Gå til innhold

-


Carebear1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg for min del har ikke fått eksamenspanikk ennå, men har heller ikke eksamen før i midten av mai. Blir med likevel, jeg :) Oppmuntring og råd er aldri å forakte ;)

Vil gjerne sette i gang panikken så fort som mulig, jeg, da. Jobber alltid best under press, så stress meg gjerne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Hehe, jeg ble nesten litt stresset av å telle ukene som er igjen til eksamen.

Fram til nå har jeg liksom bare tenkt at det er lenge til mai, men om 3,5 uker begynner helvetes uka mi. Uke 21 skal jeg ha hjemmeeksamen mandag-fredag (fått utsatt innlevering en dag), en praktisk eksamen onsdag og literatur eksamen på fredag! Men når den uka er over, ja da har jeg plutselig bare en eksamen igjen, nemlig den med størst pensum som jeg da får en uke der jeg bare trenger å konsentrere meg om den :)

Men jeg kommer nok etterhvert til å trenge denne tråden her jeg også ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
3,5 uker flyr fort! *stresser*

Skal du ha to eksamener mens du har hjemmeeksamen? :klø: Det hørtes ut som et litt av prosjekt!

Jeg har kun to eksamener, men det er på 60 studiepoeng til sammen, så føler likevel det er nok å pusle med :sjenert:

Egentlig har jeg bare hjemmeeksamen fra mandag til torsdag, men siden jeg hadde en eksamen samtidig så fikk jeg utsatt fristen til fredag. Nå skal jeg jo ha eksamen på fredag også, men da har jeg iallefall hele torsdagen på meg til hjemmeeksamen siden jeg slipper å levere torsdag kl 10 :)

Men det er heldigvis tre av de "letteste" eksamnene jeg skal ha da, de det er minst å lese til. Men før den tid må jeg levere andreutkastet på en oppgave og ha en kvalifiseringsprøve :) Dumt å ta eksamner tilsvarende 60 studiepoeng på ett semester :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fem eksamener på ti dager. Det starter mandag om litt over en uke. Jeg gruer meg.

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk panikk i dag! Så fjorårets eksamen, og jeg trodde jeg hadde skjønt noe. MEN TYDELIGVIS IKKE!!! Kjente blodtilførselen ble avstengt i kroppen..

Og jeg som hadde tenkt å knuse til med beste elev dette semestret også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk panikk i dag! Så fjorårets eksamen, og jeg trodde jeg hadde skjønt noe. MEN TYDELIGVIS IKKE!!! Kjente blodtilførselen ble avstengt i kroppen..

Og jeg som hadde tenkt å knuse til med beste elev dette semestret også..

Klarte du det i fjor så kan du klare det i år og, stå på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er vi i samme båt ja. Eller, du har vel kommet deg på land, mens jeg sitter og ror enda :fnise: Bare den ikke synker så er jeg fornøyd ;)

Skjønner at du er klar for å bli ferdig nå ja. Det går så bra. Skal heie på deg :jepp:

Takker for støtteerklæring! Det trengs (sitter jo mer her til tider enn å pugge pensum :fnise:)

KG er eksamensfiendtlig!! :fy_fy:

Endret av Melania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Takker for støtteerklæring! Det trengs (sitter jo mer her til tider enn å pugge pensum :fnise:)

KG er eksamensfiendtlig!! :fy_fy:

hehe, og det er mange av oss :)

Viktig å slappe av litt mellom slaga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å slappe av litt mellom slaga :fnise:

Ja, det er det jeg driver med :Nikke:

Leser noen sider, og så surfe litt. Det mest fornuftige er i grunnen å bare la være å skru på laptopen om morgenen, men så var det å klare å motstå den fristelsen da :sjenert:

*innser at å lese hjemme har sine baksider*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driver å skriver oppgave nå, jeg og - den siste før eksamen.

Problemet er at jeg må skrive på maskin, og klarer jo selvfølgelig ikke å la være å titte innom her, og da går det fort en time eller to, altså.

I dag har jeg skrevet hele 0 (null!) ord.

I morgen, derimot :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...