Gjest Ansjoni Skrevet 7. mai 2008 #161 Skrevet 7. mai 2008 (endret) . Endret 27. september 2009 av Ansjoni
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. mai 2008 #162 Skrevet 7. mai 2008 Jeg sto på kvaliferingsprøve i ex.phil i dag. 19 av 20 riktige, trengte 15 riktige for å stå Er for tiden glad for enhver ting mindre å tenke på hehe
Carebear1 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #163 Skrevet 7. mai 2008 Håper tråden tillater litt gledesutbrudd og ikke bare frustrasjoner: Jeg har fått klarsignal fra veileder om at oppgaven bare kan leveres Jeg sto på kvaliferingsprøve i ex.phil i dag. 19 av 20 riktige, trengte 15 riktige for å stå Er for tiden glad for enhver ting mindre å tenke på hehe Så bra!! Tråden trenger absolutt oppmuntring også - det er jo fint for oss stakkarer som ikke har vært i ilden ennå å lese at det har gått bra med andre!
Gjest Ansjoni Skrevet 7. mai 2008 #164 Skrevet 7. mai 2008 Jeg sto på kvaliferingsprøve i ex.phil i dag. 19 av 20 riktige, trengte 15 riktige for å stå Er for tiden glad for enhver ting mindre å tenke på hehe Gratulerer! 4.0 god som gull het det før i tida vettu
Gjest Bond Skrevet 7. mai 2008 #165 Skrevet 7. mai 2008 fortsett ingen svar fra veileder.. Sendte en påminnelse på mandag.. om veilederen hadde fått oppgaven osv, men ingen svar.. Kunne jo i det minst få vite når jeg kunne få svar. blæææhhh... Jeg har faktisk utrolig stress-hodepine bare å sitte her hjemme og ha ingenting å gjøre. Jeg ville gjerne vite hvordan det står med det hele så jeg kunne konsentrere meg for å starte å tenke å finne meg en jobb for sommer osv.
Carebear1 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #166 Skrevet 7. mai 2008 4.0 god som gull het det før i tida vettu Den var ny for meg - glad jeg ikke har kjent til og praktisert denne under studiene
Serenity88 Skrevet 7. mai 2008 #167 Skrevet 7. mai 2008 Ææææh, panikk delux! Hvordan har det seg at det ene minuttet så går alt bra, men i det neste så får du lyst til å :gråte: og rive seg i :hår: *dårlig i magen sin* 1 down, 9 to go...
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #168 Skrevet 7. mai 2008 hva gjør dere for å konsentrere dere? jeg sitter på lesesalen og prøver å komme meg igjennom pensum. men det er ofte at jeg må lese samme setning flere ganger for å skjønne sammenhengen. finnes det evt. kosttilskudd for å forbedre konsentrasjonen? kaffe hjelper ikke her:/ føler også at jeg får nok søvn, men likevel er jeg dønn trøtt når jeg sitter foran bøkene.
Serenity88 Skrevet 7. mai 2008 #169 Skrevet 7. mai 2008 Jeg trener mye og spiser lite, men ofte! Lag deg en fruktsalat så du kan kose deg mens du leser, drikk mye vann og ta korte pauser fra tid til annen:) Kanskje det kan hjelpe litt å diskutere stoffet med noen andre, slik at dere får litt avveksling?
Gjest marihan Skrevet 7. mai 2008 #170 Skrevet 7. mai 2008 1 down, 9 to go... 10 eksamener! Da hadde jeg og hatt vondt i magen!
Gjest Bond Skrevet 7. mai 2008 #171 Skrevet 7. mai 2008 (endret) hva gjør dere for å konsentrere dere? jeg sitter på lesesalen og prøver å komme meg igjennom pensum. men det er ofte at jeg må lese samme setning flere ganger for å skjønne sammenhengen. finnes det evt. kosttilskudd for å forbedre konsentrasjonen? kaffe hjelper ikke her:/ føler også at jeg får nok søvn, men likevel er jeg dønn trøtt når jeg sitter foran bøkene. sikkert ikke et fornuftig forslag, men kaffe hjelper for meg, gjerne (veldig) sterk kaffe. Drikker ikke til vanlig, så det funker dobbelt for meg uansett. Og det hjelper meg, i tillegg til klassisk musikk fra hodetelefoner. Jeg ser da sikkert ut som min nåværende avatar Endret 7. mai 2008 av mrs_bond
LekeHusmor Skrevet 7. mai 2008 #173 Skrevet 7. mai 2008 (endret) wow! her har det skjedd mye siden i dag tidlig! nå har jeg vært på jobb siden 16:00, det var ekstra slitsomt etter å hatt eksamen før i dag.. noe av det verste med eksamen i dag var å stå opp så tidlig! melania, gud så flnk du er.. mye flinkere enn meg! jeg prøver å gå på lesesalen kl 10 og så går jeg hjem kl 17-18.kanskje jeg ser over litt på kvelden, men det er ikke ofte! ansjoni, gratulerer! :juhu: det var gøy å høre. det er deilig å kjenne på følelsen av at man har gjort det bra-det syns jeg absolutt du har når du har 19 av 20! mrs.bond, kan du kanskje nå han på annen måte da? Klønete av en veileder å ikke svare altså, h*n burde jo skjønne at du sitter litt på gjerdet igrunn.. håper du får svar i morgen! kan jeg spørre dere andre hvilket år av studiet deres dere er på? Jeg kan ikke noe for å føle at eksamene 1 året er mindre viktige enn 2 & 3 året..hehe. vet det er bare tull da. nei nå er det kvelden, imorgen har jeg forelesning faktisk. gørr! natta alle sammen! Endret 7. mai 2008 av LekeHusmor
Serenity88 Skrevet 8. mai 2008 #174 Skrevet 8. mai 2008 1 time og et kvarter til jeg starter på eksamen 8 av 10... Håper det går like bra som det gikk i går =D Og at ikke eksamensnervene tar meg:S Lykke til alle som har eksamen idag!
Gjest marihan Skrevet 8. mai 2008 #175 Skrevet 8. mai 2008 kan jeg spørre dere andre hvilket år av studiet deres dere er på? Jeg kan ikke noe for å føle at eksamene 1 året er mindre viktige enn 2 & 3 året..hehe. vet det er bare tull da. Jeg går 1. året nå, og jeg anser alle eksamene for like viktige. Jeg har et mål om å ligge på et viss snitt, og da er det viktig for meg å ikke gjøre det mindre bra første året. I tillegg når man studerer revisjon, er det fire fag man må ha karakteren C eller bedre i for å få bevilgning som registrert revior, og et av disse fagene er allerede på første året.
Gjest Serena Skrevet 8. mai 2008 #176 Skrevet 8. mai 2008 Så langt har det gått veldig greit, men jeg gruer meg litt til neste eksamen.
LekeHusmor Skrevet 8. mai 2008 #177 Skrevet 8. mai 2008 Jeg går 1. året nå, og jeg anser alle eksamene for like viktige. Jeg har et mål om å ligge på et viss snitt, og da er det viktig for meg å ikke gjøre det mindre bra første året. I tillegg når man studerer revisjon, er det fire fag man må ha karakteren C eller bedre i for å få bevilgning som registrert revior, og et av disse fagene er allerede på første året. ja - misforstå meg rett, det er ikke det at jeg tar eksamene mindre seriøst, selvom jeg bare føler at de teller litt mindre.. jeg har kun fått A'er og B'er () i år, så jeg vil jo gjerne opprettholde det! bare var en tanke jeg fikk igår.. er også litt i tvil om jeg vil fortsette på studiet.. går med noen drømmer om å begynne på jussen isteden, har vært merkverdig mye mer interessert i de fagene vi har hatt juss i år enn de andre
captiva Skrevet 8. mai 2008 #178 Skrevet 8. mai 2008 Jeg sliter veldig med motivasjon og konsentrasjon om dagen!!! Er en stund til eksamen enda (26.) men jobber fullt,og det er vanskelig å finne tid og krefter til å lese etter jobb... Denne uka skulle jeg virkelig lese,da jeg har permisjon for å være på skolen(går nettbasert med samlinger) fant ut at jeg har mer nytte av å lese selv enn å være på skolen,men får ikke med meg et ord!!!
Carebear1 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #179 Skrevet 8. mai 2008 (endret) - Endret 30. januar 2009 av Melania
LekeHusmor Skrevet 8. mai 2008 #180 Skrevet 8. mai 2008 :riste: Nei nei nei, tro du meg, det vil du IKKE!! (Spør meg igjen på onsdag når jeg er ferdig med eksamene mine du... ) hehe! så du er lei om dagen? hvilket år går du nå? jeg syns bare det virker så interessant..men er veldig usikker da. men samtidig så åpner jo en jurist utdannelse for veldig mange forskjellige jobber.. bare merker jeg er drittlei av tall, formler osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå