Gå til innhold

BlaBlaBla...


mysan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halla Smygel - er det forum på doktoronline også? Da må jeg inn og titte.

Jeg skjønner ikke helt alt moderatorene gjør jeg heller, og nå i denne siste boken så la jeg ikke akkurat ut de verste opplysningene om ungen heller, det gikk mer i generelt hva man sliter med når det er sånne problemer med i bildet, og som alle som kjenner henne vet om uansett, men greit nok.

Nå har jeg en svadabok, og den er ganske så underholdende synes jeg, jeg har sluttet å kjede meg, og det er en god ting.

Så får jeg heller se om jeg finner et annet sted for de mer seriøse tingene mine. Og gjerne et sted hvor man selv kan velge hvem som skal få adgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest i formiddag var jeg innom en dagbok med "side på side" av bilder av unger og gudene vet hva. Men det var i dagboken til en forumist som har vært her siden tidenes morgen og som kjenner ca halve moderatorkorpset og vel så det. Og det gjelder i grunn de fleste dagbøkene som er stappfulle av barnebilder, eieren kjenner "alle", også moderatorene.

Nei, nå var jeg vel slem (og blir sikkert moderert eller noe :roll:), sånn gjør man ikke på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid litt forskjell på folk, og noen tilhører jenteklubben grei. men det er ikke så farlig for meg. jeg finner andre steder til den slags.

Det å skrive hjemme i word blir jo ikke det samme - det er greit å få kommentarer på det man forteller. Det blir jo som å ha en samtale med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får jeg heller se om jeg finner et annet sted for de mer seriøse tingene mine. Og gjerne et sted hvor man selv kan velge hvem som skal få adgang.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er selvskreven leser, Cata - dont worry!

Du vet jo allikevel alt som er å vite.

Hei Tyr - er jeg flink til å ha en DB om ingenting? SE det sideantallet'a!!

Men jeg må jo rette en stor takk til alle mine besøkende ostespisere også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mysan. Livat her...:)

Litt befriende med en DB om ingenting, men det er jo ikke helt DEG.

*hvor lenge har du og Cata kjent hverandre ? *

Endret av Tyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, her har det vært liv. Sånn kan vi like å ha det.

Men nå skal jeg rulle inn, kjenner jeg.

Sov godt - og den siste som går slår av lyset, ok?

Natta da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mysan.    Livat her...:)

Litt befriende med en DB om ingenting, men det er jo ikke helt DEG.

*hvor lenge har du og Cata kjent hverandre ? *

Vel, meg og meg.. svada er en stor del av meg det også, selv om det ikke kommer så godt frem hele tiden. I hvert fall ikke i dagbøkene mine.

Cata har jeg "kjent" et års tid snart vel.. nei, litt mer også faktisk. Tiden flyr jo så fort, men jeg tror kanskje at jeg begynte å besøke boken hennes i fjor sommer eller kanskje litt før, og så la jeg henne til på msn i januar eller noe sånt, og etter det bli vi "ordentlig" kjent.

Husker du bedre enn meg, Cata?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata har jeg "kjent" et års tid snart vel.. nei, litt mer også faktisk. Tiden flyr jo så fort, men jeg tror kanskje at jeg begynte å besøke boken hennes i fjor sommer eller kanskje litt før, og så la jeg henne til på msn i januar eller noe sånt, og etter det bli vi "ordentlig" kjent.

Husker du bedre enn meg, Cata?

:klø: Huske? Hvem? Jeg? Dronningen av korttidshukommelse :ler: .

Men MSN i januar er rett - for jeg satt visst og leste til eksamen på den tida. (Ehem....lot som jeg leste, er vel mer presist uttrykt.) Men når du begynte å vandre i boka mi husker jeg ikke - og jeg tror ikke jeg gidder bla meg tilbake for å finne "mysan nr. 1".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MOOOORGEN!!

Det er mørkt ute i dag, til tross for at klokken er over ti. Men desto hyggeligere er det jo med levende lys, nytraktet kaffe og radio i stedet for tv. Kosestart på dagen.

Været ute er tragisk i dag, men jeg har lovet meg selv å vandre både hit og dit, så det skal jeg gjøre.

Nå har jeg spist frokost, og sitter her og venter på at presskannen skal bli ferdig med å trekke kaffen min.

Jeg skal straks inn og titte litt på linken din, Smygel. Det kan være greit å frekventere mer enn ett forum, så man får utvidet forumshorisonten sin litt. Kanskje ta en tur innom asylet i dag også, der er det lenge siden jeg har vært.

Æsj det regner skikkelig ute, faktisk. Jeg kommer til å bli ganske så våt og kald er jeg redd, overtrekksbukse er jo ikke noe jeg bare sitter her og er i besittelse av liksom. Uff, det er teit å ikke ha en bil som virker.

Nå får jeg ta en liten runde i forumet, og kanskje titte innom et par andre, og så får jeg komme meg i bevegelse.

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen Mysan. Heldig du som har tid til frokost med levende lys (jeg har forsovet meg :sjenert: ) og greier... God spasertur i drittværet. :)

*løper til jobben*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :vinke:

Jeg har sovet som et lite barn i ti timer,jeg. Sliten for tida? Mhm...

God tur ut i drittværet - vet hvordan det er, for vi var billøse fram til for et par uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj det regner skikkelig ute, faktisk. Jeg kommer til å bli ganske så våt og kald er jeg redd, overtrekksbukse er jo ikke noe jeg bare sitter her og er i besittelse av liksom. Uff, det er teit å ikke ha en bil som virker.

Jeg kan overta regnet ditt jeg, for for det første har jeg overtrekksbukse og for det annet så liker jeg regnværsturer (når jeg bare er skikkelig kledd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute, men jeg tok bussen. Begge veier. Nedover fordi det passet seg sånn med tiden, og opp igjen fordi jeg hadde for mye å dra på. Kjøpte meg en liten sukulentoppsats til salongbordet og en ny trådløs telefon. Har jo vært ledningavhengig siden i sommer, og det er ikke sjarmerende og stå og henge i entreen og snakke i telefon. Fikk en grei telefon til 400kr.

Vin fikk jeg ikke, fordi polet var stengt pga dataproblemer, og jeg gadd ikke sitte å vente på at de kanskje fikk systemet i gang igjen. Hadde jeg visst at det var en hel time til jeg fikk bussen igjen, så hadde jeg nok vurdert det litt annerledes, men altså.

Ikke ble det Stilton på meg heller, men det ble St. Agur (het den ikke det da?) og et lite stykke parmesan samt en norsk Chévre. Jeg får drikke te til, det er godt det også, selv om det ikke blir helt det samme.

Nå skal jeg straks ut i butikken rett her borte og handle selve lørdagshandelen, men da skal Yme få være med, melk er tungt og det er han som drikker melk. Jeg gjør ikke det, og bruker lite av det i matlaging også.

Nå har det sluttet å regne her, og solen har kommet frem bare for å vinke farvel til oss og ta kvelden borte i vest.

Nå skal jeg hive meg rundt før jeg løper i butikken igjen, og plukke kattemøkk og tømme kattedoen. Det lukter ikke godt her. Og så skal det ryddes og muligens støvsuges litt så det kan se litt hyggelig ut her når jeg nå først har fått meg en blomst på bordet. Eier jo ikke en plante i hele leiligheten. Alle mine planter dør etter at jeg gikk ut i full jobb for x antall år siden, og siden har jeg bare ikke fått det til simpelthen. Da jeg gikk hjemme med små barn bodde jeg i et vell av grønne planter, og det var faktisk veldig koselig. Det er sånn jeg vil ha det. Jeg prøver stadig, men det skjærer seg hver gang, det er ikke mange planter som overlever mer enn få uker i denne heimen.

Nuh mysan - kom deg i siget. Her kan du ikke bli sittende riktig ennå.

hej då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...