Gå til innhold

-


Carebear1

Anbefalte innlegg

jeg driver å skriver oppgave nå, jeg og - den siste før eksamen.

Problemet er at jeg må skrive på maskin, og klarer jo selvfølgelig ikke å la være å titte innom her, og da går det fort en time eller to, altså.

I dag har jeg skrevet hele 0 (null!) ord.

I morgen, derimot :P

Jeg har sjelden vært så produktiv som den dagen jeg var uten nett for en måneds tid siden :sjenert:

"I morgen" ja... den kjenner jeg godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni
Jeg har sjelden vært så produktiv som den dagen jeg var uten nett for en måneds tid siden :sjenert:

"I morgen" ja... den kjenner jeg godt :fnise:

hehe, det tror jeg på :)

*melde seg på hos i-morgen-gjengen*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det alt "i morgen", og dagen begynte så bra. Jeg klarte til og med å la være å skru på laptopen!

Men så kom en venninne innom... Så der gikk det litt tid gitt! Men det er fremdeles muligheter :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Så lenge det er liv er det håp :) Ble halvannen times lunch her, men vi får trøste oss med at det er viktig med litt sosial stimuli også, man lærer jo av det også :fnise:

Og det er jo fredag, ikke verdt å ta i så hardt før helga heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jo fredag, ikke verdt å ta i så hardt før helga heller :sjenert:

Det er sant det - godt poeng ;)

Psyket meg opp til å ringe på en jobb nå for å stille noen spørsmål, men selvsagt var ingen av de aktuelle kontaktpersonene tilgjengelige, så da må jeg vente heeeeelt til mandag :sjenert:

Egentlig ganske stressende å kikke på jobber midt i alt eksamensstyret... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir med dere her jeg!

mine eksamener strekker seg fra 7 mai til 11 juni. 6 stykker. ææææ!

har absolutt lest mye mindre enn jeg burde. fikk så gode karakterer til jul, så har liksom følt at jeg har kunnet ligge på latsiden og nå løper tiden fra meg.. sukk. har ingen disiplin til å gå på lesesalen, blir bare sittende å trykke på dataen. hehe

nå sitter jeg og skal skrive inn to oppgaver på 2-3 sider hver som jeg i fellesskap med andre skal sette sammen til et kompendie. tilogmed DET føles grusomt tungt!

men i dag er det fredag, og tv-kos og rødvin. som jeg ser på som en premie!

så får man bare håpe jeg har selvdisiplin nok til å skrive ferdig. Polet stenger 18:00, så er jeg ikke ferdig til 17:45,.. så får det bare være.

:fnise:

hva studerer dere alle sammen? selv studerer jeg internasjonal markedsføring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir med dere her jeg!

mine eksamener strekker seg fra 7 mai til 11 juni. 6 stykker. ææææ!

har absolutt lest mye mindre enn jeg burde. fikk så gode karakterer til jul, så har liksom følt at jeg har kunnet ligge på latsiden og nå løper tiden fra meg.. sukk. har ingen disiplin til å gå på lesesalen, blir bare sittende å trykke på dataen. hehe

nå sitter jeg og skal skrive inn to oppgaver på 2-3 sider hver som jeg i fellesskap med andre skal sette sammen til et kompendie. tilogmed DET føles grusomt tungt!

men i dag er det fredag, og tv-kos og rødvin. som jeg ser på som en premie!

så får man bare håpe jeg har selvdisiplin nok til å skrive ferdig. Polet stenger 18:00, så er jeg ikke ferdig til 17:45,.. så får det bare være.

:fnise:

hva studerer dere alle sammen? selv studerer jeg internasjonal markedsføring

Enda en pingvin jo! :fnise::velkommen:

Det går helt sikkert bra med deg! Leser du jevnt og trutt så får man til slutt belønning for det :Nikke:

Det blir ikke noe helgekos her gitt - fortsetter bare i samme tralten, uansett om det er lørdag kl 22, eller mandag kl 11. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Det er sant det - godt poeng ;)

Psyket meg opp til å ringe på en jobb nå for å stille noen spørsmål, men selvsagt var ingen av de aktuelle kontaktpersonene tilgjengelige, så da må jeg vente heeeeelt til mandag :sjenert:

Egentlig ganske stressende å kikke på jobber midt i alt eksamensstyret... :forvirret:

Helt enig! Har lagt det litt på hylla nå. Har ikke hørt noe mer fra der jeg var på intervju heller så :sjenert:

Så utrolig irriterende at de ikke var til stede når du hadde manna deg opp til å ringe! Blir jo et skikkelig antiklimaks! Hva slags jobb?

blir med dere her jeg!

men i dag er det fredag, og tv-kos og rødvin. som jeg ser på som en premie!

så får man bare håpe jeg har selvdisiplin nok til å skrive ferdig. Polet stenger 18:00, så er jeg ikke ferdig til 17:45,.. så får det bare være.

:fnise:

hva studerer dere alle sammen? selv studerer jeg internasjonal markedsføring

The more the merrier: :)

Viktig med litt feiring og premier, så røvdin er vel fortjent :) Hørtes godt ut!

Studerer økonomi og adm, forresten.

Enda en pingvin jo! :fnise::velkommen:

Det blir ikke noe helgekos her gitt - fortsetter bare i samme tralten, uansett om det er lørdag kl 22, eller mandag kl 11. :sukk:

Pingviner er bra :jepp:

Blir nok litt skoling på meg ihelga også. :sukk: Men snart over, så det er bare å holde ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe helgekos her gitt - fortsetter bare i samme tralten, uansett om det er lørdag kl 22, eller mandag kl 11. :sukk:

så flink du er da! jeg jobber stort sett fra 12-22 på lørdagene og er ikke så rutinert at jeg klarer å komme meg på lesesalen før det.. men i dag har jeg gjort en utrolig dårlig innsats for å bli ferdig og jeg føler igrunn jeg holder på å kaste inn håndkleet. så da får jeg nesten karre meg opp i morgen kl 9 og gjøre meg ferdig. hvis ikke har jeg jo fri hele søndagen også så. men slitsomt å ha det hengende over seg, har dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort meg ferdig. har ikke akkurat gjort noe annet fornuftig i dag så. blæ! neste uke skal bli en god skoleuke for meg. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er da! jeg jobber stort sett fra 12-22 på lørdagene og er ikke så rutinert at jeg klarer å komme meg på lesesalen før det.. men i dag har jeg gjort en utrolig dårlig innsats for å bli ferdig og jeg føler igrunn jeg holder på å kaste inn håndkleet. så da får jeg nesten karre meg opp i morgen kl 9 og gjøre meg ferdig. hvis ikke har jeg jo fri hele søndagen også så. men slitsomt å ha det hengende over seg, har dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort meg ferdig. har ikke akkurat gjort noe annet fornuftig i dag så. blæ! neste uke skal bli en god skoleuke for meg. :goodbye:

er ikke normalt så flink, men motivert til å gjøre en innsats nå. Tenker at det kun er et par uker igjen, så da er det verdt det å "lide" litt den tiden :jepp:

Har hatt litt pause nå da, spist litt god middag og slappet av. Så nå er det tilbake til bøkene.

Forøvrig høres det ut som du også kan være aktuell som medlem i "i morgen"-klubben ;) Trøsten er at du ikke er alene :ler:

Endret av Melania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere alle!

Selv skal jeg har 4 eksamener fra 5-26 mai!

70 poeng juhuu...

Men,nå tar jeg en fredagspils,må jo slappe av litt innimellom...

Lykke til til alle sammen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Da var det på'n igjen...

Som jeg gleder meg til å ha helgen fri med god samvittighet!! :Nikke:

Jeg og! Det skal bli noe av det beste, å slippe å ha all den dårlige samvittigheten for alt du ikke har lest og gjort hele tida :sjenert:

Lykke til med lesinga i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med lesinga i dag :)

Takker for det! Og lykke til med skriving - om du har tenkt å jobbe litt i dag :)

Det er deilig at det ikke er strålende sol i dag!!

Ja, jeg vet det er egoistisk, men det gjør det så mye enklere å sitte inne å lese :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å kjenne eksamenspanikken bre seg utover for å si det sånn.(..) Ferdig med siste deleksamen til tirsdag. Etter det har jeg kun fire eksamener igjen: to mappeeksamener (som igjen består av alle tekstene vi har skrevet til deleksamene) og to muntligeksamener. Gruer meg noe helt sinnsykt.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

blæææ. må syte litt til dere jeg :gråte: alle mine leseplaner og gode grunner til å ikke lese (jobb) ble lagt i grus i dag. influensaen har lagt sin klamme hånd rundt meg og jeg har ikke klart å karre meg ut av sengen før nå, klokken 10 på kvelden.. dårlig timing!!

kjenner jeg burde hatt i meg litt mat, men det er ikke mye som frister når halsen er tjukk og tett som ja.. fant ingen god sammenligning igrunn. hehe.

på en måte er jeg glad jeg isåfall ble syk nå i helgen, så det ikke går utover forelesninger hvertfall.. krysser fingrene for frisk til mandag :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæææ. må syte litt til dere jeg :gråte: alle mine leseplaner og gode grunner til å ikke lese (jobb) ble lagt i grus i dag. influensaen har lagt sin klamme hånd rundt meg og jeg har ikke klart å karre meg ut av sengen før nå, klokken 10 på kvelden.. dårlig timing!!

kjenner jeg burde hatt i meg litt mat, men det er ikke mye som frister når halsen er tjukk og tett som ja.. fant ingen god sammenligning igrunn. hehe.

på en måte er jeg glad jeg isåfall ble syk nå i helgen, så det ikke går utover forelesninger hvertfall.. krysser fingrene for frisk til mandag :trist:

Oi oi, det er ikke noe som er mere stressende enn å bli syk midt i innspurten. :klem:

Du får ta det helt med ro og slappe av masse i helgen, så kanskje kroppen får energi nok til å bli nogenlunde bra til mandagen.

Prøv med bittelitt rett i koppen ellerno? Det er iallfall litt næring og sklir rett ned. Og så må du tygge repsils med honning og sitron. De funker iallfall veldig bra for meg når jeg har vond hals.

Kjenner forøvrig litt murring i halsen selv, men prøver å late som det er pollenallergi og ikke influensa på vei :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å kjenne eksamenspanikken bre seg utover for å si det sånn.(..) Ferdig med siste deleksamen til tirsdag. Etter det har jeg kun fire eksamener igjen: to mappeeksamener (som igjen består av alle tekstene vi har skrevet til deleksamene) og to muntligeksamener. Gruer meg noe helt sinnsykt.

Mvh Yvonne :duskedame:

:velkommen:

Flott med enda et medlem til panikk-klubben! :)

Du får trøste deg med at noe er unnagjort allerede!!

Det går helt sikkert bra! Heier på deg :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Eksamen er rett og slett en uting, hehe. Klokken er 22 på en lørdag og jeg sitter hjemme alene og leser :sur: Kan ikke forstå at jeg har valgt dette frivillig akkurat nå :fnise:

*edit; sitter og prøver å lese. KG ødelegger litt*

Endret av Melania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du kan få sagt det. :kose:

Heldigvis slutter jeg tidlig i år da, på skolen altså, så jeg får noe igjen for det. 7. juni er alt overstått. :hoppe:

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...