Karius Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #601 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå er jeg igang med vasking av bittesmå babyklær. Det begynner å bli mer og mer virkelig at vi om kun kort tid, har en baby i huset! Nedtellingen til keisersnittet starta 1. januar. Hver kveld ligger Baktus å prater med Lille Spire, forteller hvor mange dager hun har igjen i magehulen sin. Pappa'n er nok veldig spent, både ifb selve keisersnittet og tiden etterpå. Det blir ei spesiell barselstid på oss, og jeg tror begge er usikker på hvordan ting blir når vi passerer de magiske 5 ukene som vi fikk med Lille Pi. Det gjelder å ta en dag om gangen - nyte øyeblikkene og kose oss så godt vi klarer! Det er mange sms og telefoner for tiden, folk rundt oss er rimelig spente. Vi har klart å holde ks-dato hemmelig for nesten alle. Det er bare et vennepar som vet, og det har vært godt! Føler at det har vært riktig for oss, og tror folk rundt oss skjønner akkurat det. Vi var på en kjapp bytterunde av Rosendahl-gaver igår. Baktus fikk bestemme litt, og vi endte opp med dette: drammeglass skål i 20 cm og 24 cm serveringsfat Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. januar 2008 #602 Del Skrevet 9. januar 2008 Siden jeg ikke vet når det skjer, vil jeg passe på å ønske lykke til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. januar 2008 #603 Del Skrevet 9. januar 2008 Så spennende dette blir. Tenk at snart har dere det lille nurket deres på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 9. januar 2008 #604 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal innrømme at jeg er spent selv jeg - men har veldig forståelse for at dere velger å holde kortene litt tett til brystet altså! Men det er iallefall ikke så lenge til, og det skal bli så spennende å bli kjent med Lille Spiremor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #605 Del Skrevet 9. januar 2008 Siden jeg ikke vet når det skjer, vil jeg passe på å ønske lykke til nå Tusen takk! Så spennende dette blir. Tenk at snart har dere det lille nurket deres på utsiden Veldig spennende Monja! Blir plutselig så virkelig når man ser på alt av babyutstyr og klær som er spredt over hele huset! Skal innrømme at jeg er spent selv jeg - men har veldig forståelse for at dere velger å holde kortene litt tett til brystet altså! Men det er iallefall ikke så lenge til, og det skal bli så spennende å bli kjent med Lille Spiremor! Du...hadde liksom tenkt å høre om du ville sladre jeg da? Forhåpentligvis blir det en litt mer positiv sladrejobb denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 9. januar 2008 #606 Del Skrevet 9. januar 2008 Du...hadde liksom tenkt å høre om du ville sladre jeg da? JAAAA jeg vil sladre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #607 Del Skrevet 9. januar 2008 Flott Frk. Stella! Da sender jeg en sms så snart Lille Spire er i armene våre, og mor har kommet litt til hektene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. januar 2008 #608 Del Skrevet 9. januar 2008 Masse lykke til Karius. Blir en spennende tid dette. Gleder meg til å høre at lille spire ligger i armene til mamma og pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. januar 2008 #609 Del Skrevet 10. januar 2008 Sier lykke til nå jeg også. Sånn i tilfelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. januar 2008 #610 Del Skrevet 11. januar 2008 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 11. januar 2008 #611 Del Skrevet 11. januar 2008 Mobilen er ladet og klar den vettu! Selv om det hadde vært så typisk om hun kommer neste fredag, da denne jenta driver og gjør London utrygg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. januar 2008 #612 Del Skrevet 11. januar 2008 Spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 11. januar 2008 #613 Del Skrevet 11. januar 2008 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 13. januar 2008 #614 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå kan det ikke være lenge igjen, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 13. januar 2008 #615 Del Skrevet 13. januar 2008 Lillesøster er kommet!!! Litt før planen, men alt er gått veldig bra. Det lille vidunderet kom, på keiserlig vis, fredag den 11. - hun veide 3290g og målte 49cm. jeg har sett bilde og hun er absolutt helt nydelig! Formen til Karius er topp, og ingen kan se seg mette på prinsessen. Gratulerer så masse til hele Karius-familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. januar 2008 #616 Del Skrevet 13. januar 2008 Så herlig Gratulerer masse med den lille prinsessen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 13. januar 2008 #617 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Åhh, så herlig! Gratulerer så mye!! :juhu: Endret 13. januar 2008 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #618 Del Skrevet 13. januar 2008 Å så herlig. Masse gratulasjoner med lille prinsessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 13. januar 2008 #619 Del Skrevet 13. januar 2008 Å, var visst litt sent ute med å ønske lykke til jeg! Gratulerer så mye med prinsessa!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. januar 2008 #620 Del Skrevet 13. januar 2008 ååhh gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå