Gå til innhold

BlaBlaBla...


mysan

Anbefalte innlegg

Squashen er herved kvalitetssjekket (av hunden) og står i ovnen.

Min Meny har faktisk alltid stilton (og alt annet man kan ønske seg innen ost), men så har de også en særdeles dedikert ostemann ansatt der. Flinke mannen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I såfall så kommer den imaginære hangoveren etter den imaginære hvitvinene til å forhindre deg fra å få den trimmen som ellers kunne utliknet den reelle hangoveren fra den reelle vinen, og dermed blir den imaginære vinen vel så skadelig som den reelle.

Jah! :sjarmor:

Ja, i grunnen.....  Men det kan være han tåler det?

Skal vi se...

den imaginære hangoveren etter den imaginære vinen vil hindre meg i å få den trimmen som ellers kunne utliknet den reelle hangoveren fra den reelle vinene... og dermed blir den imaginære vinen vel så skadelig som den reelle..

Bortsett fra en ting: Og det er at den reelle vinen ikke ville gitt meg noen hangover, fordi den jo aldri ble inntatt.

But I see what you mean... og det skal selvfølgelig unngås. Jeg skal kle meg for vær og vind, og komme meg på pol og på Meny. Og så kan jo festen bare fortsette.

Og den uthengte ungen min - joda, han står for en støyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra en ting: Og det er at den reelle vinen ikke ville gitt meg noen hangover, fordi den jo aldri ble inntatt.

:ler: Godt resonnert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg de har en dedikert ostemann i min Meny også.

Før hadde de tanten min der og hun var veldig flink. Men hun pensjonerte seg jo etterhvert, slik det hør og bør seg en gammel dame. Hun laget tidenes beste roquefortrem av roquefortrestene. Namme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra en ting: Og det er at den reelle vinen ikke ville gitt meg noen hangover, fordi den jo aldri ble inntatt.

Jamenatte.....poenget var at den imaginære plutselig ble farligere enn den reelle som du altså ikke fikk inntatt.....

Skjønner? Hm, nei....kanskje det er blitt vel mye imaginær på deg :klem: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bok!

Dersom du ønsker et sted å skrive ned ting på internett, som ikke er moderert ihjel, kan du sjekke ut www.livejournal.com og lignende steder. Der kan du også velge å ha det du skriver offentlig, kun for venner og privat. Der får du feedback fra kjente og ukjente og det er communities du kan melde deg inn i, det finnes uendelig mange valgmuligheter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

*tusler rundt og samler sammen vinglassene, børster vekk kjekssmuler og pakker inn resten av osten*

Tenker det er på tide og ta natta hvis jeg vil ha en lang og rolig morgenstund i morgen før jeg går ut på (handle)-tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...