjonsteksten snart - har det ikke alt for travelt, vi sender ikke ut før godt over påske. Men jeg har designen klar i hodet, så det er bare å få testet om det funker i praksis...

Og i morgen kommer kjæresten min endelig hjem til meg igjen!!! :glede seg-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå er du ikke "gressenke" lenger, tenker det er deilig :wink:

Hos oss går det stadig fremover, så nå gleder jeg meg virkelig til 7.august.

Også kikker jeg litt hos deg da vet du, og får litt tips. Tusen takk for det forresten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så hyggelig med hilsener! Jeg blir like glad hver gang, jeg.

Og helt riktig, Vimsevips, nå er jeg ikke gressenke lenger. Hurra! Gutten min kom hjem på mandag, og jeg har nikost meg siden. Endelig noen å ligge inntil om natta. Jeg er så glad i ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke deilig at du skal gifte deg med en som du er såå glad i!?!?!??

:hjerte:

Alt bra ellers? Hvordan skal invitasjonene deres være, forresten? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også bestilt stempel, er litt stilig det synes jeg! Har du også bestilt fra Trondhjems Stempel fabrikk?

Så deilig å få hjem kjæresten da! Ingenting som er så kjedelig som å sove alene om natten! Som lmari sier, så skjønt det skal bli å gifte seg med noen man er så glad i! Heldige vi... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni04: Nei, så fancy stempler er det nok ikke. Er helt vanlige stempler fra Panduro som det står "Innbydelse" og "Meny" på - så slipper jeg å skrive det hundre ganger. Forhåpentligvis blir det ganske fint!

lmari: Invitasjonene har jeg tenkt som følger (minner om temafargene vinrødt, kremhvitt og gull):

Et A4-ark med vinrød kartong brettes på midten, sånn at du får en "bok" i A5-format. Stemples med "Invitasjon" i gull. Inni der brettes et bittelitt mindre, kremfarget ark (må trimme med papirkutter, tenker jeg) som invitasjonsteksten står på. Bruker en pen gulltråd (og jukser litt med limpistol) for å få dem til å holde seg sammen. Så får de plass i en konvolutt som jeg ikke har bestemt om skal være hvit eller vinrød, men sannsynligvis det siste.

Så enkelt, er planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...