Gå til innhold

BlaBlaBla...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan står det til? :vinke: Du har vært stille både i bok og på MSN nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Smygel
Skrevet

mysan? Hvor er du?

Regner med du har lånt vekk PC til rekonvalesenten, men......du kunne jo stikke nesa inn en liten tur??

Skrevet

Hei mysan

Nå er jeg tilbake igjen. Har bare hatt en litt lei periode.

Håper du har det bra.

Skrevet

Hei alle!

Her er alt bra, ting er så rolig og Liten har PC'n hele tiden. Ikke at hun bruker den hele tiden, men msn'n står pålogget med hennes profil.

Jeg kunne hatt masse tid til å gå inn og hilse her, men det har vært så hektisk på jobb at jeg har ikke maktet å gjøre noe som helst når jeg har kommet hjem.

Denne uken har vært et helvete... fredag var roligere, men da var jeg så trøtt allikevel at jeg faktisk stupte i seng klokken 22. Og sov til klokka ringte 09 i dag morges.. håper neste uke blir litt roligere, tilstandene har vært helt sinnsyke!!

Jeg skal skrive en søknad denne helgen, på en jobb her i området. Klesbutikk. Den kunne jeg godt tenkt meg, den kan umulig betale noe dårligere enn jeg vanligvis får betalt andre steder, og når man da sparer både reisepenger og tid, så vil det være helt ok.

De vil egentlig ha noen med erfaring fra vindusdekor osv, som jeg ikke har, men jeg har mange andre erfaringer og sansen for farger og sånt har jeg, så vindusdekor skulle jeg nok fått til uansett.

Dessuten har jeg jo faktisk noen års erfaring som farge- og stilkonsulent, det må da vel være en positiv ting, og mange år i salg burde vel også telle?

Jeg skal i hvert fall søke. Butikk vil være midt i blinken for en sliten sekretær/kundebehandler/potet som er lei av kontorlivet. Og altfor lange dager.

Nå reiser jeg hjemmefra litt over halv sju om morgenen og er tilbake ca halv seks. Det er elleve timer og jeg synes det er litt lenge. Jeg MÅ prøve å finne noe annet i nærheten. Vil gjerne slippe å reise inn til byen også.

Nå må jeg få i meg kaffen, skylle fargen ut av håret og komme meg i siget. Vi skal være på jobb om tre timer, og ting skal gjøres først...

Ha en fin helg alle sammen!! Skal se om jeg får tatt en dagbokrunde i morgen kanskje

Skrevet

Jeg skjønner hvordan du har det - er vel mye i samme situasjon selv... Jobb, jobb, jobb...

Siden du har vært farge- og stilkonsulent, har du nok en god sjanse på den nye jobben, vil jeg tro! Lykke til, skal krysse alle fingrene for deg! :hoppe:

Håper du får ei deilig og avslappende helg slik at du får hentet deg inn igjen litt. :klem:

Skrevet
Jeg skal i hvert fall søke. Butikk vil være midt i blinken for en sliten sekretær/kundebehandler/potet som er lei av kontorlivet. Og altfor lange dager.

Butikk er vel ikke mindre slitsomt, men kanskje slitsomt på en annen måte. Uansett er det med reisetida en god grunn til å bytte beite. Uansett er det jo bare å søke. Enten får du den eller så får du den ikke. Får du den er det bra og får du den ikke er du jo ikke verre stilt enn i dag - da er det bare å se seg om etter noe annet å søke på. Det er det greie med å være i jobb mens man søker; -det er ikke helkrise om man ikke får noen ny.

Skrevet

I mine notater, står det at du har bursdag i dag!

Så: GRATULERER MED DAGEN, VENNEN..... :bursdag:

Sånn, da fikk jeg sladret litt til de andre som kikke innom her også.

Håper alt er bra med deg, og husk og passe godt på deg selv. Det er mange som trenger deg, vet du, men du har lov til å si nei...

Vi snakkes!

:)

Skrevet

Forutsetter nå at Mora di ikke har surr i notatene:

:bursdag:

Skrevet
:hoppe: Gratulerer med dagen!!!! :blomst: Dikt kommer senere...
Skrevet

Hei alle søte mennesker!!!

Ja, så var jeg et år eldre da... merker ikke så mye til det. Er støl og sliten i kroppen, men det tror jeg skyldes 12,5 timer med tråkking, rydding, servering... osv mer enn det skyldes alder. Og det faktum at jobbeskoene mine har vært med meg på jobb i snart ti år. Tror ikke det er sløsing om jeg kjøper meg nye snart.

Nå skal jeg tusle meg inn på badet, få av meg sminken og komme meg i pysjen. I morgen må jeg også forholdsvis tidlig opp - det er nemlig nemlig pepperkakebaking hos min mor.

SOv godt, alle sammen - kjempekoselig med alle de hyggelige hilsnene.

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Skrevet

Glad for å se deg! :)

Skrevet

Har sovet litt for lenge i dag. Burde vært i bilen på vei til mine gamle foreldre nå, men jeg har sendt melding om at vi jobbet så sent i går og dermed blir litt forsinket i dag. Men vi kan ikke somle masse, for da har jo de andre reist hjem når vi kommer, og det er ikke like hyggelig. Jeg vil jo se brødrene mine og alle tanteungene også.

Jeg har vondt i hodet i dag. Ikke sånn veldig, men det er noe som trykker litt over og bak panna. Prøver å få i meg en halvliter med vann nå, så retter det seg forhåpentligvis igjen. Hodepiner er ikke morsomme.

Må prøve å ikke bli å sent hjemme igjen, jeg MÅ bare få støvsugd og vasket her i dag. Det er så vanvittig gjengrodd her!! Dere ville ikke trodd det om dere kom og så hvordan det ser ut i det mysanske hjem om dagen. Jeg skjems. Og jeg har langt fra støv på hjernen, så når jeg skjems, så sier det litt.

Nei, jeg får komme meg ut av pysjen igjen vel, og inn i noe jeg kan vise meg for familien i... og få lagt ned håret. Det står rett opp og ut hver eneste morgen. Hver eneste morgen MÅ jeg vaske håret fordi det står rett ut i svette fjoner... det tar tid, og jeg løper stadig til bussen med vått hår, som da blir seendes ut deretter...

Der tok Yme badet.. jeg får sitte her litt til da.. kikke litt i forumet kanskje? Jeg så nettopp at det er stengt for gjester? Ja, ja, får se om ting blir noe bedre eller annerledes av den grunn...

Ha en fantastisk søndag, folkens!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...