Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Ville bare stoppe innom å ønske masse lykke til med eksamen til alle dere som sliter over tunge pensumbøker i det flotte vårværet!

Hold ut - snart er det over :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om 11 dager er jeg ferdig med min siste eksamen dette semesteret. Det skal jammen bli deilig med sommerferie!

Lykke til alle dere andre som også sitter og leser!

Skrevet

10 dager igjen hos meg. Også ferie :)

Lykke til med siste innspurt, folkens. :klem:

Gjest marihan
Skrevet

Absolutt siste innspurt i dag for meg.. I morra klokka 13 har jeg ferie :-D

Skrevet

da var det kun en uke igjen til neste eksamen. på tide å sette inn nådestøtet! :ler:

skal sette meg ut på terrassen i dag og lese bedøk. G U D jeg hater det faget.

jeg benytter også sjansen til å klage over hvor forferdelig usikke rjeg er på hva jeg skal gjøre videre. utveksling, ikke utveksling etc etc.. er det noen av dere som har vært på utveksling? :klø:

Skrevet

Blææææh igjen ingen svar fra veileder, han sa vi skulle ha en møte i dag, men spesifiserte aldri når jeg skulle komme, så sendte ham e-post i går tidlig, men har fortsett ikke fått svar igjen.

Jeg er lei lei lei lei lei.

Men kan jo godt tilstå at jeg har ikke skrevet ferdig den neste versjon ennå selv heller, så er ikke noe katastrofe at jeg ikke må gå ennå :ler:

MEN - jeg hadde gjort det, dersom jeg hadde fått svar. Det er jo en grunn jeg sitter på KG i stedet for å spesifisere den analytiske rammen :-D

Jeg sjekket i dag, jeg har 115 forskjellige varianter av oppgaven. Hurraa, sier jeg. Men litteraturlisten har krympet fra 15 sider til 7. Så jeg har vært FLINK til å kaste ut stoff. Men jeg vil gråte dersom jeg tenker hvor mye unyttig arbeid jeg har gjort. Ikke at det har vært bare forferdelig, man lærer jo ut av det også, men likevel... JEG KUNNE HA VÆRT FERDIG LENGE SIDEN.

Det starter jo å bli fint ute, jeg vil uuuutttt! :grine:

Skrevet

Da har jeg tatt siste eksamen, selv om formen ikke er noe særlig. Det blir uansett overskygget av at jeg er helt FERDIG! :kul:

Skrevet

Håper eksamen gikk bra Maaneskinn :-)

En ting som er helt sikkert, er at skal jeg ta flere eksamner etter den jeg skal ha på fredag, så må jeg begynne å lese mye tidligere. Jeg leser arbeidspsykologi utenom full jobb, barn og samboer. Det går helt fint å gjøre det, men må litt planlegging til, samt begynne i tide. Det har jo ikke jeg gjort, så nå holder jeg på med siste innleveringsoppgave, og eksamen er på fredag.

Ja,ja... jeg får bare gjøre så godt jeg kan.. :sjenert:

Gjest marihan
Skrevet
da var det kun en uke igjen til neste eksamen. på tide å sette inn nådestøtet! :ler:

skal sette meg ut på terrassen i dag og lese bedøk. G U D jeg hater det faget.

jeg benytter også sjansen til å klage over hvor forferdelig usikke rjeg er på hva jeg skal gjøre videre. utveksling, ikke utveksling etc etc.. er det noen av dere som har vært på utveksling? :klø:

Bed øk er et av de morsomste fagene synes jeg :)

Skrevet
Bed øk er et av de morsomste fagene synes jeg :)

å? jeg forstår ikke grådig mye altså.. kanskje du kan forklare meg :ler:

Gjest marihan
Skrevet
å? jeg forstår ikke grådig mye altså.. kanskje du kan forklare meg :ler:

Hehe, ja kanskje.. Mitt råd er å gjøre masse oppgaver. Ikke bruk masse tid på å lese teorien, men heller fokusere på oppgaver. Lær deg de formlene som må læres og øv deg på å sette opp de forskjellige regnskapene, f.eks etter standard og bidragsmetoden.

Gjest Joker'n
Skrevet

Sorry hvis jeg ødelegger motet til dere andre nå, men:

JEG HAR SOMMERFERIE! :juhu: :juhu: :sol:

Skrevet (endret)

Jeg er ihvertfall ferdig med alle mine skriftlige eksamener!

Nå er det bare 4 eller 5 muntlige eksamener igjen! (Ikke bestemt meg om jeg skal gå opp i fysikk eller ikke, derfor kanskje bare 4 ;) )

Sender gode eksamens :klemmer: til alle som må sitte inne og lese (jeg satt ute i sola idag og det var heeerlig!)

Endret av Serenity88
Skrevet

Er det mulig å være så fjern.. Her sitter jeg og holder på med innspurten av siste innleveringsoppgave, tenker i mitt stille sinn, at jeg har heldigvis morgen dagen ( dvs, etter jobb ) til å lese over notater. Men så ser jeg på datoen... UPS... det er jo pinadø i MORGEN jeg skal ha eksamen.

Ja,ja... det viktigste jeg har lært av denne eksamen er som jeg har sagt, begynn i tide.

Og innleveringsoppgaven MÅ jeg få levert inn nå fortere en kjappest for å få ta eksamen... Har ikke noe særlig store forhåpninger, men kan ikke skylde på andre enn meg selv. Men samtidig godt at jeg oppdaget i DAG at eksamen er i morgen, og ikke oppdaget det utpå dagen i morgen da.. Heheh....

Skrevet

Ja,ja... nå har jeg nå sendt den avgårde, håper hun får sett på det nå da, sånn at jeg vil få en tilbakemelding i dag.

Gjest marihan
Skrevet

Nå er jeg ferdig med dette semestret :hoppe:

LYKKE TIL ALLE SAMMEN MED SISTE INNSPURT!!

Skrevet (endret)

Hadde muntligeksamen i naturfag i dag. Får ikke svar før over en uke, men jeg føler det gikk så bra! En utrolig deilig følelse og jeg føler faktisk at jeg ikke er dum. :sjarmor: Kom opp i emnet "kretsløp og kretsløpsorganer". Gikk mye bedre enn forventet, selv om det var litt uvant med 45 min eksamen. Da er det kun muntligeksamen i samfunnsfag igjen. Den skal jeg begynne å lese på til i morgen. ;)

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Skrevet

:slåss:

blah dere som kan allerede ha sommerferie! Boooo! Upopulært her :-D

Men jeg sendte også nyere versjon til veilderen i dag tidlig, får se om det er bedre nå da?

Skrevet

Jeg har jo ikke fått svar fra veileder på kurset ang, innsendingsoppgaven jeg sendte i dag formiddag, og det er et krav for å ta eksamen, og den er jo i morgen. Sendte en ny mail for et par timer siden, bare for å høre om det var "noen "der, men har ikke fått svar på den heller.Hadde kanskje forventet at veileder var tilgjengelig dagen før eksamen igrunn, men, men...

Jada, jeg vet det er jeg som har rotet det til, den innsendingsoppgaven skulle jo ha vært gjort og sendt for lengst, men til mitt "forsvar" så står det ikke noe tidsestimat på hvor lenge før eksamen den skulle ha vært levert inn.

Jeg får se, kanskje jeg ringe skolen i morgen tidlig. Nå er ikke følelsen for i morgen super bra igrunn, men godtar de ikke innsendingsoppgaven, så må jeg nok ta hele kurset på nytt, og da holder det ikke å bare ta en konte eksamen til høsten om eksamen går dårlig.

Vel,vel... jeg får krysse fingrene, det er snart helg. ;)

Skrevet

Tja.. jeg har lenge siden sluttet å håpe at veiledere skulle svare innen 3-4 dager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...