Gå til innhold

Livet som utøvende mamma


Karius

Anbefalte innlegg

godt med slike venner!

:Nikke: Veldig godt!

Det ble en lang cafètur gitt, fra 1030-1500. Rakk både lunsj og kake, og i tillegg mye god drikke. :ler:

Men vi kosa oss, og lille knerten var så snill og god hele tiden.

Nå gleder jeg meg til Lille Spire kan være med - utenfor magen. ;) Det blir koslig!

Blodsukker-kontrollen gikk sånn passe bra, må fordøye litt for meg selv tror jeg.

Men superstolt av meg selv, har parkert i 2 forskjellige parkeringshus idag. Og det helt uten kaos og panikk-tendenser. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nice :) Kan jeg spørre hva de kostet? Ønsker meg hvite dører nede. En til badet og en mellom gangen og stua, og den mellom gangen og stua må det være glass på

De uten glass kosta ca. 900,- pr. stk.

Den med frosta glass ca. 4.000,- Måtte betale litt ekstra for endring av standardglass.

Vurderer å kjøpe Triangel 2, 3 eller 4 som ytterdør til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være godt å ha venner som har gått gjennom noe av det samme, både på godt og vondt. Det er vel ikke alt som er like lett for oss andre å skjønne, uansett hvor mye godvilje og empati man har.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Daria! :)

Veldig godt å ha blitt kjent med flere engleforeldre via foreninger og nettet. Det har nok hjulpet oss mye.

Vi merker jo at for folk rundt oss, kom hverdagen fort tilbake til normalen igjen. Og da blir det ikke like naturlig å prate om Lille Pi med de lenger.

Og etter at nyheten om Lille Spire kom ut, forventes det at vi skal være glade og se positivt på livet igjen. (flere som har sagt rett ut at nå må vel det verste være over osv.)

Men så enkelt er det dessverre ikke...

Da er det godt å ha noen som kjenner på de samme følelsene, og kjører den samme berg-og dalbanen som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: fra meg også!

Klart dere fortsatt har tunge stunder, det er jo ikke ett år siden dere mistet lille vakre Pi engang. Ikke at ett år er en målestokk heller, det kommer nok til å gjøre fryktelig vondt også i årene framover. Men det må i hvert fall bli godt å snart få en liten baby å øse all kjærligheten deres til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, La Traviata! :klemmer:

Har vært på kontroll, ul og doppler idag.

Og vi har fått vite releasedatoen. Litt sånn :redd: , men samtidig veldig godt å få det avklart.

Vi hadde en lengre samtale med legen, der vi gikk gjennom våre ønsker og tanker ang. fødsel. Ser ut som vi får et perfekt team med oss, både fødselslege og jordmor som fulgte oss under hele svangerskapet forrige gang. Godt å ha noen som kjenner oss og historien vår, og som vi stoler 110% på. :)

Alt bra med Lille Spire, hun sov når vi starta med ultralyden. Jeg ble nesten litt redd med det samme, er jo vant til at hun er helt turbo under slike undersøkelser. Men hun våkna fort da, og da ble det som "vanlig" igjen. :ler:

Det var 3 leger som kikka på henne, og alle var imponert over aktivitetsnivået der inne. Kan bli travelt for mor&far etterhvert. :ler:

Ifg målingene ligger hun ca. 10% over gjennomsnitt i forventet fødselsvekt. Dvs. ca. 3.700/3.800.

Men disse målingene er veldig ca.

Lille Pi lå hele tiden an til å bli en stor baby på godt over 4 kg, men endte på 3.900 - selv med 14 dager over termin.

Så vi bekymrer oss ikke, bare hun er frisk så spiller resten liten rolle.

Nå er det bare å ruge videre, feire jul og starte nedtellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på datoen jeg også altså! ;) Så godt at alt ser bra ut og at dere føler dere trygge mtp de som skal følge dere når lillesøster skal ut av magehulen sin!

Jeg følger med fra sidelinja, Karius! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye: Samba og Dråpe.

Foreløpig holder vi releasedatoen hemmelig.

Kanskje jeg knekker mot slutten, men har som intensjon at ingen skal vite det på forhånd. ;)

Ei stk mormor som er sånn passe fornærma over det, men vi bryr oss egentlig ikke så veldig mye... :fnise:

Det blir i midten av januar da, det kan jeg si... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på årets lutefisk-happening sammen med jobb ikveld.

Ganske koslig, men utrolig merkelig - faktisk ingen som spurte hvordan det gikk med meg/oss. Ingen kommentarer på magen e.l. Jeg har vært 100% sykemeldt i 4 uker nå...

Men fikk prata med adm.dir og jeg skal ha et møte med han i neste uke ang. oppfølging av sykemeldte sånn generelt. Har ikke hørt en lyd fra sjefen min, og NAV mangler endel dokumentasjon fra arb.giver - som jeg får purringer på. :kjefte:

Og det er liksom meningen at jeg skal tilbake etter permisjon...særlig... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lure på om du hadde forsvunnet fra KG, men så var det den fantastiske funksjonen på "mine innlegg" som bare viste tråder jeg hadde skrevet i de siste to mnd. Dvs at det må ha vært lenge siden jeg hadde skrevet her :sjenert: Men følger med iallfall :)

Godt å høre dere får et team dere kjenner og stoler på :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på årets lutefisk-happening sammen med jobb ikveld.

Ganske koslig, men utrolig merkelig - faktisk ingen som spurte hvordan det gikk med meg/oss. Ingen kommentarer på magen e.l. Jeg har vært 100% sykemeldt i 4 uker nå...

Det hørtes jo unektelig litt spesielt ut...

Så dere holder release-datoen hemmelig for absolut alle? Din evne til på holde på hemmeligheter er forbløffende -jeg hadde sprukket etter en dag... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...