Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

lykke til i morgen, maaneskinn og ikke minst til deg mela!!

skal krysse fingrene :5:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lykke til i morgen, maaneskinn og ikke minst til deg mela!!

skal krysse fingrene :5:

Takker, det trengs :fnise:

Gjest Joker'n
Skrevet

Lykke til!! Jeg får utlevert oppgavetekst til hjemmeeksamen i morgen! *spent*

Skrevet

Nå er jeg ferdig. 2 eksamener igjen, men ah, så god følelse. Trodde vi skulle få om noe stort, f.eks hjerneslag, hjerteinfarkt, MS, men fikk om lungebetennelse. Har egentlig ikke noen magefølelse, får bare vente og se. Håper på det beste. :)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått til dere som har hatt i dag :)

Det er min tur igjen i morgen... :redd:

Skrevet

yoga: Hvilken eksamen har du?

Skrevet
Nå er jeg ferdig. 2 eksamener igjen, men ah, så god følelse. Trodde vi skulle få om noe stort, f.eks hjerneslag, hjerteinfarkt, MS, men fikk om lungebetennelse. Har egentlig ikke noen magefølelse, får bare vente og se. Håper på det beste. :)

studerer du medisin? :klø:

hørtes litt mer interessant ut enn hva jeg skal ha på torsdag. organisasjonspsykologi og ledelse! :sukk:

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
Gjest Joker'n
Skrevet

:fnise:

Gratulerer så mye!! :juhu: Gleder meg til jeg kommer meg så langt :)

Skrevet (endret)

Har 3 eksamner, og 3 uker på å lese.. ;P Og jeg har allerede brukt mye tid hittil.. Nå skal jeg tolke værkartene (studerer til å bli meteorolog), så håper vi på et lite lavtrykk den nærmeste tiden... ;) *ler*

Og nu har jeg sett og tolket.. KOMMER REGN I MORGEN!! men ikke over Bergen... *sukk* Jaja, får være flink og ha gardinene igjen, vinduet oppe og lure meg selv til å tro det er regn...

Endret av Liisemoj
Skrevet
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDIG!!! :duskedame::skaal::danser::duskedame:

I dag var altså min siste eksamen - forhåpentligvis NOENSINNE!!! (med mindre det går skikkelig dårlig, men det tenker vi ikke på nå)

For en fantastisk følelse!!

Kanskje litt dårlig å gni det inn til alle andre som fremdeles svetter over en haug eksamener, men jeg måtte bare få det ut :fnise:

:5: grattisss! :hoppe:

så utrolig deilig-tenk å være ferdig med 5 år studier.. jeg har ikke begynt en gang! :sukk:

misunner deg.. håper virkelig du skal ut og feire!!

hipp hipp hurra!

Skrevet (endret)
:fnise:

Gratulerer så mye!! :juhu: Gleder meg til jeg kommer meg så langt :)

Takker for det! Det er virkelig noe å se frem til :Nikke:

:5: grattisss! :hoppe:

så utrolig deilig-tenk å være ferdig med 5 år studier.. jeg har ikke begynt en gang! :sukk:

misunner deg.. håper virkelig du skal ut og feire!!

hipp hipp hurra!

Nok en takk! :)

I går var jeg så kjørt at da ble det bare deilig hjemmekveld med sambo. Får ta igjen feiringen ved en annen passelig anledning :fnise:

Endret av Melania
Skrevet
I går var jeg så kjørt at da ble det bare deilig hjemmekveld med sambo. Får ta igjen feiringen ved en annen passelig anledning :fnise:

vel, hvem skal bestemme om ikke det er feiring nok! hehe. kunne fort endt opp med å feire på samme måte jeg også.. men i dag kan du hvertfall gjøre ingenting som helst uten å ha dårlig samvittighet!

men..nå som du er ferdig, forsvinner du fra tråden her da? :klø:

nå sitter jeg her og går gjennom de siste notatene til morgendagens eksamen.

kjøpt et sånt fint hefte med 20 sånne plastlommer i.. hadde jo 40 sider akkurat, så det skulle gå fint. (2 i hver lomme sant) og så hadde jeg selvfølgelig 2 ark til overs! :kjefte: typisk..hehe

bør vel komme meg på lesesalen og virkelig konsentrert meg litt. :goodbye:

Skrevet (endret)
vel, hvem skal bestemme om ikke det er feiring nok! hehe. kunne fort endt opp med å feire på samme måte jeg også.. men i dag kan du hvertfall gjøre ingenting som helst uten å ha dårlig samvittighet!

men..nå som du er ferdig, forsvinner du fra tråden her da? :klø:

nå sitter jeg her og går gjennom de siste notatene til morgendagens eksamen.

kjøpt et sånt fint hefte med 20 sånne plastlommer i.. hadde jo 40 sider akkurat, så det skulle gå fint. (2 i hver lomme sant) og så hadde jeg selvfølgelig 2 ark til overs! :kjefte: typisk..hehe

bør vel komme meg på lesesalen og virkelig konsentrert meg litt. :goodbye:

Neida, forsvinner ikke. Kan fortsette å virke som motivator :jepp:

Dessuten må jeg innrømme at det er relativt behagelig å høre om andres eksamener når jeg selv er ferdig :sjarmor:

Oi, har du eksamen igjen i morgen!! Masse lykke til - det går sikker bra nå og!

Ha en god lesedag :)

Endret av Melania
Skrevet
yoga: Hvilken eksamen har du?

I år så studerer jeg språk. Så jeg hadde spansk eksamen i dag..

Godt å være ferdig med den nå. Og tror det gikk sånn passelig greit :) *håper*

Skrevet

Hjelp!!! Jeg har en stor smule panikk for morgendagen. . . . :sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Skal opp til fagprøve, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Kom akkurat hjem fra jobb nå, og føler det er bortkasta å hive seg over bøkene, for aller mest vil jeg sove.

Trenger bare litt støtte akkurat nå føler jeg.

Skrevet
Hjelp!!! Jeg har en stor smule panikk for morgendagen. . . . :sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Skal opp til fagprøve, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Kom akkurat hjem fra jobb nå, og føler det er bortkasta å hive seg over bøkene, for aller mest vil jeg sove.

Trenger bare litt støtte akkurat nå føler jeg.

veel. det klarer du nok. hvis du har lest litt på forhånd-og tenk på alt du har lært som lærling!

har ikke så mye mer støtte å gi-har eksamen i morgen selv og gruer meg!!

Skrevet
veel. det klarer du nok. hvis du har lest litt på forhånd-og tenk på alt du har lært som lærling!

har ikke så mye mer støtte å gi-har eksamen i morgen selv og gruer meg!!

Tusen takk for støtten. :)

Har lest litt ja, men skulle sikkert ha lest mere. :)

Lykke til på eksamen du også. :) Detta går bra skal du se.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg fikk igjen den siste kvalifiseringensoppgaven min igår. Kanskje ikke et godt tegn når man tenker "å nei, faen nå må jeg ta den eksamenen også" når man får godkjent på en oppgave!?

Sikkert litt sent å ønske lykke til nå siden dere har eksamen i dag, men lykke til allikevel ;) Håper det går/har gått bra med dere!

Skrevet

Lekehusmor; Håper eksamen har gått bra i dag :tommelopp:

Samme gjelder andre stakkarslige sjeler som har svettet over eksamen i dag!! Stå på, snart er det ferie :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...