Gå til innhold

-


Carebear1

Anbefalte innlegg

Lekehusmor; Håper eksamen har gått bra i dag :tommelopp:

Samme gjelder andre stakkarslige sjeler som har svettet over eksamen i dag!! Stå på, snart er det ferie :jepp:

takk skal du ha! desverre gikk det ikke helt max.. gamblet litt på oppgavene og bommet. hehe. men jeg vet jeg står hvertfall.

verre er det med eksamen jeg skal ha på mandag, i makroøkonomi.. jeg FORSTÅR virkelig ikke hvordan jeg skal klare å stå på den eksamen. og det er så frustrerende når jeg faktisk har lest jevnt og trutt semesteret igjennom. sitter å ser på tidligere eksamensoppgaver, og jeg skjønner ikke bæret.. :gråte:

hvis jeg ikke står på denne eksamen, så ryker mulighetene til å dra på utveksling til Frankrike neste år.. og jeg hadde gledet meg sånn.

uff-er litt motløs og deppa nå :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marihan

Hadde min første eksamen i dag, og det gikk ikke så bra.. :( Dette var egentlig det jeg hadde regnet som den enkelste eksamen, en jeg skulle gjøre det bra på. Men, sånn ble det ikke. Står gjør jeg, men tror jeg konter hvis jeg ikke blir fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Åssen går det med dere der ute?

Jeg har fått utlevert hjemmeeksamen i dag jeg. Kanskje ikke så lovende at jeg sitter på KG da men... Tror det skal gå greit.

På Onsdag skal jeg også ha eksamen, så skal jeg levere hjemmeeksamen på fredag før jeg går til enda en eksamen på kvelden. Helvetesuke dette her med andre ord, men når jeg er ferdig på fredag har jeg en hel uke på meg til siste eksamen!

Lykke til alle sammen! Håper det går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Hørtes ut som en stressende uke. Jeg skal levere min hjemmeeksamen i morgen også er det en uke til SISTE eksamen dette semesteret. Gleder meg til å bli ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk endelig svar fra veileder! Leverte jo oppgaven på 2. mai, så det var... leeenge siden. Husker ikke lenger hva jeg skrev nesten :)

Men skal ha en møte i morgen da, forhåpentligvis betyr det at jeg kan levere oppgaven i løpet av uken! Det MÅ jeg få gjort jo før 1. juni.

Blæhh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Takk for oppmuntrende ord Melania. Er her igjen i dag, men kom faktisk ganske godt i gang i går. Ble ferdig med førsteutkastet av oversettelsen min, som jeg faktisk ikke tror er så håpløst. Nå sitter jeg med essayet som hører til. Fant ut at jeg har skrevet noe lignende før, så jeg kan ta litt derfra!

Nå er jeg imidlertid stressa for eksamen jeg skal ha i morgen, våknet flere ganger i natt med panikk angst for den! Men, enten så går det eller så gjør det det ikke. Så enkelt er det. Gleder meg til fredag sånn i 7 tida på kvelden jeg :)

Får gå å skrive litt til, se om jeg faktisk greier å bli ferdig med denne oppgaven en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæææææææhhhhhhh... må møte veilederen igjen neste tirsdag..

må fortsett forbrede linken mellom analytiske rammen og empiriske delen. dvs, jeg er ikke klar nok over hva jeg bruker som ramme. Jeg skrev det hele i litt omvent måte, så må komme opp med ting litt nå på etterkant.

UUUUUGGGGHHHH jeg er så lei av det hele.

veilederen sa og at jeg må bare levere før 14 juni, kommer til å ha muntlig i august uansett.

men blææææhhh - jeg håpet jeg skulle være ferdigggg!

:sur:

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg skal ha eksamen i morgen som jeg strøk på i fjor. Kjenner jeg er skikkelig nervøs nå, og tror dette kommer til å gå til helvete :(

Skulle det mot formodning gå bra i morgen, så skal jeg drikke meg full. Det skal jeg forresten om det går dårlig også ;) hehe. Eller kanskje ikke siden jeg fortsatt skriver hjemmeeksamen.

Så trist at du ikke var ferdig enda mrs bond, er det ikke sånn det alltid er med master oppgaver da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du ikke var ferdig enda mrs bond, er det ikke sånn det alltid er med master oppgaver da?

Ja, men jeg har brukt allerede en god del tid (dvs jeg skulle ha vært ferdig allerede) å få det riktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæææææææhhhhhhh... må møte veilederen igjen neste tirsdag..

må fortsett forbrede linken mellom analytiske rammen og empiriske delen. dvs, jeg er ikke klar nok over hva jeg bruker som ramme. Jeg skrev det hele i litt omvent måte, så må komme opp med ting litt nå på etterkant.

UUUUUGGGGHHHH jeg er så lei av det hele.

veilederen sa og at jeg må bare levere før 14 juni, kommer til å ha muntlig i august uansett.

men blææææhhh - jeg håpet jeg skulle være ferdigggg!

:sur:

:klemmer:

så utrolig kjedelig! og det sier han nå, etter å ha svart alt for seeent. har han sagt hvorfor det tok så lang tid før du fikk noe svar? :klø:

lykke til hvertfall-håper du får det til! du har jo fortsatt 25 dager på deg! :)

Jeg skal ha eksamen i morgen som jeg strøk på i fjor. Kjenner jeg er skikkelig nervøs nå, og tror dette kommer til å gå til helvete :(

Skulle det mot formodning gå bra i morgen, så skal jeg drikke meg full. Det skal jeg forresten om det går dårlig også ;) hehe. Eller kanskje ikke siden jeg fortsatt skriver hjemmeeksamen.

Så trist at du ikke var ferdig enda mrs bond, er det ikke sånn det alltid er med master oppgaver da?

LYKKE TIL! :5:

det kommer nok til å gå greit vettu. og ikke drikk deg full, jobb heller så mye du kan med hjemmeeksamen så kan du kooose deg til helgen :danser:

mine neste eksamener er 3,4 og 11 juni. Vi får et case utdelt 28 mai som eksamen jeg skal ha den 11 juni baserer seg på. Så frem til 28 mai skal jeg fokusere på de to eksamnene jeg skal ha 3 og 4 juni. Forbrukeratferd og bedøk.. forbrukeratferd skal nok gå greit, men bedøk gruer jeg meg til altså :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg sto på en eksamen i dag! Er så utrolig glad og letta, at det nok blir vanskelig å konsentrere seg om hjemmeeksamen. Men, jeg er godt i gang og har hele morgendagen på meg så jeg skal nok få den ferdig!

Da er jeg altså ferdig med en bachelor, riktig nok ett år for sent, men den som venter på noe godt osv...

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som er ferdige med eksamener.

Mine eksamener er ikke før om fire uker, skulle ønske de var litt tidligere, for semesteret blir så langt. Men på mitt studie har vi uansett aldri noe "ekstra fri", vi har undervisning helt til siste dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har eksamen på mandag,og har blitt syk :gråte: Panikk ja!! Har jo selvfølgelig lest,men langt fra nok,så må være frisk i helga!!! Føler at jeg ikke kan noen ting :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Hufsa_

Jeg har fulgt med tråden i stillhet, men nå klarer jeg ikke å tie still lenger. Fikk nemlig 6 på privatist eksamen i naturfag i dag :danse:

Lykke til videre med eksamener folkens! Og spesielt du schnuppa79 som har blitt syk stakkar. Å være syk rett før eksamen er ikke noe særlig greier :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med tråden i stillhet, men nå klarer jeg ikke å tie still lenger. Fikk nemlig 6 på privatist eksamen i naturfag i dag :danse:

Lykke til videre med eksamener folkens! Og spesielt du schnuppa79 som har blitt syk stakkar. Å være syk rett før eksamen er ikke noe særlig greier :kose:

Tuuuuusen takk Hufsa :)

Og gratulerer så masse med 6'er :danser: Bra jobba!! Har du flere eksamner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _Hufsa_

Nei, det var bare denne ene eksamenen jeg hadde.

Blir flere eksamener til jul og neste vår dog. Skal nemlig ta opp igjen de fleste fag fra vgs og ta ekstra realfag for å kunne komme inn på veterinærhøyskolen, og dette skal jeg gjøre over to år.

Denne eksamenen gav meg iallefall enda større motivasjon :)

Hvordan går det med formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Har levert hjemmeeksamen akkurat nå. Skikkelig angst, men føler ikke jeg får gjort noe særlig mer med den. Hadde ikke så veldig mange ord å gå på, så da begrenser det seg egentlig litt av seg selv!

Da er det bare to skoleeksamner igjen før sommerferien. Den første er i morgen :overrasket:

Gratulerer til alle som er ferdige - nyt det.

Til alle som er i samme båt som meg - lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen i familie og arverett 13 juni, og gruer meg noe helt ekstremt. Synes det er kjempevanskelig altså! *whine whine*.

Et lite lyspunkt er likevel at jeg fikk tilbake karakteren på forrige eksamen idag og fikk B... Likevel klarer jeg ikke glede meg helt når jeg vet at den vanskeligste eksamenen er rett rundt hjørnet. Bah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...