yoga Skrevet 6. juni 2008 #301 Skrevet 6. juni 2008 Nå har jeg og ferie :-D Ønsker dere som har litt igjen lykke til med siste innspurt
Dizzy Skrevet 6. juni 2008 #302 Skrevet 6. juni 2008 Da er det sommerferie her også! Har vore ute og feiret med et par utepils i det herlige vêret!
Gjest Bond Skrevet 6. juni 2008 #303 Skrevet 6. juni 2008 Igjen ingen svar for over 2 uker igjen... Det seneste jeg kan levere er 14. Fy flate det er irriterende! Men har nå selv gått over det hele en gang til, skrev ut hele oppgaven og så gjennom nøye. Mye enklere å lese på papir for en eller annen grunn, jeg har widescreen på bærbar, så ser omtrent bare en avsnitt ellers, så litt fint å ha litt mer oversikt.
absinthia Skrevet 6. juni 2008 #304 Skrevet 6. juni 2008 Jeg fikk svar på eksamen i naturfag og fysisk fostring allerede i dag etter to dager og fikk en B.. det er jeg fornøyd med, jeg syntes siste del ble litt tynn og hadde regnet med en C.
Gjest Bond Skrevet 6. juni 2008 #305 Skrevet 6. juni 2008 En syr og grinete grattis fra meg! :-D Jeg er bare drittdårlig å være gla for andre da det er bare blæææhh for meg selv
absinthia Skrevet 6. juni 2008 #306 Skrevet 6. juni 2008 En syr og grinete grattis fra meg! :-D Jeg er bare drittdårlig å være gla for andre da det er bare blæææhh for meg selv
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. juni 2008 #307 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer til alle som er ferdige, kom dere ut å nyt sommerværet mens det varer mrs. Bond: Det må vel være noen som vet hvor veilederen din befinner seg i verden!?
Involvert Skrevet 7. juni 2008 #308 Skrevet 7. juni 2008 Det er vel sikkert ikke bare meg som i disse dager kikker misunnelig ut på det deilige vårværet, men som man hardt forsøker å ignorere for å fokusere på eksamenslesing (som ikke bestandig er så givende)! Det har tidligere vært oppmuntrings-tråder her i forbindelse med eksamen, så derfor tenkte jeg å starte en ny tråd nå. Her kan man klage sin nød over kjedelig pensum, idiotiske forelesere og medstudenter, og generelt få trøst for panikken som fremkommer sterkere og sterkere ettersom eksamensdatoen nærmer seg! Selv har jeg første eksamen om drøye to uker, og er foreløpig ikke grepet av fullstendig panikk. Men det kommer nok snart - dessverre Trøsten er at jeg etter to eksamensdager er FERDIG med et 5-årig studie - det er jo en bra gulrot Flere som svetter over eksamen der ute? EKSAMEN PÅ MANDAG! Praktisk eksamen i søm. Skal sy et skjørt utifra et mønster jeg aldri har brukt før. Dritt.
Gjest Bond Skrevet 7. juni 2008 #309 Skrevet 7. juni 2008 mrs. Bond: Det må vel være noen som vet hvor veilederen din befinner seg i verden!? Det er i hvert fall ikke meg Men skal sende en epost igjen i morgen og ble litt mer konkret at NÅ ER DET ALVOR. Kanskje ikke akkurat med store bokstaver, men noe i den retningen..
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. juni 2008 #310 Skrevet 8. juni 2008 Det er i hvert fall ikke meg Men skal sende en epost igjen i morgen og ble litt mer konkret at NÅ ER DET ALVOR. Kanskje ikke akkurat med store bokstaver, men noe i den retningen.. Skikkelig uproft av veileder! Ønsker deg lykke til, og håper at du får svar denne gangen da!
Essie_ Skrevet 8. juni 2008 #311 Skrevet 8. juni 2008 Får utdelt hjemmeeksamen i morgen. Veldig spent på temaet. mrs. bond: du har ikke noe telefonnr til veilederen din? Du kan ikke få kontakt med ham/henne gjennom skolen? Eller på noen annen måte? Dette holder bare ikke!
Gjest Bond Skrevet 8. juni 2008 #312 Skrevet 8. juni 2008 Jeg skal gjøre det hvis jeg ikke får svar i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #313 Skrevet 9. juni 2008 Eksamen i morgen og jeg har knapt lest...... Jeg STO :hope: Lykke til dere som ikke har hatt eksamen enda, og nyt ferien til dere som er ferdige.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #314 Skrevet 9. juni 2008 Jeg STO Lykke til dere som ikke har hatt eksamen enda, og nyt ferien til dere som er ferdige.
Gjest Bond Skrevet 9. juni 2008 #315 Skrevet 9. juni 2008 Ok, har endelig avtalt møte for denne uken! Får se, må jo levere før fredag, så blir travle dager snart
Essie_ Skrevet 9. juni 2008 #316 Skrevet 9. juni 2008 Ok, har endelig avtalt møte for denne uken! Får se, må jo levere før fredag, så blir travle dager snart Lykke til!
LekeHusmor Skrevet 9. juni 2008 #317 Skrevet 9. juni 2008 ah! fått B på begge mine eksamener. fornøyd! skal til sammen ha 6 stk da. så får se hvor høyt snittet blir har siste eksamen på onsdag-gud jeg gleder meg til å bli ferdig, blir så uendelig deilig!
FruLuna Skrevet 11. juni 2008 #318 Skrevet 11. juni 2008 Bare jeg som ikke har ferie ennå eller? Har eksamen torsdag og fredag neste uke. Har et hav av pensum som skal leses før den tid...akk... Det er mest puggestoff egentlig, og jeg liker best pensum som man må forstå, ikke pugge. Lettere å huske... Så jeg bruker en del tid på å lage huskeregler for ting som skal pugges Irriterer meg litt at vi har så stort pensum til en eksamen på kun 5 studiepoeng. Det er virkelig ikke samsvar mellom innsats og uttelling...
Gjest Bond Skrevet 11. juni 2008 #319 Skrevet 11. juni 2008 eg har ikke noe ferie ennå, så nei, er ikke bare deg
LekeHusmor Skrevet 11. juni 2008 #320 Skrevet 11. juni 2008 FERIE!! hurra hurra hurra. et halvt år til neste eksamensperiode!! :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå