Essie_ Skrevet 29. mai 2008 #281 Skrevet 29. mai 2008 :slåss: blah dere som kan allerede ha sommerferie! Boooo! Upopulært her :-D Den signerer jeg! Jeg har ikke ferie før om 13 dager. Fått utlevert den første hjemmeeksamen i dag. Har holdt på med oppgaven siden 9, men tar meg nå en tur ut for å handle middag. Så kan jeg heller variere litt med å lese etterpå..
Dizzy Skrevet 29. mai 2008 #282 Skrevet 29. mai 2008 Ååh...muntlig eksamen i matematikk i morgen. Maaange sommerfugler i magen akkurat nå!!! Gleder meg til å få den overstått, da er det bare skriftlig igjen -om en uke, og så er det ferie!!
Gjest Serena Skrevet 29. mai 2008 #283 Skrevet 29. mai 2008 Ååh...muntlig eksamen i matematikk i morgen. Maaange sommerfugler i magen akkurat nå!!! Gleder meg til å få den overstått, da er det bare skriftlig igjen -om en uke, og så er det ferie!! Heeerlig å snart være ferdig. Gikk over all forventning, men jeg gleder meg til å bli helt ferdig! :D
Gjest Bond Skrevet 30. mai 2008 #284 Skrevet 30. mai 2008 Nå har jeg 'vakt' på universitetet. Sjekker en gang per time om veilederen er i kontoret (noe som skjer sjeldent) for å få kanskje avtalt en møte for neste uke. Får jo ingen svar på e-post så må bare prøve å være lur. MÅ BLI FERDIG. Alt for varmt å fortsette med dette nå!
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. mai 2008 #285 Skrevet 30. mai 2008 Nå går jeg til min siste eksamen om ca 5 minutter. Gleder meg til å få den overstått, men føler meg litt lite forberedt. Tror resultatet kommer til å være veldig avhengig av hvilke spørsmål jeg får. Huff Lykke til videre alle sammen
Essie_ Skrevet 30. mai 2008 #288 Skrevet 30. mai 2008 Da tar jeg kvelden. Håper bare jeg får , har konsumert store mengder :kaffe: i dag.
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. mai 2008 #289 Skrevet 31. mai 2008 Da har jeg sommerferie :D Siste eksamen gikk relativt dårlig tror jeg, fikk oppgaver fra områder jeg hadde lest altfor dårlig, men jeg regner med at jeg står! Da ønsker jeg alle dere som ikke er ferdig lykke til fram mot sommerferie. Stå på, det er håp
Essie_ Skrevet 1. juni 2008 #291 Skrevet 1. juni 2008 Kun 6 dager igjen til min ferie begynner :-D Det er godt å høre at det er flere av oss. Selv om jeg selv får ferie om 10 dager.. Men det nærmer seg, det nærmer seg.
Dizzy Skrevet 2. juni 2008 #292 Skrevet 2. juni 2008 Siste eksamen gikk relativt dårlig tror jeg, fikk oppgaver fra områder jeg hadde lest altfor dårlig, men jeg regner med at jeg står! Gikk dårlig på min eksamen også, av 20 oppgaver var det 1 som jeg absolutt ikke ville ha, og det var jo selvfølgelig den som ble trukket ut til meg! Kjedelig, men håper på en ståkarakter i alle fall. 4 dager igjen til sommerferie
LekeHusmor Skrevet 2. juni 2008 #293 Skrevet 2. juni 2008 eksamen i morgen, og onsdag jeg har mistet helt motet altså, føler jeg nesten har gitt opp litt. trist! har jo bare gode karakterer fra før av, så skjønner ikke helt hvorfor det blir sånn.. har en eksamen til neste onsdag, statistikk, og så er jeg ferdig med første året :juhu:
Serenity88 Skrevet 2. juni 2008 #294 Skrevet 2. juni 2008 Eksamen om 5 timer sånn omtrentlig... Har ikke lyst! Ikke fordi det er en vanskelig muntlig eksamen, men fordi det er ute og jeg er møkklei eksamen! Hatt 8 til nå, og har 3 igjen! Jaja... Skal ligge ute imorgen, heldigvis halvannen uke til neste eksamen, og 3 uker til den der igjen... Vil ha ferie! (eller, vil ha liksomferie, skal jo bare jobbe, men det er bedre enn eksamen!) Også vil jeg inn på psykologi, bare ha alt klart, leilighet, studieplass og humøret på topp Lykke til alle sammen!
FruLuna Skrevet 4. juni 2008 #295 Skrevet 4. juni 2008 Eksamen nærmer seg... I dag er det 2 uker igjen..gulp... Det er virkelig ikke godt for motivasjonen at sommerværet har kommet for fullt. Håper virkelig ikke at dette er sommeren vi får i år, og at resten av sommeren blir kald og regntung... Skal ha lesefri i helgen fordi jeg skal i bryllup, men må derfor lese ekstra intensivt de andre dagene.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #296 Skrevet 4. juni 2008 Eksamen i morgen og jeg har knapt lest......
LekeHusmor Skrevet 4. juni 2008 #297 Skrevet 4. juni 2008 da foreslår jeg at du setter i gang å lese gjest! da har jeg bare 1 eksamen igjen,om 1 uke! :juhu: skal bli forferdelig deilig
Essie_ Skrevet 4. juni 2008 #298 Skrevet 4. juni 2008 Har eksamen i morgen.. Vet ikke helt hva jeg syns om det. Men bare en uke til sommerferie!
Gjest Bond Skrevet 4. juni 2008 #299 Skrevet 4. juni 2008 igjen ingen lyd fra veileder for snart 1,5 uker eller noe. Skulle ha hatt møte tirsdag siste uke, men nei da, var ikke på kontor, har ikke svart på e-post heller (har sendt to allerede og en til konsulenten om hvor han kunne være - har ikke fått svar der heller) AAAAAAARRRRRGGGHHH "=¤(=!"(#)!"?¤=!%)#"%(#¤=)%=)#?!!!!!! (forestill alle banneord som finnes). Jeg starter å bli paranoid (kanskje oppgaven er så fæl at de bare prøver å unngå meg) og føle meg nedprioritert
absinthia Skrevet 4. juni 2008 #300 Skrevet 4. juni 2008 Puh...! Ferdig med eksamen i naturfag og fysisk fostring.. nå har jeg bare to igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå