Gå til innhold

BlaBlaBla...


mysan

Anbefalte innlegg

Starter ny bok, da moddisene mente at Liten var blitt identifiserbar i den gamle. Jeg ba dem slette den.

Jeg vet ikke hvor mange av KG's par tusen brukere som bor sånn til at de kan gjette hvem hun er, men ok. Kanskje det finnes noen.

Denne boken skal handle om null og niks, og jeg ber dere som er inne og leser om å stoppe meg tvert dersom jeg prøver å fortelle noe om meg selv eller andre i min omgangssfære.

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kapittel 1:

Jeg tror egentlig jeg begynner å bli for gammel for dette forumet, for jeg kjeder meg mer og mer. Er innom stadig færre tråder, og svarer i ennå færre...

Men hva kan jeg finne på i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapittel 1:

Jeg tror egentlig jeg begynner å bli for gammel for dette forumet, for jeg kjeder meg mer og mer. Er innom stadig færre tråder, og svarer i ennå færre...

Men hva kan jeg finne på i stedet?

Var så travelt opptatt med å få første gjesteinnlegg i dagboken din at jeg ikke hadde tid til å skrive det jeg egentlig skulle, ville egentlig si at jeg kjenner meg igjen i de tankene. Jeg finner lite som engasjerer meg her nå i motsetning til før, og det er trist, for jeg liker så godt å bruke forum som avslapnings-medium istedenfor f.eks tv.

Mosekos tilbake :ler:

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja, skjønte ingenting jeg nå...

Boka trenger da ikke å handle om null og niks. ;)

Kanskje greit å slette en gang i blant? Hvis du vil ha det du har skrevet så kan du jo lagre det før sletting. Men det er jo opp til deg, har bare inntrykk av at du har en del du trenger å skrive av deg i blant. :klem:

Kjeder meg også her inne om dagen, men det går jo litt i perioder. :forvirret:

God helg til deg i hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig hadde jeg lagret hele den første boka mi, men den gikk tapt da jeg skulle flytte den over til annen maskin i huset før jeg reinstallerte denne som jeg sitter på nå. Etterpå oppdaget jeg at mitt område på den andre maskinen ikke lagret. Så der forsvant den.

Bok nummer to har jeg lagret,

Den siste tenkte jeg ikke på å lagre, og det angrer jeg på nå.

Jeg skulle jo bruke dem som bakgrunnsmateriale i en bok som jeg har lyst til å skrive.. en dag når jeg får disiplinert meg til å gjøre meg ferdig med første kapittel.

Men jeg får jo håpe at episoder og ting dukker opp allikevel når jeg først setter meg ned for å skrive litt mer på den.

Jeg mangler overskudd!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bok!!! :hoppe:

Er ikke alltid like mye å diskutere her inne, nei, men det kommer seg vel opp igjen. Må bare la de jul-avhengige bli ferdige med julen, slik at de er tilsnakkelige igjen. ;)

Ha en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen store planer for helgen. Skal ta med guttungen i butikken og hamstre litt mat og ny kattesand i morgen.

Og så lurer jeg på om jeg kanskje skal ta trappevasken, det er lenge siden sist.

Rydde i kleskapet og kaste med virkellig hard hånd også - jeg gjør det med ujevne mellomrom, men jeg ser jo at jeg stadig har ting der som bare henger/ligger der uten å bli brukt. Nå skal det ut så jeg ser hva jeg faktisk har.

Ellers skal jeg ikke gjøre en døyt. Jeg skal sitte her med håret rett opp og bena rett ut, og hvis jeg er flink så skal jeg ta frem en bok istedet for å slå på TV. Jepp - det er jo mye koseligere å lese bok enn å se på støyende programmer man har sett ti ganger før. Eller hva?

Jeg har lyst på noe å putte i munnen!! Har nettopp spist mousaka, men har lyst på mer smak.. en skikkelig vellagret blåskimmel hadde vært godt nå.. hva heter den italienske, litt tørre..? Jeg mener bestemt den er italiensk... aaaaargh!! Så irriterende å ikke huske hva den heter.... Med en litt søt hvitvin til...mmmmm

:wow: (I mangel av bedre :slikkesegrundtmunnensmiley:, som jeg er helt sikker på at jeg har sett her inne tusen ganger)

:sikle: Der var'n jo!

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bok!!! :hoppe:

Er ikke alltid like mye å diskutere her inne, nei, men det kommer seg vel opp igjen. Må bare la de jul-avhengige bli ferdige med julen, slik at de er tilsnakkelige igjen. ;)

Ha en strålende helg!

Aha - er det derfor det er stille og kjedelig her? de juleavhengige er opptatt på annet hold!!?? Aaaaaargh!!! :frustrert: (Jula er aldri FØR advent - og advent starter IKKE i november... eller OKTOBER for den saks skyld!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten er engelsk og heter Stilton! :klaske:

Google er en fin ting - der finner man det meste!

Jeg har lyst på stilton, hvitvin og druer. Jeg har lyst på Stilton, hvitvin og druer!Jeg har lyst på Stilton, hvitvin og druer! Jeg har lyst på Stilton, hvitvin og druer!Jeg har lyst på Stilton, hvitvin og druer! Jeg har lyst på Stilton, hvitvin og druer!

Jeg har lyst på Stilton, hvitvin og druer! Jeg har lyst på Stilton, hvitvin og druer!

Jeg har lyst på Stilton, hvitvin og druer! Jeg har lyst på Stilton, hvitvin og druer!

Og hvis dere lurer, så: JA, JEG KJEEEEEEDER MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her :vinke: .

Og denne gangen fant jeg den nye boka di fort, vel? Kan'ke gjemme deg for meg i lengden nei :ler: . (Hm, men litt dårlige odds for full gjemmings så lenge MSN er på.... )

Har momset kylling og ris og tatt meg ett glass rødvin - innkjøpt på flaskeforbutikk i Wien i sommer. Jeg fant ut at jeg trengte det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er her :vinke: .

Og denne gangen fant jeg den nye boka di fort, vel? Kan'ke gjemme deg for meg i lengden nei  :ler: . (Hm, men litt dårlige odds for full gjemmings så lenge MSN er på.... )

Har momset kylling og ris og tatt meg ett glass rødvin - innkjøpt på flaskeforbutikk i Wien i sommer. Jeg fant ut at jeg trengte det i dag.

Jeg kjøpte to lodd i vinlotteriet i dag, og hadde samme vinnerlykken der som jeg pleier å ha i Lotto.

Kanskje jeg skal lage meg en kopp te....

Det var ikke vanskelig å finne meg denne gangen vel - jeg lå jeg helt øverst på siden. Vi får se hvor lenge det varer.

Dagbokmaraton!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...