Gå til innhold

Betties krok


Bettie

Anbefalte innlegg

Gjest Camelia

Steike du står på!! Litt av et rivjern. Skal bli godt med påskeferie tenker jeg!!

Har jeg forstått det rett hvis du og mannen din har startet opp et firma ved siden av jobben din? :)

Lykke til med innspurten på jobben før påske, håper det går bedre enn forventet.

Høres koselig ut med besøkshjem, det blr sikkert fint!

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg skal stikke innom med en påskehilsen jeg også, i tilfelle jeg ikke rekker det før. Ja, for det ER vel påske nå, forresten?

GOD PÅSKE, BETTIE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg og god påske, Bettie, selv om jeg sikkert er innom her flere ganger i løpet av helligdagene og dagene i mellom.

:kaklehone: (<--- Påskekylling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 15.mars

Hallo damer - tusen takk for at dere stikker innom og legger igjen hilsner. Det er så koselig å åpne dagboka og finne dere her.

Dette har vært ei uke mer eller mindre i helvete.

Det har vært masse samtaler å ta på jobben - og møter, og jeg har jobbet for å finne alternative jobber andre steder for de som er blitt overtallige. Jeg har også prøvd å holde tett kontakt med dem, og har vært et sted hvor de har kunnet være både sinte og urimlige.

I tillegg har jeg forsøkt å få dagene til å gå så normalt som mulig.

Arbeidsdagene i begynneksen av uka ble veldig lange. Og tankene har ikke sluppet taket om kvelden heller. Blir dårlig søvn av det.

Så nå har magen slått fullstendig krøll på seg igjen, og jeg kjenner at betennelsen i spiserøret er på plass. Det går det heldigvis an å ta tabletter mot det, da, så jeg bare øker mengden medisin pr.dag.

I går tok jeg meg fri litt tidligere, for da skulle helgebarnet vårt komme på besøk igjen. Moren fulgte henne, men dro etter en stund, så vi fikk litt alenetid. Som planlagt satt vi deig til grove rundstykker, og så fikk hun velge en film å se. Det ble Shrek 3. Vi spiste middag sammen, og hun spiste ganske godt. Vi hadde valgt kylling, for det hadde hun sagt at hun likte. Hun var her i nesten tre timer, men da ville hun hjem igjen, så jeg kjørte henne hjem. Hun tødde litt mer opp denne gangen. Neste gang kommer også Lillefrøkna til å være her, så vi får se hvordan det går da.

I dag var jeg på jobben på morgenen, og etter lunsj var jeg på et kurs/møte. Det var litt godt å komme vekk fra jobben ltt.

Jeg hadde tenkt å ta meg fri hele påsken, men det går ikke. Jeg må i hvert fall på jobb mandag, for jeg må gjøre ferdig en plan. Og jeg må skrive en rapport. Jeg har tatt med meg jobb hjem også, for jeg må gjøre litt om på arbeidsplanene som jeg hadde foreslått, og de justerte planene bør være klare til første arbeidsdag etter påske. Og så må jeg skrive noen brev. Mandag blir med andre ord en travel dag.

Men blir det fint vær, skal jobbing få være jobbing. Da skal jeg ut i hagen og holde på der.

Jeg regner jo med at vi får en del besøk i påsken. Helgebarnet vårt skal være her skjærtorsdag, en kusine og en fetter til Halvdelen har varslet at de vil ta seg en tur i påsken, og så kommer helt sikkert Poden med familie. Det blir sikkert koselig, men skal jeg være helt ærlig, skulle jeg gjerne ha vært på en øde øy i påsken - helt uten forpliktesler og bare med meg selv å ta hensyn til. Men det får bli en annen gang. Når alle omstillinger er ferdig på jobben skal jeg ta meg fri noen dager og bare ta det med ro. Jeg har jo ganske mange feriedager å ta ut - fra i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk. Synes du kunne fått påskefri jeg. Og det med øde øy skjønner jeg veldig godt. Skulle gjerne hatt en selv, selv om jeg ikke får besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt det travelt i det siste. Synes du er flink som står på sånn. Håper du får en fin påske og at du klarer å få slappet av litt. Det tror jeg du trenger, og ikke minst, du fortjener det sånn du har stått på i det siste. God helg og god påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan komme hit, Bettie. Bare snik deg ut og sett deg i bilen så er du her på en drøy halvtime ;)

Jeg lover å ikke be deg om noen ting. Du kan ha med deg bok også, så lover jeg å ikke snakke til deg med mindre du snakker først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Bettie!

Jeg skjønner at du må jobbe i dag, men jeg håper det blir noen anlednigner til å slappe litt av innimellom utover uken. Du får i alle fall la resten av flokken ta seg av matlaging og dennslags, det har jeg forstått at de er kompetente til flere av dem.

Jeg sier ingenting på at omstillingsprosessene på jobben er tunge for deg, og spesielt siden noen har blitt overtallige. Jeg tror at når man først blir overtallige, så er det uansett godt å ha en sånn sjef som deg, som er til stede, lytter og gir dem rom for å være frustrerte. Klapp deg selv på skuldra for det, for du er ganske unik i så måte.

Mange gode tanker til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Håper du kom deg greit gjennom arbeidsdagen i dag. Og at du nå kan ta det litt roligere noen dager. Prøv å få deg noen små pusterom innimellom, Bettie. Du trenger det. :klem:

God påske til deg og dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trulselinemor

Må innom til hun fantastiske Bettie med en God Påske hilsen. Kos deg!

Håper du får slappet av og får ei fin påske.

GOD PÅSKE!

Endret av Trulselinemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...