Gå til innhold

Livet som utøvende mamma


Karius

Anbefalte innlegg

Kjempelenge siden jeg har vært innom dagboken din altså, blir veeeldig lite KG-tid på meg om dagen.

Hvordan står det til?

Alt bra med deg og babyen i magen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg! :klemmer:

Takk for det, kiwii. Nå nærmer det seg en ny helg igjen! :klemmer:

Kjempelenge siden jeg har vært innom dagboken din altså, blir veeeldig lite KG-tid på meg om dagen.

Hvordan står det til?

Alt bra med deg og babyen i magen?

:klem:

Skjønner godt at det blir lite KG-tid, med en liten sjarmør i hus.

Det går forholdsvis bra med både små & store her. :)

Koslig at du stikker innom! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig aktiv for tiden, hverken her eller der...

Mangler energi og overskudd, blir så jeg gjør det jeg må her hjemme - så får resten bli en slags bonus.

Prioriterer å ha masse tid sammen med Baktus, og gjøre litt koslige ting bare vi to.

Vi har passert uke 30, og får snart vite release-dato! :jepp:

Rimelig spent, rart å vite at akkurat den Dagen blir vi foreldre igjen! :hjerter:

Idag har jeg shoppa litt på nett.

Bl.a denne og

denne til Lille Spire. :fnise:

Baktus klarte ikke helt å bestemme seg, så mulig vi bestiller flere etterhvert. Happy Ugly Family... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg shoppa litt på nett.

Bl.a denne og

denne til Lille Spire. :fnise:

Baktus klarte ikke helt å bestemme seg, så mulig vi bestiller flere etterhvert. Happy Ugly Family... :lur:

:lol: Ååååå jeg flirer! De var bare helt herlige da! Bare jeg som får assosiasjoner til den IF-reklamen (?) med familien Rotte på biltur, hvor far Rotte prøver å trøye baby Rotte med en bamse - som ser ut som en meget ondskapsfull og meget sulten KATT? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Release-dato... :fnise: Herlig uttrykk.

:klemmer:

Hei Daria! :klemmer:

Hehe...en kompis som spurte om vi hadde fått release-dato på babyen. Ble litt satt ut med det samme, og måtte tenke meg litt om - men nå synes jeg det er en helt naturlig benevnelse for ks-dato. :)

:lol: Ååååå jeg flirer! De var bare helt herlige da! Bare jeg som får assosiasjoner til den IF-reklamen (?) med familien Rotte på biltur, hvor far Rotte prøver å trøye baby Rotte med en bamse - som ser ut som en meget ondskapsfull og meget sulten KATT? :hoho:

Yes! Jeg tenker oxo på IF-reklamen når jeg ser disse små rakkerne! :ler:

De er rett og slett styggpene, og jeg har leta etter de en god stund nå! Og har vel mer eller mindre bestemt meg for å bestille minst 1 til... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: 31 uker :hjerte:

På mandag skal vi på jm-kontroll. Da skal vi avtale samtale til fødselslege, for planlegging av releasedato og hvordan ting foregår ifb keisersnitt.

Selv om vi har vært gjennom et ks før, blir det under helt andre forutsetninger denne gangen.

Forrige gang var det jo rimelig kaotisk, med katastrofealarm, full narkose osv.

Denne gangen blir det nok helt annerledes, folk har god tid og ikke minst så får Baktus være med inn under inngrepet.

Tør liksom ikke helt å tenke så mye på selve operasjonen. Fokuserer heller på at vi skal få en fin opplevelse, og ikke minst at vi endelig får treffe Lille Spire.

(tenker minst mulig på rekreasjonen, har fortrengt det meste fra forrige gang - men husker at jeg var fullstendig handicappa og måtte ha hjelp fra Baktus til det aller, aller meste. Men fikk flere kommentarer på at jeg var kjempesprek, var oppe å gikk morgenen etter ks. Men var jo nødt, ettersom Lille Pi lå på intensiven - 3 etg. ned)

Det er noe rart med kroppen for tiden, det er ihvertfall sikkert.

Har gått i flere uker og hatt lyst på blodpudding!!

Og ettersom Baktus jobber overtid i helga, så benytta jeg anledningen til å spise det idag. Tror ikke jeg har spist det siden jeg flytta hjemmefra i `93! Var faktisk ikke så verst, men tror nok ikke det blir en slager heller for å si det sånn... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ikke gjort mye fornuftig gitt...sånn er det når man er alene hjemme på en søndag. :sjenert:

Men kjenner jeg begynner å bli litt rastløs nå, så kanskje jeg skal bake litt boller. Kjekt å ha i fryseren. ;)

I tillegg burde jeg ha kjørt litt støvsuger rundt omkring her, hybelkaninene begynner å hope seg opp.

Baktus er på jobb, de driver med noe server-greier - og det må gjøres når ingen andre er på jobb. Kjipt, men heldigvis ikke så ofte at det er helgejobbing da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppa! Så fort tiden går - 31 uker, dette svangerskapet bare suser avgårde spør du meg!

Bollebaking høres ut som en god ide - jeg har lekt husmor i dag, bakt fylte horn og nå står hjemmelaget ertesuppe og godgjør seg på komfyren. I bakgrunnen er det visst Playstation som suser og går...:sjenert: Kunne like gjerne vært hjemme alene jeg også vettu! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: til Frk. Stella-snuppa mi!

Joda, svangerskapet har forsåvidt gått fort det. Men samtidig så uendelig saaakte...

På en måte føles det som jeg har gått gravid siden april'06.

En rolig uke, har hatt oppkast og greier et par døgn her.

Vet ikke om det var omgangsyke eller matforgiftning. Det var uansett en lite behagelig opplevelse...stor mage/henge over doskåla er ikke spesielt godt...

Men nå er formen bedre, og jeg har klart å spise litt mat idag.

I morra er det time til fotograf sammen med Storesøster.

Det blir spennende, skal ta litt familiebilder og noen magebilder.

Tror det blir fint å ha senere. Angrer for at vi ikke gjorde det samme mens Lille Pi var i magen. Men men...

Vi skal ha litt juleforberedelser her i helga; pepperkakebaking og lage kreative(?) julekort.

Også skal vi planlegge markering av 1-årsbursdag til Lille Pi.

Det blir neste gang Storesøster kommer ned, så vi vil gjerne involvere henne i planleggingen.

Baktus har vært skikkelig handyman i ettermiddag.

Han har bytta ut 6 dritstygge dører, til hvite stilige...det ble et helt annet hus! :jepp:

Særlig døra fra vindfang til gang med frosta glass ble utrolig tøff! :)

Nå mangler vi bare litt maling rundt karmene så er det perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde jo planer om å benytte av meg fame sitt gratistilbud til gravide jeg... reise inn å ta bilder når permen begynte.. med det rakk jeg jo aldri :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det når noen har hastverk, Pasha! :ler:

Tidlig oppe idag, har faktisk spist frokost og tatt dagens første te-kopp allerede.

Skal på blodsukker-kontroll om et par timer, og tenkte jeg kunne stå opp samtidig som Baktus for en gang skyld.

Kan jo være at pakke-kalenderen er en ekstra gulrot oxo, selfølgelig! :fnise:

Etter kontrollen skal jeg på cafè sammen med ei ny venninne og hennes 9 uker gamle knert.

Hun ble englemamma noen måneder før meg, og vi har en herlig kjemi. Og det er utrolig deilig å prate med noen som skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nice :) Kan jeg spørre hva de kostet? Ønsker meg hvite dører nede. En til badet og en mellom gangen og stua, og den mellom gangen og stua må det være glass på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...