Gjest Miso Skrevet 21. august 2008 #221 Del Skrevet 21. august 2008 Hei Mazzi en tur innom boka di for å legge igjen litt spor Har ikke vært flink i det siste, ikke bra Miso!! Skal bli bedre til å være her, nå er arbeidsdagen tilbake til det normale enn så lenge så da er jeg her stort sett i jobbetida Hva er det du studerer?? kan hende du har sagt det, men husker ikke. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2008 Forfatter #222 Del Skrevet 21. august 2008 Det høres bra ut! Var ikke akkurat sånn fryktelig aktiv her i sommer selv, men begynner å nærme meg gammel storhet nå! Sender deg en pm jeg, Miso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #223 Del Skrevet 21. august 2008 Har dere hemmeligheter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2008 Forfatter #224 Del Skrevet 21. august 2008 Har dere hemmeligheter?? Er det ikke bedre at vi baksnakker deg i skjul istedet for helt åpenlyst da? Neida, skulle bare fortelle om studiet mitt, og følte ikke for å gjøre det i full "offentlighet"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #225 Del Skrevet 21. august 2008 ikke noe baksnakking av meg.... Jeg er den beste Dinedama i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2008 #226 Del Skrevet 21. august 2008 Det høres bra ut! Var ikke akkurat sånn fryktelig aktiv her i sommer selv, men begynner å nærme meg gammel storhet nå! Sender deg en pm jeg, Miso! fått den sendte deg en tilbake ingen hemmeligheter dinedama, du er helt klart den beste dinedama som finnes Og Mazzi er den beste Mazzi som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. august 2008 #227 Del Skrevet 22. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. august 2008 Forfatter #228 Del Skrevet 22. august 2008 Og Miso er selvfølgelig verdens beste Miso! Vi er rett og slett en ganske unik gjeng, vil jeg påstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #229 Del Skrevet 22. august 2008 Og Miso er selvfølgelig verdens beste Miso! Vi er rett og slett en ganske unik gjeng, vil jeg påstå! vi er bare de beste rett og slett må si at gutta våre er utrolig heldige som har fått oss, verdens beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. august 2008 #230 Del Skrevet 22. august 2008 Ja :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. august 2008 #231 Del Skrevet 22. august 2008 De er så heldige altså :rødme: tenkt at de får gifte seg med verdens beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. august 2008 Forfatter #232 Del Skrevet 22. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. august 2008 Forfatter #233 Del Skrevet 22. august 2008 ...men verdens beste er tydeligvis ikke bra nok for han godeste! I natt skal han sove hos en eller annen han egentlig ikke kjenner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. august 2008 Forfatter #234 Del Skrevet 23. august 2008 :juhu: Gull til Norge! :juhu: Litt nedtur å se kampen helt alene, ble liksom ikke så stor stemning her... Lurer litt på når han godeste har tenkt å gi lyd fra seg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. august 2008 Forfatter #235 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Nå er det fotball på tv, og jeg har nesten ikke nerver til å se på... Må jo vinne!! Endret 24. august 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2008 #236 Del Skrevet 25. august 2008 Sove hos noen han egentlig ikke kjenner?? :klø: Hvorfor i all verden vil han gjøre det? GULL TIL NORGE JA!!!!!! :juhu: :juhu: Det verste med den kampen der var jo at den nesten ikke var noe spennende i det hele tatt.. De hadde jo stålkontroll hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. august 2008 Forfatter #237 Del Skrevet 25. august 2008 Han studerer i en annen by, og det gikk ikke nattbuss, så han måtte sove hos noen for å kunne bli med ut på fredagskvelden... Synes det var litt kjipt i og med at jeg ikke har peiling på hva slags folk det er eller noenting! Og han godeste er ikke alltid like flink til å si ifra om ting, selv om jeg sier gang på gang at jeg i det minste vil ha en sms... Men men.. Han kom da hjem til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. august 2008 Forfatter #238 Del Skrevet 25. august 2008 Skjerpings mazillamor! :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2008 #239 Del Skrevet 25. august 2008 Man får ikke en utdannelse hvis man ikke leser!! Dagens gode gjerning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. august 2008 Forfatter #240 Del Skrevet 25. august 2008 Så sant som det er sagt! Men man får ikke bryllup uten kg heller! (ehh?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå