Gå til innhold

BlaBlaBla...


mysan

Anbefalte innlegg

Hun kom hjem, pent og pyntelig sent i går kveld. Nå er hun på vei til nyttårsmiddag med venner, og Yme har nettopp dratt, så da sitter jeg her.

Jeg har tenkt å spise kalvestek fra Nordfjordkjøtt i dag, ferdigpakke som varmer i vann, og se på tv. Jeg har også kjøpt meg et nytt blad, så jeg skal kose meg på vanlig vis.

Ha en hyggelig nyttårsfeiring alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror en god del mennesker har gått sammen om å sende opp fyrverkeriene sine fra idrettsplassen i år, for der kommer det mye og veldig konsentrert, og det har det gjort i en halvtime nå... like tett og voldsomt vakkert.

Jeg stod ute i ca ti minutter, før jeg gikk inn igjen for å se til kattene. De har trukket inn på badet, som ligger midt i leiligheten og er uten vinduer. Tryggest der.

Lillepusen var forresten ikke der, så henne gikk jeg rundt og ropte på litt. Da krøp hun frem fra under bordet inne hos Liten, antakelig har hun sittet under senga der inne. Jeg fikk henne ikke til å forstå at hun kunne gå inn på badet til de andre, så nå ligger hun under sofaen her jeg sitter istedet.

Stakars, dette er bare forferdelig for de stakkars firbente - de har jo betydelig bedre hørsel enn også, så vi kan jo bare forestille oss hvordan de må ha det.

Jaja, dere - nå er 2008 her, med helt blanke ark. Vi kan tenke og tro og ha masse planer for dette året, men vi vet egentlig ingen ting.

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har de jammen gitt seg med smellingen allerede - nesten. Men det var fint så lenge det varte. *liker raketter og har ikke dyr i huset*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...