Gå til innhold

-


Carebear1

Anbefalte innlegg

Jeg er også ferdig med alt eksamensmas for i år!! Ferie :juhu: :juhu:

Lykke til, til alle som ikke er ferdig enda! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke motivert i hele tatt til å begynne med min siste videregående-eksamen noen sinne. Kjipt.

Muntlig fremføring av prosjekt i Medier og Kommunikasjon, for å vise at jeg kan alle komposisjonsprinsippene og stæsj.

Bare, argh! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu og jippi, jeg fikk A på norskeksamen (muntlig med mappevurdering) og er skikkelig kry.

Nå er det bare en eksamen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan nå også si at jeg er offisielt mer eller mindre ferdig. Må bare fikse et par språkting, så skal levere nå i morgen eller på fredag. Innholdet er altså klart.

:hoppe:

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Fikk 6 på 2bi muntlig idag! Bare en eksamen igjen! 2fy... Blæh... Skal nok klare meg, håper jeg ihvertfall!

17.juni kl.11 er skoleåret over! Håper bare de skriftlige har gått like bra :)

Gratulerer mrs bond, må være utrolig deilig å være ferdig! God sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer også!

Jeg har da selvfølgelig muntlig igjen, men den skal jeg ha i august og jeg er ikke særlig bekymret. Så lenge veilederen har godkjent, skulle det gå bra, han er ganske.. annerkjent, å si det sånt, så antar at han har peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan nå også si at jeg er offisielt mer eller mindre ferdig. Må bare fikse et par språkting, så skal levere nå i morgen eller på fredag. Innholdet er altså klart.

:hoppe:

Gratulerer! Fint at det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ferdig sist tirsdag, men fikk ikke resultatene før mandag denne uken. Må bare si at det gikk veldig bra. Må jo skryte litt, men jeg fikk A på mappeeksamen skriftlig i samfunnsfag, A på muntligeksamen i samfunnsfag og B på mappeeksamen skriftlig i naturfag. Riktignok fikk jeg E på muntligeksamen i naturfag, men fordi karakterene slår seg sammen, betyr det at jeg får A i samfunnsfag og C i naturfag. Det er jeg godt fornøyd med, da muntligeksamen i naturfag var ganske forferdelig (og det gikk generelt dårlig for alle).

Så alt i alt - jeg er storfornøyd! :-D

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal opp i muntlig eksamen på mandag, hvor hoveddelen av eksaminasjonen består i å forsvare semesteroppgaven jeg skrev dette semesteret.

Jeg hadde helt roen, helt til jeg så på oppgaven igjen i dag. Nå er det plutselig litt mer nerver ute og går.

Problemet mitt var vel hovedsakelig at jeg forsøkte meg på for mye i oppgaven, og ikke fått tid til å se igjennom før jeg leverte inn, pga. høy feber & halsbetennelse (streptokokk A) Noe som igjen har gjort at jeg ikke har fått rettet på ting, og finskrevet sånn som jeg pleier. Resultat og konklusjon er også dermed kastet sammen i all hast, bare for at jeg skal ha kunnet levere til tiden - og ikke måtte bedt om utsettelse.

Nå får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med eksamen i matematikk, med fint resultat.

Puh.. jeg lurer på hva folk gjør når de ikke stormskriver ferdig mappeoppgaver i siste liten og leser til eksamen (ikke minst å bare tenke på å lese til eksamen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...